Die eigenaren liggen nog wel op bed hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Er is eten bezorgd
Ik speculeer dat ze kebab eten
Ik wil ook bij de DSI, maar ik heb geen zin om jeans te dragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze staan nu ook al die tijd niets te doen. Geen tijd
Dit is NWS, ander territorium, dus gedragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik represent KLB dat is mijn stekkie. Samen met mijn vriend en pastor @:Bezsen en af en toe @:Kingroland
Niets mis met kebabquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Er is eten bezorgd
Ik speculeer dat ze kebab eten
Jij zou een goede onderhandelaar zijn denk ik @Zoon_Johnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de DSI, maar ik heb geen zin om jeans te dragen.
Geen idee, maar ik kan wel begrijpen dat het skinny jeans zijn want het zou een beetje lullig zijn als een DSI-er tijdens een actie struikelt of ergens achter blijft hangen vanwege zijn flared jeans.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Zoon_John het volgende:
WAAROM DRAGEN ZE JEANS? Kan iemand mij dat uitleggen?
Zelfs in deze situatie niet bereid even dat spit wat eerder aan te rammen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die eigenaren liggen nog wel op bed hoor.
IS confirmedquote:
Ik heb respect voor jou broer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit is NWS, ander territorium, dus gedragen.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent wel goed met handboeienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de DSI, maar ik heb geen zin om jeans te dragen.
Het was inderdaad heel logisch geweest als ISIS in EDE na sluitingstijd 3 tieners 7 uur lang ging gijzelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik probeer een logische verklaring te bedenken. Enige wat ik kan bedenken heb ik al eerder gepost.
User @bitterbal trekt een wijntje open voor een goede streamsessiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef Mortaxx het volgende:
op de stream worden wat blikken bier opengemaakt
De Wageningse uni is natuurlijk wel een extreemlinks bolwerk dus daar kan het ook nog vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Naar verluidt zou het gaan om iemand die woedend is dat FC Wageningen geen betaald voetbal meer speelt.
Op zich denk ik het ook wel, serieus. Misschien moet ik wel zoiets gaan doen, denk dat ik best goed zou zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij zou een goede onderhandelaar zijn denk ik @:zoon_john
al besprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoor de blikjes openen.
Vroeg aan het bier.
Dat is niet wat ik gezegd heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het was inderdaad heel logisch geweest als ISIS in EDE na sluitingstijd 3 tieners 7 uur lang ging gijzelen.
Frits en Gerda stemmen verder PVV omdat hun kinderen geen sociale huurwoning kunnen vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit alle berichten hier concludeer ik dat het gaat om een groep boze Eritrese exen die namens Islamistische Staat wat jongeren hebben gegijzeld aldus Frits en Gerda van X.
Dat kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |