Gaat niet om het geld. Als ze met 20k was gaan lopen dan was dat begrepen dit is 20k door een putje spoelen om een statement te maken. Waar ze eigenlijk zelf niet mee kan omgaan gezien het continu gejank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten daar toch voor de ervaring ipv geld. Nou voila een mooie ervaring
Maar Karen is deze week haar eigen exit aan het regelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ashley verwacht dat zij nu in de Finaleweek staat......
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het vertikken en zeggen "Veel plezier met je bos stro, ik kom er niet meer aan."
Zit ze toch nog op de troon die ze verdientquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef marky het volgende:
Ah nu zit Ash te huilen op het toilet. Die vrouw kan het spel zo niet aan.
Die leert niet......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nogmaals, zou sterk zijnIk hoop het. Ook juist voor Ashley. Het is vervelend zo’n persoon, maar ik gun iemand als Ashley ook groei en een fijner leven ipv zo moeilijk en dat kan soms, zeker in zulke hardnekkige gevallen, alleen door een enorme spiegel en confrontatie. Door iemand te laten vallen en voelen. Een lesje nederigheid en inzicht. Hopelijk.
Ze HOEFT niets uit te praten hè. Ze biedt het maar aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je denkt met die technieken iets uit te praten ben je wel ietwat sneu
Daar had ze van te voren aan moeten denken wat het allemaal teweeg brengt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin het blijft een mens. Ze hebben heel veel tijd samen doorgebracht, daar kan geen geldbedrag tegenover staan.
Hou op met me hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze HOEFT niets uit te praten hè. Ze biedt het maar aan.
hypocrisie viert hoogtij van die vrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef woxxel2 het volgende:
We weten allemaal wel hoe ash zou reageren als iemand anders op de knop voor 20k zou drukken
Karen huilde ook, daar was hij toch iets meer vriendin mee dan met Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goed zo Tom.
Zeg het ze maar eens.
Steeds die steken van die 2 naar Tom toe.
Tom heeft gelijk. Hij was er niet bij. Zijn reactie was iemand troosten die huilde.
Hij wist niet wat er was gebeurd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2x nog wel quoten hahaha
er zat der gisteren van alles dwars en nu zegt ze niets
Ik heb gisteren op Karen gestemd, met het idee dat ze vandaag wel weer normaal zou doen, anders zou ik helemaal niet hebben gestemd.quote:
Omdat Tom de moeite heeft genomen om met haar te praten ipv negerenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Beetje raar dat Tom niet kan aanvoelen hoe de mensen die er bij waren het ervaren hebben.
Maar...................... hij begrijpt wel Ashley haar gevoel.
Dat is het nadeel voor hen .. ze maken een beslissing op basis van te weinig informatie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Tom neemt het flink voor Ashley op maar als hij dingen terug gaat zien snapt hij het misschien
Jezelf verloochenen voor wat stemmen is ook cheap. Realness werkt ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen is heel dom bezig.
Als ze wil blijven, zal ze toch de stemmen van Ashleys fans erbij moeten hebben en met deze houding kan ze het wel schudden.
Dan zal Tom nu ook wel af zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Tom de moeite heeft genomen om met haar te praten ipv negeren
Soms ging de pot naar beneden doordat iemand met geld naar huis mocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:46 schreef Snoozey het volgende:
de pot moest lager. wie weet wat er achter de camera's is gezegd. now or never.
Neuh... hij kijkt 100 kanten op, dan zit de richting van de camera er altijd wel bij...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:51 schreef Harry het volgende:
Tom zegt, dat Karen een meerwaarde voor zijn avontuur is geweest.
En maar naar de camera's kijken........
Mooi ik ben vroeg opgestaan voor ditquote:
Leuk gesprekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom spreekt z'n waardering voor Karen uit, die er tussendoor giebelt.
Haha ja, daarom voegde ik ‘hopelijk’ nog toe aan het eind. Omdat ik weet dat sommige gevallen met 1000 spiegels en aanpakken die voor anderen wel werken, alsnog door blijven spartelen in hetzelfde gedrag. En de les niet oppakken en dus maar blijven wijzen en wijzen en wijzen. Het is bij haar wel echt hardnekkig maar je weet maar nooit 😅 Al ben ik er ook wel een beetje bang voor bij haar.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh... hij kijkt 100 kanten op, dan zit de richting van de camera er altijd wel bij...
[ afbeelding ]
Bradamelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:50 schreef Jockari het volgende:
Gargamel op toilet en smurf in de woonruimte
[ afbeelding ]
Moet jou toch ook wel lukken, net dialect, maar dan anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Wel heel vermoeiend een gesprek tussen Tom en Karen door de taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |