Het lijkt wel of niemand het daar echt durft te zeggen, je kan dit toch op fatsoenlijke manier zeggen, zoveel zijn bang voor haar daar..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen weer niet eerlijk. Zeg gewoon wat je gisteren zei.
Ja dit schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan wel ook eerlijk Karen je neemt het haar wel kwalijk
Datquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef marky het volgende:
Karen kan haar goed aan nu. Ze geeft geen ruimte voor haar normale schuldgevoel tactiek.
Wat een lef ook , dat zegt eigenlijk ook meteen alles.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
Karen hoeft niet te praten
Ash biedt het aan voor Karen
Ash en rekening met iemand houden, ahum....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
ALs je wil praten dan hoor ik het wel straks
Karen zegt dat ze er geen behoefte aan heeft
Het hoeft ook niet van Ash ze doet het voor Karen
Ash zegt dat ze rekening met Karen wil houden
Hoef niet hoor als ik ga dan ga ik zegt Karen![]()
Karen blijft afstandelijk
Ka zegt ook je had niet voor zo hoog bedrag hoeven drukken je had ook voor een lager bedrag kunnen gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan wel ook eerlijk Karen je neemt het haar wel kwalijk
Hoe lang gaat Karen dit volhouden ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef IkFok het volgende:
Ashly probeert van alles bij Karen maar Karen houd mooi de boot af.
Tis wel weer gaslighting tactiek ten top van den Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een lef ook , dat zegt eigenlijk ook meteen alles.
Ik had gedacht dat ze er in zou trappen maar dat doet ze goed tegen Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef IkFok het volgende:
Ashly probeert van alles bij Karen maar Karen houd mooi de boot af.
ik denk dat het nu echt klaar is voor Karin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:34 schreef Willewa het volgende:
Maar met de houding die Ashley nu aanneemt, wat meer ingetogen, weet ze dat Karen medelijden krijgt en toch wel weer naar haar toe komt
De rollen zijn omgedraaid.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ka heeft geen behoefte aan een gesprek.
Vond ik een mooi subtiel sneertjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley opent het gesprek.
Ashley : Hoe gaat het verder met je?
Karen : Met mij gaat het mmm... goe. Mwa, niets speciaals. Met u? Heb je het kunnen laten bezinken?
Ashley : Wat precies?
Karen : Van gisteren...
Ashley : Eehmm.. daar gaat het niet echt om hoor..... Het was meer dat ik dacht van... ja, hoe het met jou is met betrekking tot je positie nu.
Karen : Ja, als ik naar huis ga, ga ik naar huis. Maakt mij niet uit.
Trots op karen. Kan geen streams kijken gaan paar uur weg met schoonmoeder van 90. Is dement dus altijd verrassing hoe de dag verloopt haha. Even naar haar oude woonomgeving .quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
ALs je wil praten dan hoor ik het wel straks
Karen zegt dat ze er geen behoefte aan heeft
Het hoeft ook niet van Ash ze doet het voor Karen
Ash zegt dat ze rekening met Karen wil houden
Hoef niet hoor als ik ga dan ga ik zegt Karen![]()
Karen blijft afstandelijk
dat bedoel ik dus ook dan kan er een gesprek plaats vinden maar nu houd ze der mond over alles wat haar dwars zatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen weer niet eerlijk. Zeg gewoon wat je gisteren zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |