En ze moet nog met haar gaan praaaaatenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:09 schreef kiki2024 het volgende:
Karin en Jimmy gaan buiten zitten.
Karin: ik kon het niet meer aanhoren
Jimmy: ik ook niet, ik wil gewoon een leuke dag hebben vandaag.
Jammer dat het totaal geen betekenis heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash heeft wel een 180 gedaan wat betreft Tom ineens.
Nee had het idee dat ze het alleen doet om andere uit te lokkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer dat het totaal geen betekenis heeft.
Ik hoop dat ze gewoon tegen haar zegt het zal wel. Ik zie je buiten nog wel een keer mag je het daar uitleggen. Geen zin in deze drama nu.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ze moet nog met haar gaan praaaaaten![]()
Daar zal ze zich ook niet op verheugen denk ik zo.
serieus?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook tegen de tijd dat dat vliegtuigje over komt ben ik wat anders aan het doen.
Vanaf dag 1 vind ik Ashley een onprettig mens.quote:
Nicolien.quote:
die zou BB even in de ochtend moeten laten horen als wekkerquote:
Dat moet nog maar blijken. En wat heeft ze eraan als ze er volgende week alsnog uit vliegt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:14 schreef Snoozey het volgende:
2 stommetjes aan het spelen buiten. dat karen niet snapt dat ze hoogstwaarschijnlijk zoveel stemmen gaat krijgen die anders op ash gestemd zouden hebben.
maar mss gaat dat belletje nog wel rinkelen. maar dan moet jim wel stoppen met roeren in haar kopke.
Het is voor haar te hopen dat BB volgende week Ash laat gaan dan heeft ze er nog wat aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
nou dan heeft ze een week langer gehad. ze zijn blij met iedere week extra. zitten er niet voor het geld, maar de ervaring
leuke ervaring met zo een sfeerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
nou dan heeft ze een week langer gehad. ze zijn blij met iedere week extra. zitten er niet voor het geld, maar de ervaring
Dat is juist het leuke eraan. Ze kunnen dit gaan zien als een thumbs-up voor Ashleys actie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:07 schreef schizolientje het volgende:
dat vliegtuig was voor de "streek" besteld"? kunnen ze nu denken dat de streek als uitstekend beoordeeld wordt Affijn ze heeft zichzelf hervonden en het hoogste woord met Tom
Ja gek he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
de fijne sfeer kunnen ze nog steeds maken, maar jim heeft geen zin om het er beter op te maken hoorde ik net al
Standaard regels voor queens:quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley loopt erbij of dat er niets gebeurd is, straalt arrogantie uit...![]()
Kan me voorstellen dat het een houding is, maar ik zou toch wat meer nederigheid verwachten op dit moment.
Nee Ash denkt alleen aan Ash, fok de anderenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan me voorstellen dat het een houding is, maar ik zou toch wat meer nederigheid verwachten op dit moment.
Zou nog grappiger zijn als BB Zaterdag zegt alle genomineerde moeten het huis verlaten. We beginnen de halve finale met 5 personen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn als BB het er nu in zou gooien
Herhaalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Omdat ash er niet meer opzitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zou nog grappiger zijn als BB Zaterdag zegt alle genomineerde moeten het huis verlaten. We beginnen de halve finale met 5 personen.
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Het is voor haar te hopen dat BB volgende week Ash laat gaan dan heeft ze er nog wat aan.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.
Helemaal niets, totaal niets. (volgens mij)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken. En wat heeft ze eraan als ze er volgende week alsnog uit vliegt.
Eigenlijk kom ik dan niet meer bijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze nog iets van een wildcard kan winnen voor de finale.
Randy doet niet aan confrontatiesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:22 schreef kiki2024 het volgende:
Randy lult ook maar met alles en iedereen mee
Ze is hersteld van een dagje down en nu weer bereid om de totale oorlog te vervolgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Standaard regels voor queens:
1. De queen heeft altijd gelijk
2. Wanneer ze geen gelijk heeft, zie regel 1.
Als anderen dat ook doen zit ze in no time weer huilend op de slaapkamer of dbkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is hersteld van een dagje down en nu weer bereid om de totale oorlog te vervolgen.
En zichzelf en de bewoners tekort doen, dat vind ik jammer van hem,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy doet niet aan confrontaties
Ontwijken
And that's the spirit! Je zit er voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Ash denkt alleen aan Ash, fok de anderen
Ik vind Randy een lieve man, denk dat hij het niet over zijn hart kan krijgen om haar zo te negeren zoals de rest.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:22 schreef kiki2024 het volgende:
Randy lult ook maar met alles en iedereen mee
Denk dat je heel ver moet gaan wil je een reactie van randy krijgenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zichzelf en de bewoners tekort doen, dat vind ik jammer van hem,
Of over een laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Herhaal
De aanval is de beste verdediging
En nederigheid komt niet in het boekje van ash voor
Daarvoor dien je te bezitten over zelfreflectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |