haha ze zegt niet eens sorry gewoon ok ik snap hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ash heeft de sinaasappels opgemaakt aan een 2e kan sap.
Ik snapte ook niet waarom ze weer ging persen TOm had dat vanmorgen al gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Doet ze er omquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Juist goed. Hebben ze ook wat te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daarom is het stom dat ze zelf brood moeten bakken. Slechte keuze van BB.
Uuuh 1 heeft er wat te doen. Hoogstens 2..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Juist goed. Hebben ze ook wat te doen.
Ik duik wel even onderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
AirAshley is net opgestegen .. de Luftwaffe is onderweg.
Ik sla over vandaagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vliegtuig PH-WDR onderweg en zit nu nog bij Apeldoorn.
Ik ook tegen de tijd dat dat vliegtuigje over komt ben ik wat anders aan het doen.quote:
Samequote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook tegen de tijd dat dat vliegtuigje over komt ben ik wat anders aan het doen.
Kan het gelukkig ook niet zienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was toch die zwerver waarvan de haren werden geknipt en hij had een kunstgebit die ze gingen verstoppen..En hij gooide tafels om. Had een kort lontje. En lag te rampetampen met een zweverige dame op de hooizolder en ik kan nog wel ff doorgaan maar dat zal niet mogen
Ja dat...en hij zou wel ff vuur gaan maken en toen kreeg hij stroom of wat was dat...heel grappigquote:
Die zweverige dame klopt maar volgens mij was hij bijna kaal. Maar scheerde zich niet altijd en had een guur uiterlijk. Iwan heeft zich wel eens bijna aan hem vergrepen.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was toch die zwerver waarvan de haren werden geknipt en hij had een kunstgebit die ze gingen verstoppen..En hij gooide tafels om. Had een kort lontje. En lag te rampetampen met een zweverige dame op de hooizolder en ik kan nog wel ff doorgaan maar dat zal niet mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |