Vond haar anders stukken gezelliger zonder ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoop dat karen beetje bij Jimmy weg blijft vandaag
Ja en dan is er weer iemand die iemand die alleen brood en kwark wil eten toch weer een stukje pizza brengt, wat dan weer door degene van wie het niet hoeft smakelijk wordt opgegetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en er is wel iemand die dat weer zielig vindt![]()
man3
benieuwd of er nog wat van de irritaties van gister te merken is vandaag.
O dat hoop ik niet, vond ze eigenlijk wel leuk samenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoop dat karen beetje bij Jimmy weg blijft vandaag
Ik heb geloof ik voor de derde keer gestemd deze BB en mijn stem is ook naar Jimmy gegaanquote:
nee hoor ze hadden gisteren shoarma, zag er heerlijk uit allemaal shoarma pizzaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren zouden ze ook shoarma doen
Uiteindelijk werd het gewoon weer pizza
Tja, als je staatsbanketten gewoon bent, is het eten in het huis niet veel soeps natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is wel iemand die niet mee wil doen die eet wel brood en kwark wat anders hoeft van haar niet hoor
Batterij wissel
vond jimmy erg stoken gisterenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoop ik niet, vond ze eigenlijk wel leuk samen
Vind Karen leuker bij hem dan dat ze de afgelopen weken was
Geen idee.. de zin eindigde met 'goe'quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Ka antwoorde op Ash : Ja .... en nog iets maar verstond dat niet wat voor woord was dat?
dan zal het wel jaisgoe geweest zijn ofzo want ik verstond begin ja haha dus ik begin en jij het eindequote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee.. de zin eindigde met 'goe'
ash begrijpt natuurlijk ook wel dat ze het uit moet praten met Karen ivm de kijkers, ze komt dan weer beter over ,Tacktischquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Ka antwoorde op Ash : Ja .... en nog iets maar verstond dat niet wat voor woord was dat?
Ja ze waren gisteren allemaal aan het ventilerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |