Yep, denk dat zij verwacht zou hebben dat Karen wel zou buigen voor haar zoals dit altijd gebeurd is..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat het in Ash haar hoofd toch iets anders zou zijn gegaan
Dit gesprek
Gok dat het vrij snel gaat. Ashley weet denk ik precies qua tactiek, nu even nederig doen, Karen kan toch niet zo hard zijn en krijgt dan wel weer medelijden.quote:
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Fijne vriendin, straks mag ze het haar weer opknappen
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan wel ook eerlijk Karen je neemt het haar wel kwalijk
Niet voor haarzelf, Karen denkt toch niet te winnen.....dat bedrag maakt haar helemaal niet uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan wel ook eerlijk Karen je neemt het haar wel kwalijk
Ik vraag het mij af. Ze wordt gesteund door de andere nu. Ze heeft nu meer mensen om op terug te vallen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Willewa het volgende:
Maar met de houding die Ashley nu aanneemt, wat meer ingetogen, weet ze dat Karen medelijden krijgt en toch wel weer naar haar toe komt
ik denk niet dat het Ash pijn doet hoor, ze zei dat het gesprek voor Karin was dus met andere woorden voor zichzelf hoeft het nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:35 schreef Soury het volgende:
Je kan van alles denken over op die knop drukken, maar ik kan me goed voorstellen dat dit negeer gedrag van Karen As ook pijn doet.
Dat zou sterk zijn. Maar denk ergens dat ze zal zwichten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk dat het nu echt klaar is voor Karin.
Zou Karen de haren van Ash nog doen vandaag of morgen ? Of zou ze denken dat Ash haar plan kan trekken ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Fijne vriendin, straks mag ze het haar weer opknappen
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."
huh, ze vond dat ze op de knop had kunnen drukken bij een lager bedrag. dus bedrag maakt weldegelijk uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Niet voor haarzelf, Karen denkt toch niet te winnen.....dat bedrag maakt haar helemaal niet uit.
Meer dat ze niet kan snappen dat het Ashley dat heeft kunnen doen...voor haarzelf deze gezellige sfeer heeft kunnen creëren.
Ka, je doet het goed....jij kan plezier maken en heeft haar niet nodig.
Dit dus!!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het Ash pijn doet hoor, ze zei dat het gesprek voor Karin was dus met andere woorden voor zichzelf hoeft het niet
Ashley de powervrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie zit er op de plee te janken?
Laat maar al gelezen
Lief toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
Karen hoeft niet te praten
Ash biedt het aan voor Karen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |