Niet alleen de hottub werd flink gestookt....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ashley gister in die tobbe aan het praten was over iedereen dat ze slecht waren en zij zelf was goed bah.
Nee. Hij bood het aan maar ze deed het niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen heeft vannacht bij Tom geslapen ( dacht ik hier ergens gelezen te hebben) en gaat komende nacht bij Jimmy slapen zegt ze net..
ze heeft in der eigen bed geslapen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen heeft vannacht bij Tom geslapen ( dacht ik hier ergens gelezen te hebben) en gaat komende nacht bij Jimmy slapen zegt ze net..
Stoken is in mijn ogen iemand overtuigen van je gelijkquote:
Ik zou ook niet meeeten als ik het gevoel heb niet gewenst te zijn aan tafel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is wel iemand die niet mee wil doen die eet wel brood en kwark wat anders hoeft van haar niet hoor
Batterij wissel
Dit is het eerste vliegtuigje dat ik niet wil missen. Ben zo benieuwd naar de reacties, Zal ongeloof zijn denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:57 schreef kiki2024 het volgende:
Tyron: een vliegtuigje voor Jimmy vandaag zou leuk zijn. out of all people komt er zo eentje voor Ashley. oei
Nee tom vroeg het, ze twijfelde een moment, en toe is ze toch naast ashley gaan liggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Tom smiespelde gister iets dat er een trucje is met de wasmachine.. wat ik er uit leek op te maken is dat ze met 1 coin meerdere keren kunnen wassen of de coin terug krijgen iets in die trantquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley killt het lopende wasmachine programma. Ik denk om er zelf iets bij te doen...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dit is het eerste vliegtuigje dat ik niet wil missen. Ben zo benieuwd naar de reacties, Zal ongeloof zijn denk ik.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat dat d'r kipmuntje gaat kosten.
Ashley : Ik heb het verpest! Ik snap het niet meer.
dat is waar onze mening dus verschiltquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Stoken is in mijn ogen iemand overtuigen van je gelijk
Volgens mij probeerd jimmy niemand te overtuigen , maar is hij vooral boos
De aanval is de beste verdedigingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley klinkt wat geirriteerd vandaag.
Okee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee tom vroeg het, ze twijfelde een moment, en toe is ze toch naast ashley gaan liggen
Met als reden anders krijgen we daar weer gezeik over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |