Gaat inslaan als een bom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ben benieuwd met het vliegtuigje voor Ashley vandaag. Hoe de reactie in het huis zal zijn en hoe BB het gaat aankondigen.
beide "te" lieve jongensquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:10 schreef kiki2024 het volgende:
Randy en Ty vangen karin heel lief op, net zoals ze Tom hebben opgevangen toen Ashley en karin hem negeerde
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm Cos!
Niet veel streams voor mij vandaag, moet om 11u in het ziekenhuis zijn tot vanavond.
Ga dus vliegtuigje Ashley en de reacties helaas missen.
Buiten dat zal er wel niet veel gebeuren vandaag.
Nouuuuquote:
Hoezo dubieus.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee.
Tom heeft Karen wel een massage gegeven.
Ik vind het gedrag van Tom dubieus.
Nou dat is nieuw en ongekendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley klinkt wat geirriteerd vandaag.
Volgens mij is zelfs dat Jolijt een stukje act somsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen moet niet zeuren. Die denkt daar alleen voor het jolijt te zitten. Dan moet ze anderen niet verwijten dat die het spel wél spelen.
Dus zijn dagelijkse dingetjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Ik ga overal chillen .. ik ga hier chillen ... ik ga daarbuiten chillen.
En Glenn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:19 schreef danilel het volgende:
Straks vliegtuig, iedereen naar buiten. Zodra ze zien voor wie iedereen behalve Ash en evt. Tom weer naar binnen. Heeft ze weer wat te klagen.
Speculaas
Hij kan ook aardappelen chillenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Ik ga overal chillen .. ik ga hier chillen ... ik ga daarbuiten chillen.
Ik merk al een tijdje dat ze van de productie weer behoorlijk aan het sturen zijn. Zo jammer dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer ik Ashley zo hoor, dat BB haar bijna dwong om de vrijstelling te koppen, is daar zeker sprake van.
Ik ben benieuw of Jimmy zijn gedrag na het vliegtuigje gaat aanpassen. Heb zoń gevoel dat hij na het vliegtuigje opeens wil praten met ashleyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |