Dit. Tenzij je gewoon de boel overhoop knalt en daarna jezelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Jojoke het volgende:
Zo'n gijzeling lijkt mij altijd een soort wanhoopsdaad, want een gijzelnemer bereikt er eigenlijk nooit wat mee.
Gratis is gratisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zouden het luxe broodjes zijn of saaie broodjes ham/kaas
Zo te zien 2 jonge meiden en 1 gozer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Drie mannen/jongens in trainingspak? Wel triest, al die ramptoeristen met hun telefoons.
zal wel iemand tussen zitten die aan het onderhandelden is tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het maar een raar beeld, een paar van die DSI lui met de handen in de zak voor dat café, terwijl er een gijzeling gaande is.
wat horen ze dan te doen volgens jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het maar een raar beeld, een paar van die DSI lui met de handen in de zak voor dat café, terwijl er een gijzeling gaande is.
Handen uit je zakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat horen ze dan te doen volgens jou?
DSIGODEN in de skinnyjeansquote:
Dit zou zomaar de doorslaggevende factor kunnen zijn!quote:
Sprak monkyyy vanuit haar luie bureaustoelquote:
Ok. Vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie ze niet met handen in de zak staan maar heb idd niet het idee dat ze ‘op scherp’ staan. Maar neem aan dat ze weten wat ze doen. Ze lijken met daar trouwens niet te staan als er echt explosieven binnen zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
de juffies hier in NWS zijn niet bijster intelligent. Laten we KLB SC voor de mannen houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou zomaar de doorslaggevende factor kunnen zijn!
Hoe zou Huberman met deze zaak omgaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de juffies hier in NWS zijn niet bijster intelligent. Laten we KLB SC voor de mannen houden
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Meer info. De DJ die draaide sprak van een normale leuke avond en nacht, niks aan de hand. De gegijzelden zijn twee mannen en twee vrouwen. Dus twee mannen en 1 vrouw vrij, betekent dat er nog een vrouw is gegijzeld?
Fijn dat dat out in the open wordt besproken!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Er komt nu ee actie hoor ik iemand zeggen op de stream
Dënk ik ook. Livestream heeft ineens storing..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Rnie het volgende:
Volgens mij gaat er wat gebeuren.
Alleen ik weet nog niet wat.
Ahhh, Dan nog 1 man die gegijzeld is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fijn dat dat out in the open wordt besproken!
ja hij moest naar een andere locatiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik zeggen dat ze naar een andere plek gaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dënk ik ook. Livestream heeft ineens storing..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |