Je kunt 2 weken voor de eindstreep überhaupt niemand meer voor de bus gooien, want het is nu 'ieder voor zich, God voor ons allen'.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:38 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom word het gezien dat ze de andere genomineerde voor de bus heeft gegooit.
Ik heb het niet eens aan hem gemerkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
Tis wel weer heel frappant dat alleen Randy een freeze heeft gehad deze week
En het feit dat Ashley meteen op de knop drukte, komt omdat ze gemakkelijk te manipuleren is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik merk al een tijdje dat ze van de productie weer behoorlijk aan het sturen zijn. Zo jammer dit.
Het enige wat BB moet doen is zo af en toe wat olie op het vuur gooien en de ruzies gewoon vanzelf laten ontstaan.
> 2 miniuten.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het feit dat Ashley meteen op de knop drukte, komt omdat ze gemakkelijk te manipuleren is.
En pas later de consequenties daarvan inziet.
Want ze heeft zich met die actie behoorlijk kansloos gemaakt.
Er moest gewoon reuring komen, die heb je op 3000 euro aanzienlijk minder.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het feit dat Ashley meteen op de knop drukte, komt omdat ze gemakkelijk te manipuleren is.
Ook wij worden gemanipuleerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moest gewoon reuring komen, die heb je op 3000 euro aanzienlijk minder.
Ook zoiets: waarom mochten we vannacht de bedden van Ashley en Karen niet zien? 🤔
Of we elkequote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moest gewoon reuring komen, die heb je op 3000 euro aanzienlijk minder.
Ook zoiets: waarom mochten we vannacht de bedden van Ashley en Karen niet zien? 🤔
That's a fact.quote:
Nee, maar de situatie A-K is nu wel het hoofdthema, dan is het toch logisch dat je ook de clash te zien krijgt? Maar waarschijnlijk mag die pas komen als regiekamer volledig bemand is om mooie tv-beelden te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of we elkenacht beeld hebben op alle bedden
Had het niet door en ze heeft netjes 2 min gewachtquote:
Voor jou jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar de situatie A-K is nu wel het hoofdthema, dan is het toch logisch dat je ook de clash te zien krijgt? Maar waarschijnlijk mag die pas komen als regiekamer volledig bemand is om mooie tv-beelden te maken.
Heb wel wat anders te doen hier dan op het aantal posten te lettenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dotteke ziet dat wel meer niet.
bericht 302 posten doet ze ook genadeloos.
Zou echt een grap zijn als BB het er nu in zou gooienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
Jimmy grappig.
Als we horen dat het een week langer gaat duren, zeggen we simpelweg nee.
Ze had uit frustratie ook gewoon weer 21 broden kunnen bakken vanmorgen natuurlijk ..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus
Arme ash![]()
![]()
Die heeft hier echt wel haar eigen draai aangegeven
Als de dood eruit te moeten zaterdag dan maar een noodgreep
Correctie: de FEBO is er heel intensief mee bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor jou ja
Niet iedereen is er zo mee bezig
En de febo dus ook niet
Het brood is net klaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Dat wachten tot ze ontbijten kunnen Bah
Juist dat ochtend ritueel van vorige BB's vond ik top.
Allemaal gelijk uit bed..badkamer in en daarna allemaal aan tafel normaal ontbijten.
Nu zie je ze allemaal tot 2 uur nadat ze uit bed zijn rondjes lopen buiten of onderuitgezakt op stoelen en de bank hangen.
Bleeehhh
Ik vind deze editie rommelig en veel te veel ad hoc.
Dat doe je in je eigen tijd, namelijk van 02.00 uur tot 05.00 uurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wel wat anders te doen hier dan op het aantal posten te letten
Zolang ze denkt dat BB het voor haar doet denkt ze helemaal niet na over de konsekwenties. En dan laat BB haar dobberen en moet ze het zelf uitzoeken hoe ze er nog een leuke week van maakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien gaat ze voor een camouflage look vandaagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Het gezicht van Ash is bijna net zo oranje als de muur
Daarom is het stom dat ze zelf brood moeten bakken. Slechte keuze van BB.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het brood is net klaar
Moet eerst afkoelen
ja dat samen eten is vanaf het begin niet echt gebeurd nou misschien 2 weken erna was het chaosquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Dat wachten tot ze ontbijten kunnen Bah
Juist dat ochtend ritueel van vorige BB's vond ik top.
Allemaal gelijk uit bed..badkamer in en daarna allemaal aan tafel normaal ontbijten.
Nu zie je ze allemaal tot 2 uur nadat ze uit bed zijn rondjes lopen buiten of onderuitgezakt op stoelen en de bank hangen.
Bleeehhh
Ik vind deze editie rommelig en veel te veel ad hoc.
Dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daarom is het stom dat ze zelf brood moeten bakken. Slechte keuze van BB.
En nu is Karen m kwijtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Lieveheersbeestje is van de tafel naar een plant verplaatst ... maar valt op de grond .. uh oh.
En ka kickt hem in de luchtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Lieveheersbeestje is van de tafel naar een plant verplaatst ... maar valt op de grond .. uh oh.
Nee toch?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Als dat zo is zijn de bewoners dus de sukkels die het niet kunnen organiseren.
ja en voorgaande editie's deden ze het savondsquote:
Ze is er weer helemaal zo te zien, ze gaat weer in de make-up dus geen verdrietjes meerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien gaat ze voor een camouflage look vandaag
Maak het uit met deze bewoners.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat krijg je bij Karen sowieso nooit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ze zouden gaan praten Ash en Karen althans had Ash gevraagd als ze dat pas half 11 ofzo doen krijgen we geen afgerond gesprek
anders om was het ook hoor Tom richting Ka ze hebben zeker spanning tussen elkaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
Ik blijf het zeggen tom en karen hebben een bepaalde aantrekkingskracht naar elkaar
In mijn ogen heeft ashley bewust of onbewust lopen stoken tussen die twee dat er nooit iets meer van gekomen is
Karen is en was in iedergeval erg vol (praat veel) over tom (en dat is niet alleen gerodde)
In BB 1 hadden ze toch Willem? Die was kok.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het seizoen 1 of 2 dat ze een broodbakmachine hadden, en dat ze het recept nooit goed kregen en steeds mislukt brood hadden.
Met hier bedoel ik in de COSquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doe je in je eigen tijd, namelijk van 02.00 uur tot 05.00 uur
dacht 1 met Jill die het ook idd niet voor elkaar kreegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het seizoen 1 of 2 dat ze een broodbakmachine hadden, en dat ze het recept nooit goed kregen en steeds mislukt brood hadden.
de echte aller eerste bedoel je ? want bij Jill zat geen willem geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB 1 hadden ze toch Willem? Die was kok.
Ah, je bedoelt 2021. BB 1 was al in 1999quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht 1 met Jill die het ook idd niet voor elkaar kreeg
Ik bedoel de reboot ..2021quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB 1 hadden ze toch Willem? Die was kok.
1quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
ja 1 van de nieuwe reeks hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt 2021. BB 1 was al in 1999
Ik heb er nog steeds moeite mee om door te tellen vanaf BB 6, omdat deze nieuwe reeksen nog maar een slap aftreksel zijn van het oorspronkelijke concept.quote:
Het helpt ook niet dat Ash zich weer een air aanmeet van hier tot Tokyoquote:
neuh niet echt midden stuk zit geen krullingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ah Ash kan toch ook zelf haar cavia verzorgen.
ja maar dat was echt de allereerste he zoiets was nooit geweest dus jah helemaal nieuw en echt super leuk dat is vaak met films ook delen die erna komen zijn ook altijd minderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds moeite mee om door te tellen vanaf BB 6, omdat deze nieuwe reeksen nog maar een slap aftreksel zijn van het oorspronkelijke concept.
Ze hebben het er wel overquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden dat ze denken dat het nog maar 1 week duurt
WT zal het tegenvallen en wat zal die week lang duren
We hadden zes geweldige edities, toen een groot aantal jaren niets en intussen deed de woke-wolk zijn intrede en de kwaliteit van de redactie vind ik er ook niet op vooruitgegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat was echt de allereerste he zoiets was nooit geweest dus jah helemaal nieuw en echt super leuk dat is vaak met films ook delen die erna komen zijn ook altijd minder
Waar we Hummie missen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hadden zes geweldige edities, toen een groot aantal jaren niets en intussen deed de woke-wolk zijn intrede en ook de kwaliteit van de redactie vind ik er ook niet op vooruitgegaan.
Ja als in stel je voor dat het een week langer isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het er wel over
https://streamable.com/rwuxrd
oh die andere delen echt na de allereerste daar herinner ik me niet echt veel meer van, maar deel met Jill vond ik wel ook leuk hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hadden zes geweldige edities, toen een groot aantal jaren niets en intussen deed de woke-wolk zijn intrede en ook de kwaliteit van de redactie vind ik er ook niet op vooruitgegaan.
haha ze zegt niet eens sorry gewoon ok ik snap hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ash heeft de sinaasappels opgemaakt aan een 2e kan sap.
Ik snapte ook niet waarom ze weer ging persen TOm had dat vanmorgen al gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Doet ze er omquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Juist goed. Hebben ze ook wat te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuh 1 heeft er wat te doen. Hoogstens 2..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Juist goed. Hebben ze ook wat te doen.
Ik duik wel even onderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
AirAshley is net opgestegen .. de Luftwaffe is onderweg.
Ik sla over vandaagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vliegtuig PH-WDR onderweg en zit nu nog bij Apeldoorn.
Ik ook tegen de tijd dat dat vliegtuigje over komt ben ik wat anders aan het doen.quote:
Samequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook tegen de tijd dat dat vliegtuigje over komt ben ik wat anders aan het doen.
Kan het gelukkig ook niet zienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was toch die zwerver waarvan de haren werden geknipt en hij had een kunstgebit die ze gingen verstoppen..En hij gooide tafels om. Had een kort lontje. En lag te rampetampen met een zweverige dame op de hooizolder en ik kan nog wel ff doorgaan maar dat zal niet mogen
Ja dat...en hij zou wel ff vuur gaan maken en toen kreeg hij stroom of wat was dat...heel grappigquote:
Die zweverige dame klopt maar volgens mij was hij bijna kaal. Maar scheerde zich niet altijd en had een guur uiterlijk. Iwan heeft zich wel eens bijna aan hem vergrepen.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was toch die zwerver waarvan de haren werden geknipt en hij had een kunstgebit die ze gingen verstoppen..En hij gooide tafels om. Had een kort lontje. En lag te rampetampen met een zweverige dame op de hooizolder en ik kan nog wel ff doorgaan maar dat zal niet mogen
En ze moet nog met haar gaan praaaaatenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:09 schreef kiki2024 het volgende:
Karin en Jimmy gaan buiten zitten.
Karin: ik kon het niet meer aanhoren
Jimmy: ik ook niet, ik wil gewoon een leuke dag hebben vandaag.
Jammer dat het totaal geen betekenis heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash heeft wel een 180 gedaan wat betreft Tom ineens.
Nee had het idee dat ze het alleen doet om andere uit te lokkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer dat het totaal geen betekenis heeft.
Ik hoop dat ze gewoon tegen haar zegt het zal wel. Ik zie je buiten nog wel een keer mag je het daar uitleggen. Geen zin in deze drama nu.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ze moet nog met haar gaan praaaaaten![]()
Daar zal ze zich ook niet op verheugen denk ik zo.
serieus?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook tegen de tijd dat dat vliegtuigje over komt ben ik wat anders aan het doen.
Vanaf dag 1 vind ik Ashley een onprettig mens.quote:
Nicolien.quote:
die zou BB even in de ochtend moeten laten horen als wekkerquote:
Dat moet nog maar blijken. En wat heeft ze eraan als ze er volgende week alsnog uit vliegt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:14 schreef Snoozey het volgende:
2 stommetjes aan het spelen buiten. dat karen niet snapt dat ze hoogstwaarschijnlijk zoveel stemmen gaat krijgen die anders op ash gestemd zouden hebben.
maar mss gaat dat belletje nog wel rinkelen. maar dan moet jim wel stoppen met roeren in haar kopke.
Het is voor haar te hopen dat BB volgende week Ash laat gaan dan heeft ze er nog wat aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
nou dan heeft ze een week langer gehad. ze zijn blij met iedere week extra. zitten er niet voor het geld, maar de ervaring
leuke ervaring met zo een sfeerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
nou dan heeft ze een week langer gehad. ze zijn blij met iedere week extra. zitten er niet voor het geld, maar de ervaring
Dat is juist het leuke eraan. Ze kunnen dit gaan zien als een thumbs-up voor Ashleys actie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:07 schreef schizolientje het volgende:
dat vliegtuig was voor de "streek" besteld"? kunnen ze nu denken dat de streek als uitstekend beoordeeld wordt Affijn ze heeft zichzelf hervonden en het hoogste woord met Tom
Ja gek he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
de fijne sfeer kunnen ze nog steeds maken, maar jim heeft geen zin om het er beter op te maken hoorde ik net al
Standaard regels voor queens:quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley loopt erbij of dat er niets gebeurd is, straalt arrogantie uit...![]()
Kan me voorstellen dat het een houding is, maar ik zou toch wat meer nederigheid verwachten op dit moment.
Nee Ash denkt alleen aan Ash, fok de anderenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan me voorstellen dat het een houding is, maar ik zou toch wat meer nederigheid verwachten op dit moment.
Zou nog grappiger zijn als BB Zaterdag zegt alle genomineerde moeten het huis verlaten. We beginnen de halve finale met 5 personen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn als BB het er nu in zou gooien
Herhaalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Omdat ash er niet meer opzitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zou nog grappiger zijn als BB Zaterdag zegt alle genomineerde moeten het huis verlaten. We beginnen de halve finale met 5 personen.
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Het is voor haar te hopen dat BB volgende week Ash laat gaan dan heeft ze er nog wat aan.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.
Helemaal niets, totaal niets. (volgens mij)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken. En wat heeft ze eraan als ze er volgende week alsnog uit vliegt.
Eigenlijk kom ik dan niet meer bijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Randy doet niet aan confrontatiesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:22 schreef kiki2024 het volgende:
Randy lult ook maar met alles en iedereen mee
Ze is hersteld van een dagje down en nu weer bereid om de totale oorlog te vervolgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Standaard regels voor queens:
1. De queen heeft altijd gelijk
2. Wanneer ze geen gelijk heeft, zie regel 1.
Als anderen dat ook doen zit ze in no time weer huilend op de slaapkamer of dbkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is hersteld van een dagje down en nu weer bereid om de totale oorlog te vervolgen.
En zichzelf en de bewoners tekort doen, dat vind ik jammer van hem,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy doet niet aan confrontaties
Ontwijken
And that's the spirit! Je zit er voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Ash denkt alleen aan Ash, fok de anderen
Ik vind Randy een lieve man, denk dat hij het niet over zijn hart kan krijgen om haar zo te negeren zoals de rest.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:22 schreef kiki2024 het volgende:
Randy lult ook maar met alles en iedereen mee
Denk dat je heel ver moet gaan wil je een reactie van randy krijgenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zichzelf en de bewoners tekort doen, dat vind ik jammer van hem,
Of over een laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Herhaal
De aanval is de beste verdediging
En nederigheid komt niet in het boekje van ash voor
Daarvoor dien je te bezitten over zelfreflectie
Deze opmerking alleen al, is indirect een trap na aan Karen..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Aan de afwas.
Ashley :[s] Je mag ook naar Jim hoor[/s], het is niet zo veel.
Karen : Nee, nee, ik doe mijn taak wel. Ik heb gisteren [..] mijn taak niet gedaan..
Gaat niet gebeuren. Komende week vrijstelling en een pon voor een iemand. Dan moet ze proberen de vrijstelling te winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar batterij is volgens mij weer behoorlijk opgeladen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als anderen dat ook doen zit ze in no time weer huilend op de slaapkamer of dbk
Tis een sneer jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Deze opmerking alleen al, is indirect een trap na aan Karen..
Tot het eerste kleine hindernisje en dan binnen de kortste keren terug het bed in en verkondigen dat "niemand haar iets gunt"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is hersteld van een dagje down en nu weer bereid om de totale oorlog te vervolgen.
Dan heb je de streams niet altijd goed gevolgd. Karin is degene die bewust/onbewust altijd aan het klagen was over Tom. Tom zou haar negeren ect. Ash en ook Jim zijn hierin meegegaan in haar roddel over Tom. en ja ze spraken beide slecht over hem. Jim was/is zo n gluiperd die dit weer allemaal door vertelde aan Tom . En vertelde alleen was Ash allemaal over Tom zei.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
Ik blijf het zeggen tom en karen hebben een bepaalde aantrekkingskracht naar elkaar
In mijn ogen heeft ashley bewust of onbewust lopen stoken tussen die twee dat er nooit iets meer van gekomen is
Karen is en was in iedergeval erg vol (praat veel) over tom (en dat is niet alleen gerodde)
Hou op hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan wel ook eerlijk Karen je neemt het haar wel kwalijk
Of de optie krijgt het huis te verlaten met ¤10.000 van de pot.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De arrogantie van Ash pppffffquote:
Waarom zou ze ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor hoe As nu tegen Karen praat, alsof het niet mee mag spelen wat zij gisteren geflikt heeft.
Ik zou mijn ogen uit m'n kop schamen en tegen niemand durven te praten, maar zij heeft totaal geen scrupules
Het lijkt wel of niemand het daar echt durft te zeggen, je kan dit toch op fatsoenlijke manier zeggen, zoveel zijn bang voor haar daar..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen weer niet eerlijk. Zeg gewoon wat je gisteren zei.
Ja dit schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Datquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef marky het volgende:
Karen kan haar goed aan nu. Ze geeft geen ruimte voor haar normale schuldgevoel tactiek.
Wat een lef ook , dat zegt eigenlijk ook meteen alles.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
Karen hoeft niet te praten
Ash biedt het aan voor Karen
Ash en rekening met iemand houden, ahum....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
ALs je wil praten dan hoor ik het wel straks
Karen zegt dat ze er geen behoefte aan heeft
Het hoeft ook niet van Ash ze doet het voor Karen
Ash zegt dat ze rekening met Karen wil houden
Hoef niet hoor als ik ga dan ga ik zegt Karen![]()
Karen blijft afstandelijk
Ka zegt ook je had niet voor zo hoog bedrag hoeven drukken je had ook voor een lager bedrag kunnen gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe lang gaat Karen dit volhouden ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef IkFok het volgende:
Ashly probeert van alles bij Karen maar Karen houd mooi de boot af.
Tis wel weer gaslighting tactiek ten top van den Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een lef ook , dat zegt eigenlijk ook meteen alles.
Ik had gedacht dat ze er in zou trappen maar dat doet ze goed tegen Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef IkFok het volgende:
ik denk dat het nu echt klaar is voor Karin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Willewa het volgende:
Maar met de houding die Ashley nu aanneemt, wat meer ingetogen, weet ze dat Karen medelijden krijgt en toch wel weer naar haar toe komt
De rollen zijn omgedraaid.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ka heeft geen behoefte aan een gesprek.
Vond ik een mooi subtiel sneertjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley opent het gesprek.
Ashley : Hoe gaat het verder met je?
Karen : Met mij gaat het mmm... goe. Mwa, niets speciaals. Met u? Heb je het kunnen laten bezinken?
Ashley : Wat precies?
Karen : Van gisteren...
Ashley : Eehmm.. daar gaat het niet echt om hoor..... Het was meer dat ik dacht van... ja, hoe het met jou is met betrekking tot je positie nu.
Karen : Ja, als ik naar huis ga, ga ik naar huis. Maakt mij niet uit.
Trots op karen. Kan geen streams kijken gaan paar uur weg met schoonmoeder van 90. Is dement dus altijd verrassing hoe de dag verloopt haha. Even naar haar oude woonomgeving .quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
ALs je wil praten dan hoor ik het wel straks
Karen zegt dat ze er geen behoefte aan heeft
Het hoeft ook niet van Ash ze doet het voor Karen
Ash zegt dat ze rekening met Karen wil houden
Hoef niet hoor als ik ga dan ga ik zegt Karen![]()
Karen blijft afstandelijk
dat bedoel ik dus ook dan kan er een gesprek plaats vinden maar nu houd ze der mond over alles wat haar dwars zatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen weer niet eerlijk. Zeg gewoon wat je gisteren zei.
Yep, denk dat zij verwacht zou hebben dat Karen wel zou buigen voor haar zoals dit altijd gebeurd is..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat het in Ash haar hoofd toch iets anders zou zijn gegaan
Dit gesprek
Gok dat het vrij snel gaat. Ashley weet denk ik precies qua tactiek, nu even nederig doen, Karen kan toch niet zo hard zijn en krijgt dan wel weer medelijden.quote:
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Fijne vriendin, straks mag ze het haar weer opknappen
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Niet voor haarzelf, Karen denkt toch niet te winnen.....dat bedrag maakt haar helemaal niet uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vraag het mij af. Ze wordt gesteund door de andere nu. Ze heeft nu meer mensen om op terug te vallen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Willewa het volgende:
Maar met de houding die Ashley nu aanneemt, wat meer ingetogen, weet ze dat Karen medelijden krijgt en toch wel weer naar haar toe komt
ik denk niet dat het Ash pijn doet hoor, ze zei dat het gesprek voor Karin was dus met andere woorden voor zichzelf hoeft het nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef Soury het volgende:
Je kan van alles denken over op die knop drukken, maar ik kan me goed voorstellen dat dit negeer gedrag van Karen As ook pijn doet.
Dat zou sterk zijn. Maar denk ergens dat ze zal zwichten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk dat het nu echt klaar is voor Karin.
Zou Karen de haren van Ash nog doen vandaag of morgen ? Of zou ze denken dat Ash haar plan kan trekken ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Fijne vriendin, straks mag ze het haar weer opknappen
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."
huh, ze vond dat ze op de knop had kunnen drukken bij een lager bedrag. dus bedrag maakt weldegelijk uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Niet voor haarzelf, Karen denkt toch niet te winnen.....dat bedrag maakt haar helemaal niet uit.
Meer dat ze niet kan snappen dat het Ashley dat heeft kunnen doen...voor haarzelf deze gezellige sfeer heeft kunnen creëren.
Ka, je doet het goed....jij kan plezier maken en heeft haar niet nodig.
Dit dus!!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het Ash pijn doet hoor, ze zei dat het gesprek voor Karin was dus met andere woorden voor zichzelf hoeft het niet
Ashley de powervrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie zit er op de plee te janken?
Laat maar al gelezen
Lief toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
Karen hoeft niet te praten
Ash biedt het aan voor Karen
Nogmaals, zou sterk zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Ze wordt gesteund door de andere nu. Ze heeft nu meer mensen om op terug te vallen.
Onzin het blijft een mens. Ze hebben heel veel tijd samen doorgebracht, daar kan geen geldbedrag tegenover staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het Ash pijn doet hoor, ze zei dat het gesprek voor Karin was dus met andere woorden voor zichzelf hoeft het niet
Als je denkt met die technieken iets uit te praten ben je wel ietwat sneuquote:
Mwah denk dat ze het even slap hadden gevonden maar het minder gevoeld had als een persoonlijk iets.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef Soury het volgende:
Een lager bedrag had geen éne reet uitgemaakt. Iedereen had het zelfde gereageerd als het 1000 euro was.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gok dat het vrij snel gaat. Ashley weet denk ik precies qua tactiek, nu even nederig doen, Karen kan toch niet zo hard zijn en krijgt dan wel weer medelijden.
Mooi, dan moet ze ook niet pijpzeiken. En door!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef IkFok het volgende:
2x nog wel quoten hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Niet voor haarzelf, Karen denkt toch niet te winnen.....dat bedrag maakt haar helemaal niet uit.
Meer dat ze niet kan snappen dat het Ashley dat heeft kunnen doen...voor haarzelf deze gezellige sfeer heeft kunnen creëren.
Ka, je doet het goed....jij kan plezier maken en heeft haar niet nodig.
Geld ipv van vriendschapquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:40 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah denk dat ze het even slap hadden gevonden maar het minder gevoeld had als een persoonlijk iets.
Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin het blijft een mens. Ze hebben heel veel tijd samen doorgebracht, daar kan geen geldbedrag tegenover staan.
Nee, voor Ashley zodat bijna iedereen haar uitkotst.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef Snoozey het volgende:
[..]
huh, ze vond dat ze op de knop had kunnen drukken bij een lager bedrag. dus bedrag maakt weldegelijk uit
Dit heeft ze zelf idd gedaan, het is de manier waarop , en dat is veel al langer dan de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken.
Ze zitten daar toch voor de ervaring ipv geld. Nou voila een mooie ervaringquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken.
Nee Karin zou nooit drukken. Maar drukken op 20k is een statement maken voor de rest. Ze stond naast haar vriendin hoe moet die dat opvatten.quote:
Wat Jimmy ook zegt, wij hebben niets gedaan en zij loopt met een air rond en doet alsof wij iets gedaan hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft ze zelf idd gedaan, het is de manier waarop , en dat is veel al langer dan de afgelopen dagen
Dat ja ! het is haar arrogantiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat Jimmy ook zegt, wij hebben niets gedaan en zij loopt met een air rond en doet alsof wij iets gedaan hebben.
Ashley verwacht dat zij nu in de Finaleweek staat......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen is heel dom bezig.
Als ze wil blijven, zal ze toch de stemmen van Ashleys fans erbij moeten hebben en met deze houding kan ze het wel schudden.
Als er iemand zou drukken was het Ashley . Maar hadden niet gedacht dat ze dit doet uit kwaadwilligheid. 20k is geen kattenpis ook al moest dat er toch uitgaan. Maar dan liever niet door de plee gespoeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef Soury het volgende:
Een lager bedrag had geen éne reet uitgemaakt. Iedereen had het zelfde gereageerd als het 1000 euro was.
Op wie heb je deze keer gestemd?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen is heel dom bezig.
Als ze wil blijven, zal ze toch de stemmen van Ashleys fans erbij moeten hebben en met deze houding kan ze het wel schudden.
Gaat niet om het geld. Als ze met 20k was gaan lopen dan was dat begrepen dit is 20k door een putje spoelen om een statement te maken. Waar ze eigenlijk zelf niet mee kan omgaan gezien het continu gejank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten daar toch voor de ervaring ipv geld. Nou voila een mooie ervaring
Maar Karen is deze week haar eigen exit aan het regelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ashley verwacht dat zij nu in de Finaleweek staat......
[..]
[..]
Zit ze toch nog op de troon die ze verdientquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef marky het volgende:
Ah nu zit Ash te huilen op het toilet. Die vrouw kan het spel zo niet aan.
Die leert niet......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nogmaals, zou sterk zijnIk hoop het. Ook juist voor Ashley. Het is vervelend zo’n persoon, maar ik gun iemand als Ashley ook groei en een fijner leven ipv zo moeilijk en dat kan soms, zeker in zulke hardnekkige gevallen, alleen door een enorme spiegel en confrontatie. Door iemand te laten vallen en voelen. Een lesje nederigheid en inzicht. Hopelijk.
Ze HOEFT niets uit te praten hè. Ze biedt het maar aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je denkt met die technieken iets uit te praten ben je wel ietwat sneu
Daar had ze van te voren aan moeten denken wat het allemaal teweeg brengt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin het blijft een mens. Ze hebben heel veel tijd samen doorgebracht, daar kan geen geldbedrag tegenover staan.
Hou op met me hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze HOEFT niets uit te praten hè. Ze biedt het maar aan.
hypocrisie viert hoogtij van die vrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef woxxel2 het volgende:
We weten allemaal wel hoe ash zou reageren als iemand anders op de knop voor 20k zou drukken
Karen huilde ook, daar was hij toch iets meer vriendin mee dan met Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goed zo Tom.
Zeg het ze maar eens.
Steeds die steken van die 2 naar Tom toe.
Tom heeft gelijk. Hij was er niet bij. Zijn reactie was iemand troosten die huilde.
Hij wist niet wat er was gebeurd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2x nog wel quoten hahaha
er zat der gisteren van alles dwars en nu zegt ze niets
Ik heb gisteren op Karen gestemd, met het idee dat ze vandaag wel weer normaal zou doen, anders zou ik helemaal niet hebben gestemd.quote:
Omdat Tom de moeite heeft genomen om met haar te praten ipv negerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Beetje raar dat Tom niet kan aanvoelen hoe de mensen die er bij waren het ervaren hebben.
Maar...................... hij begrijpt wel Ashley haar gevoel.
Dat is het nadeel voor hen .. ze maken een beslissing op basis van te weinig informatie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Tom neemt het flink voor Ashley op maar als hij dingen terug gaat zien snapt hij het misschien
Jezelf verloochenen voor wat stemmen is ook cheap. Realness werkt ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen is heel dom bezig.
Dan zal Tom nu ook wel af zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Tom de moeite heeft genomen om met haar te praten ipv negeren
Soms ging de pot naar beneden doordat iemand met geld naar huis mocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:46 schreef Snoozey het volgende:
de pot moest lager. wie weet wat er achter de camera's is gezegd. now or never.
Neuh... hij kijkt 100 kanten op, dan zit de richting van de camera er altijd wel bij...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:51 schreef Harry het volgende:
Tom zegt, dat Karen een meerwaarde voor zijn avontuur is geweest.
En maar naar de camera's kijken........
Mooi ik ben vroeg opgestaan voor ditquote:
Leuk gesprekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom spreekt z'n waardering voor Karen uit, die er tussendoor giebelt.
Haha ja, daarom voegde ik ‘hopelijk’ nog toe aan het eind. Omdat ik weet dat sommige gevallen met 1000 spiegels en aanpakken die voor anderen wel werken, alsnog door blijven spartelen in hetzelfde gedrag. En de les niet oppakken en dus maar blijven wijzen en wijzen en wijzen. Het is bij haar wel echt hardnekkig maar je weet maar nooit 😅 Al ben ik er ook wel een beetje bang voor bij haar.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh... hij kijkt 100 kanten op, dan zit de richting van de camera er altijd wel bij...
[ afbeelding ]
Bradamelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:50 schreef Jockari het volgende:
Gargamel op toilet en smurf in de woonruimte
[ afbeelding ]
Moet jou toch ook wel lukken, net dialect, maar dan anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Wel heel vermoeiend een gesprek tussen Tom en Karen door de taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |