Jezelf verloochenen voor wat stemmen is ook cheap. Realness werkt ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen is heel dom bezig.
Als ze wil blijven, zal ze toch de stemmen van Ashleys fans erbij moeten hebben en met deze houding kan ze het wel schudden.
Dan zal Tom nu ook wel af zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Tom de moeite heeft genomen om met haar te praten ipv negeren
Soms ging de pot naar beneden doordat iemand met geld naar huis mocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:46 schreef Snoozey het volgende:
de pot moest lager. wie weet wat er achter de camera's is gezegd. now or never.
Neuh... hij kijkt 100 kanten op, dan zit de richting van de camera er altijd wel bij...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:51 schreef Harry het volgende:
Tom zegt, dat Karen een meerwaarde voor zijn avontuur is geweest.
En maar naar de camera's kijken........
Mooi ik ben vroeg opgestaan voor ditquote:
Leuk gesprekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom spreekt z'n waardering voor Karen uit, die er tussendoor giebelt.
Haha ja, daarom voegde ik ‘hopelijk’ nog toe aan het eind. Omdat ik weet dat sommige gevallen met 1000 spiegels en aanpakken die voor anderen wel werken, alsnog door blijven spartelen in hetzelfde gedrag. En de les niet oppakken en dus maar blijven wijzen en wijzen en wijzen. Het is bij haar wel echt hardnekkig maar je weet maar nooit 😅 Al ben ik er ook wel een beetje bang voor bij haar.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh... hij kijkt 100 kanten op, dan zit de richting van de camera er altijd wel bij...
[ afbeelding ]
Bradamelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:50 schreef Jockari het volgende:
Gargamel op toilet en smurf in de woonruimte
[ afbeelding ]
Moet jou toch ook wel lukken, net dialect, maar dan anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Wel heel vermoeiend een gesprek tussen Tom en Karen door de taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |