de echte aller eerste bedoel je ? want bij Jill zat geen willem geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB 1 hadden ze toch Willem? Die was kok.
Ah, je bedoelt 2021. BB 1 was al in 1999quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht 1 met Jill die het ook idd niet voor elkaar kreeg
Ik bedoel de reboot ..2021quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB 1 hadden ze toch Willem? Die was kok.
1quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het seizoen 1 of 2 dat ze een broodbakmachine hadden, en dat ze het recept nooit goed kregen en steeds mislukt brood hadden.
ja 1 van de nieuwe reeks hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt 2021. BB 1 was al in 1999
Ik heb er nog steeds moeite mee om door te tellen vanaf BB 6, omdat deze nieuwe reeksen nog maar een slap aftreksel zijn van het oorspronkelijke concept.quote:
Het helpt ook niet dat Ash zich weer een air aanmeet van hier tot Tokyoquote:
neuh niet echt midden stuk zit geen krullingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ah Ash kan toch ook zelf haar cavia verzorgen.
ja maar dat was echt de allereerste he zoiets was nooit geweest dus jah helemaal nieuw en echt super leuk dat is vaak met films ook delen die erna komen zijn ook altijd minderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds moeite mee om door te tellen vanaf BB 6, omdat deze nieuwe reeksen nog maar een slap aftreksel zijn van het oorspronkelijke concept.
Ze hebben het er wel overquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden dat ze denken dat het nog maar 1 week duurt
WT zal het tegenvallen en wat zal die week lang duren
We hadden zes geweldige edities, toen een groot aantal jaren niets en intussen deed de woke-wolk zijn intrede en de kwaliteit van de redactie vind ik er ook niet op vooruitgegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat was echt de allereerste he zoiets was nooit geweest dus jah helemaal nieuw en echt super leuk dat is vaak met films ook delen die erna komen zijn ook altijd minder
Waar we Hummie missen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hadden zes geweldige edities, toen een groot aantal jaren niets en intussen deed de woke-wolk zijn intrede en ook de kwaliteit van de redactie vind ik er ook niet op vooruitgegaan.
Ja als in stel je voor dat het een week langer isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het er wel over
https://streamable.com/rwuxrd
oh die andere delen echt na de allereerste daar herinner ik me niet echt veel meer van, maar deel met Jill vond ik wel ook leuk hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hadden zes geweldige edities, toen een groot aantal jaren niets en intussen deed de woke-wolk zijn intrede en ook de kwaliteit van de redactie vind ik er ook niet op vooruitgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |