Deze opmerking alleen al, is indirect een trap na aan Karen..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Aan de afwas.
Ashley :[s] Je mag ook naar Jim hoor[/s], het is niet zo veel.
Karen : Nee, nee, ik doe mijn taak wel. Ik heb gisteren [..] mijn taak niet gedaan..
Gaat niet gebeuren. Komende week vrijstelling en een pon voor een iemand. Dan moet ze proberen de vrijstelling te winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.
Haar batterij is volgens mij weer behoorlijk opgeladen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als anderen dat ook doen zit ze in no time weer huilend op de slaapkamer of dbk
Tis een sneer jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Deze opmerking alleen al, is indirect een trap na aan Karen..
Tot het eerste kleine hindernisje en dan binnen de kortste keren terug het bed in en verkondigen dat "niemand haar iets gunt"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is hersteld van een dagje down en nu weer bereid om de totale oorlog te vervolgen.
Dan heb je de streams niet altijd goed gevolgd. Karin is degene die bewust/onbewust altijd aan het klagen was over Tom. Tom zou haar negeren ect. Ash en ook Jim zijn hierin meegegaan in haar roddel over Tom. en ja ze spraken beide slecht over hem. Jim was/is zo n gluiperd die dit weer allemaal door vertelde aan Tom . En vertelde alleen was Ash allemaal over Tom zei.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
Ik blijf het zeggen tom en karen hebben een bepaalde aantrekkingskracht naar elkaar
In mijn ogen heeft ashley bewust of onbewust lopen stoken tussen die twee dat er nooit iets meer van gekomen is
Karen is en was in iedergeval erg vol (praat veel) over tom (en dat is niet alleen gerodde)
Hou op hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan wel ook eerlijk Karen je neemt het haar wel kwalijk
Of de optie krijgt het huis te verlaten met ¤10.000 van de pot.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.
De arrogantie van Ash pppffffquote:
Waarom zou ze ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor hoe As nu tegen Karen praat, alsof het niet mee mag spelen wat zij gisteren geflikt heeft.
Ik zou mijn ogen uit m'n kop schamen en tegen niemand durven te praten, maar zij heeft totaal geen scrupules
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |