de juffies hier in NWS zijn niet bijster intelligent. Laten we KLB SC voor de mannen houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou zomaar de doorslaggevende factor kunnen zijn!
Hoe zou Huberman met deze zaak omgaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de juffies hier in NWS zijn niet bijster intelligent. Laten we KLB SC voor de mannen houden
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Meer info. De DJ die draaide sprak van een normale leuke avond en nacht, niks aan de hand. De gegijzelden zijn twee mannen en twee vrouwen. Dus twee mannen en 1 vrouw vrij, betekent dat er nog een vrouw is gegijzeld?
Fijn dat dat out in the open wordt besproken!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Er komt nu ee actie hoor ik iemand zeggen op de stream
Dënk ik ook. Livestream heeft ineens storing..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Rnie het volgende:
Volgens mij gaat er wat gebeuren.
Alleen ik weet nog niet wat.
Ahhh, Dan nog 1 man die gegijzeld is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fijn dat dat out in the open wordt besproken!
ja hij moest naar een andere locatiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik zeggen dat ze naar een andere plek gaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dënk ik ook. Livestream heeft ineens storing..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |