En dat ze het dan juist tegen tom zegt ook, dat is nog het meest bizarre eraan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:04 schreef happyme28 het volgende: Zo’n dubbel moraal. Ik zou ook geen gesprek meer met haar voeren. Gewoon civiel, het broodnodige maar verder zakt ze er maar in. Kan mij niet voorstellen dat mensen die nu geen fan zijn van Ashley, nu op haar gaan stemmen in de finale als hun favoriet er per ongeluk uitgaat. Wat een BS loopt ze nu weer uit te kramen tegen Tom.
dat mensen er nog intrappen is bizar. keer op keer heeft ze zichzelf laten zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zet ze zichzelf voorschut nu een kaartje aan tom geven. En de lul trapt er nog in ook. Ashley de meester manipulator.
Ik heb echt nog nooit zo iemand van me leven meegemaakt in een rls. Wat een verwrongen persoonlijkheid heeft zij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
vorige week scheet ze Tom uit en maakte hem uit voor alles en nog wat en nu is hij geweldig. deze vrouw
Ai, blauwe enveloppe?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zitten op de blauwe slaapkamer en ze haalt een kaart onder haar matras vandaan
Hele middag over gedaan om te schrijven. Tis allemaal niet zo makkelijk als je je eigen naam al niet kunt schrijven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zitten op de blauwe slaapkamer en ze haalt een kaart onder haar matras vandaan
ach.. op d'r facebook fanpagina werd ik er ook uitgeknikkerd omdat ik het lef had te zeggen "daar gaan haar winkansen"quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat mensen er nog intrappen is bizar. keer op keer heeft ze zichzelf laten zien
is toch heeel bijzonder om te zien dit.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef Ireth het volgende:
En volgende week is Tom weer een hufter aldus Ashley?
Degene die ze dus vreselijk heeft gekleineerd blijft haar dus het meest trouw. Ik hoop dat ze daar een wijze les uit haalt...
ik snap er echt niks van.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach.. op d'r facebook fanpagina werd ik er ook uitgeknikkerd omdat ik het lef had te zeggen "daar gaan haar winkansen"
ook daar slikken ze elke actie van d'r
Beetje overdreven, ze zit in een spel en het gaat om knikkers.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef Witborst het volgende:
Nou ik zit te kotsen bij de tv.
As pfff.
Hoe kan zo'n man met dit mens leven.
Vreselijk figuur.
Heb niet het idee dat ie specifiek een kant kiest. Eerder dat ie beide kanten kan begrijpen en daar tussen blijft hangen. (New Zwitserland)quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is ook niet best bezig nu. Die kiest de verkeerde kant. Ashley zegt weer ik heb nooit spijt
Tom is nog dom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is ook niet best bezig nu. Die kiest de verkeerde kant. Ashley zegt weer ik heb nooit spijt
😂😂quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Meid je moet je echt kapot schamen voor je gedrag. Ik zou alvast therapie gaan zoeken hierna
ik ook niet - ze was mijn guilty pleasure dit seizoen, maar ze heeft echt afgedaanquote:
Nou hij lult met haar mee. En zegt niet echt dat het niet klopt wat ze heeft gedaan. En hij was er ook niet bij in die ruimte dus kan het gevoel van die mensen ook niet voelen. Hij ging gelijk naar haar toe en wist nog niet wat er was voorgevallen in die ruimtequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ie specifiek een kant kiest. Eerder dat ie beide kanten kan begrijpen en daar tussen blijft hangen. (New Zwitserland)
Je moet haar nageven dat ze het fantastisch speelt, maar fraai is het nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Meid je moet je echt kapot schamen voor je gedrag. Ik zou alvast therapie gaan zoeken hierna
Hoe toepasselijk!!! Deze zin.... zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Frummelie het volgende:
Geen spijt, deze vrouw gaat over lijken...
sorry, maar ik geloof geen één woord, letter, zucht, oogopslag meer van haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Snoozey het volgende:
mooi, tom en zij beide keihard, maar zacht op het moment wanneer het nodig is
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij kan begrijpen dat de rest er anders tegen aan kijkt en dat ook kan respecteren maar dat hij niet kan en wil oordelen. Dat vind ik neutraal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij lult met haar mee. En zegt niet echt dat het niet klopt wat ze heeft gedaan. En hij was er ook niet bij in die ruimte dus kan het gevoel van die mensen ook niet voelen. Hij ging gelijk naar haar toe en wist nog niet wat er was voorgevallen in die ruimte
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intraptquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
vorige week scheet ze Tom uit en maakte hem uit voor alles en nog wat en nu is hij geweldig. deze vrouw
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zet ze zichzelf voorschut nu een kaartje aan tom geven. En de lul trapt er nog in ook. Ashley de meester manipulator.
Hij zal wel moeten als BB het hem opdraagt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intrapt
Bang he voor de generaal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tom tot zijn schouders in haar reet.
Klopt maar dan had ze niet moeten huilen toen ze buiten kwam en ook niet de zielige kaart moeten spelen. Mevrouw was 11 weken gepest en ga maar zo door. Had ze gezegd dit is hoe ik me spel speel had ze ballen gehad. Nu is het een zielig manipuleren vals mens. Wel uitdelen maar niet incasseren brrrr de 1e rls deelnemer die ik alleen door naar streams te kijken echt niet meer kan aanhoren. En dat vind ik nog erg ook dat ik een hekel heb aan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je moet haar nageven dat ze het fantastisch speelt, maar fraai is het niet
Je zou bijna hopen dat ze een rol speelt... helaas het is haar ware aard... Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat iemand zo'n verrot karakter heeft...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk!!! Deze zin.... zowel letterlijk als figuurlijk.
Er is geen een manier waarop je het spel speelt. Ze doet al steeds alsof zij het alleentecht heeft op de spelregels.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Hoylei het volgende:
Altijd dat gelul over het spel...
Is het doel van dit spel niet vrienden maken onder bewoners en vooral onder de kijkers?
Gewoon qeeun toch ? Is toch simpel. Heeft ze geleerd van Charlotte the qeeun.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hele middag over gedaan om te schrijven. Tis allemaal niet zo makkelijk als je je eigen naam al niet kunt schrijven.
Ach, ze is pas 20 hè.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze een rol speelt... helaas het is haar ware aard... Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat iemand zo'n verrot karakter heeft...
Gek he? Op een FAN pagina.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach.. op d'r facebook fanpagina werd ik er ook uitgeknikkerd omdat ik het lef had te zeggen "daar gaan haar winkansen"
ook daar slikken ze elke actie van d'r
Er zijn types die ergere dingen doen voor 100kquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar dan had ze niet moeten huilen toen ze buiten kwam en ook niet de zielige kaart moeten spelen. Mevrouw was 11 weken gepest en ga maar zo door. Had ze gezegd dit is hoe ik me spel speel had ze ballen gehad. Nu is het een zielig manipuleren vals mens. Wel uitdelen maar niet incasseren brrrr de 1e rls deelnemer die ik alleen door naar streams te kijken echt niet meer kan aanhoren. En dat vind ik nog erg ook dat ik een hekel heb aan iemand die ik niet ken.
Zit al tot zijn oren in haar reet. Bijna is Tom weg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zegt dat ze nog veel van hem gaat horen hierna en veel zien
NOUU Tom
ga maar kijken wat ze over je gezegd heeft
Die gozer heeft als een van de weinige gewoon echt zijn emoties getoond. De goeie en de kwade... lijkt net een echt mens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:18 schreef woxxel2 het volgende:
Eerst was ik voor Glenn, maar van mij mag ty winnen.
Door kots rollen bvquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn types die ergere dingen doen voor 100k
dit is volgens mij ook niet alleen het spel..wat de meeste bewoners ook zeggen. het is haar karakter dus buiten zal ze ook zo zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef BBmeeprater het volgende:
Dit gedrag van haar is zo herkenbaar. Ze zal nooit veranderen tenzij stevige therapie, maar ik kende iemand die exact zelfde eigenschappen had en de behandelaar ging behandelen. Dit heeft heel veel impact ook op kinderen..vindt het sneu.
Gekker moet het niet worden.quote:
Bij mij niet. Ik wil drama geen braaf gedoe in BB.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook niet - ze was mijn guilty pleasure dit seizoen, maar ze heeft echt afgedaan
Daar heb je helemaal gelijk in. En ik weet ook is maar tv. En gelukkig ben ik het zo weer kwijt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn types die ergere dingen doen voor 100k
Dus nog geen grip kwijt. Krijgt volgende week haar paard, sorry; Karen terug bij haar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intrapt
Wordt zijn ondergang als hij aanpapt met Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom gewoon empatisch iemand die ook nog iets verder kan kijken. Zijn mooie eigenschappen.
Hopelijk kokend water.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat lekker met een pan zich wassen
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Ach ja morgen is alles weer vergeven en vergeten en doet Ka gewoon weer de matten van Ash
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk het ook, misschien dat Tyron zelfs haar flaske weer bijvult ...vanuit de hottub
Ik ook niet. Niet mijn vrouw voor het leven. Succes Bart.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze een rol speelt... helaas het is haar ware aard... Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat iemand zo'n verrot karakter heeft...
Nee, het is een experiment waarbij wij kijker getuige van zijn. En ook een spel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Hoylei het volgende:
Altijd dat gelul over het spel...
Is het doel van dit spel niet vrienden maken onder bewoners en vooral onder de kijkers?
Denk dat het niet zozeer aanpappen is,quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt zijn ondergang als hij aanpapt met Ash
Too soft dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef cat123 het volgende:
[..]
Denk dat het niet zozeer aanpappen is,
maar meer zien dat iemand buiten de groep ligt en niet willen dat diegene zich alleen voelt.
en diegene in de keuze willen begrijpen.
Lenie -wat hebben we nou te klagen- ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Salar heeft het behoorlijk naar zijn zin.
[ afbeelding ]
Nog ene die wakker is geworden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lenie -wat hebben we nou te klagen- ook![]()
[ afbeelding ]
of Ashley en Jimmy, zijn bloed kookt ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Komen er nog zangopdrachten? Kunnen ze Ty en Ashley niet even leuk samen een duetje laten zingen?
Ja dan heb je geen zelfreflectie en ben een een nare vrouw. Laat ik het netjes houden. Narcist als je dat googled dab zie je ashley beschreven wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
Waar haalt ze eigenlijk het gore lef nog vandaan om tegen Tom te zeggen dat Karen al de hele dag niks tegen haar heeft gezegd?
Tegen Tom die ze bij Karen voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, dat hij alles doet om voor de buitenwereld het goed te doen.
Dan ben je toch een verschrikkelijke egoïstisch mens.
Nee verkeerd geïnterpreteerd van u, zij hamert er gewoon nog eens goed in bij de bewoners wie de baas is daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Ashley zal denk op 6 april een warme hottub zitten.
het lukt niet, dus ze wilde er maar een groot stuk in flikkeren. Maar Glenn komt al helpen.
[ afbeelding ]
ik vind het nog verder gaan dat ze Tom al weken tot de bodem van de diepste oceaan zwart heeft gemaakt.... heeft gestookt bij Karen over Tom en dan een kaartje geven........ dat ze hem als broer ziet blijkbaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
Waar haalt ze eigenlijk het gore lef nog vandaan om tegen Tom te zeggen dat Karen al de hele dag niks tegen haar heeft gezegd?
Tegen Tom die ze bij Karen voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, dat hij alles doet om voor de buitenwereld het goed te doen.
Zo hé echt niet??? Weet je het zeker....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley doet me een beetje denken aan Billy uit Utopia maar zelfs Billy is nooit zo vals geweest.
Ja nu je het zegt. Nee die was niet vals wel apart.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley doet me een beetje denken aan Billy uit Utopia maar zelfs Billy is nooit zo vals geweest.
Ja 't is te gek voor woorden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
Die mogen ze van mij de laatste week erin zetten voor de ambiance.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Precies. Dat zei hij vanmiddag ook al. Dat ze ook een vriendin voor hem was geweest daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom gewoon empatisch iemand die ook nog iets verder kan kijken. Zijn mooie eigenschappen.
Ja narcist hequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind het nog verder gaan dat ze Tom al weken tot de bodem van de diepste oceaan zwart heeft gemaakt.... heeft gestookt bij Karen over Tom en dan een kaartje geven........ dat ze hem als broer ziet blijkbaar![]()
Om onpasselijk van te wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind het nog verder gaan dat ze Tom al weken tot de bodem van de diepste oceaan zwart heeft gemaakt.... heeft gestookt bij Karen over Tom en dan een kaartje geven........ dat ze hem als broer ziet blijkbaar![]()
die was ontzettend vals. Had haar "atelier" en zag dat nicoline ook leuk kon schilderen en heeft vervolgens nico uit haar atelier gezet en verboden om daar nog een voet over de drempel te zetten. Nico kon met haar spullen in de loods gaan staanquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Nee die was niet vals wel apart.
Voor wie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
Randy biedt excuses aan omdat hij viel?
voor zichzelfquote:
Ash is geen narcistquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
De beschrijving van ashley
Narcisten hebben weinig of doorgaans geen zelfreflecterend vermogen. Sterker nog: ze leggen de eigen vraagstukken graag bij een ander neer. Ze kijken niet kritisch naar zichzelf, maar ze projecteren hun eigen gedrag op de ander. En dat projecteren bestaat doorgaans uit de ander beschuldigen en de schuld geven.
Billy verbleekt hierbij...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Billy is nog een schatje vergeleken bij Ashleyquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Dit is de COS niet R&Pquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou past precies wat er staat en wat ze net allemaal zei over de groep
Doe maar Alanis Morrisettquote:
Mooi verwoord. Ik kom uit een vorig leven uit de geestelijke gezondheidszorg als hulpverlenerquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Narcisten hebben weinig of doorgaans geen zelfreflecterend vermogen. Sterker nog: ze leggen de eigen vraagstukken graag bij een ander neer. Ze kijken niet kritisch naar zichzelf, maar ze projecteren hun eigen gedrag op de ander. En dat projecteren bestaat doorgaans uit de ander beschuldigen en de schuld geven.
Dat zeg ik helemaal niet, maar dat strooien met stoornissen vind ik kwalijkerquote:
ik zie haar op stream 2 in de hottubquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Jockari het volgende:
Waar is Ash, want maar 1 stream hier in den belgique.
Ben ik met je eens over etiketteren maar vond dit op Google en dacht he lijkt beschrijving van ashley zoals ze zich nu gedraagt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooi verwoord. Ik kom uit een vorig leven uit de geestelijke gezondheidszorg als hulpverlener
Kwas niet altijd tevreden met dat etiketteren, en zit nu in een volledig andere sector, ICT.
Is narcisme een stoornis nee toch. Tenminste dat dacht ik. Vind het meer zoiets als egoismequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar dat strooien met stoornissen vind ik kwalijker
ja zoek eens op een ander etiket. en bedenk daarbij een ander persoon. veel plezier, je zal iedereen ergens in herkennen. zelfs je naastenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens over etiketteren maar vond dit op Google en dacht he lijkt beschrijving van ashley zoals ze zich nu gedraagt.
Kom op hoe oud zijn we ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is narcisme een stoornis nee toch. Tenminste dat dacht ik. Vind het meer zoiets als egoisme
hier ga je al...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is narcisme een stoornis nee toch. Tenminste dat dacht ik. Vind het meer zoiets als egoisme
Ik hoop met de trein naar Oostendequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Jockari het volgende:
Waar is Ash, want maar 1 stream hier in den belgique.
Narcisme is geen stoornis. Het is een persoonlijkheid. Het hoeft ook lang niet altijd kwaad uit te werken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar dat strooien met stoornissen vind ik kwalijker
ze gingen geloof net 1 a 2 weken even niet goed samen maar erna was het ook klaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft in het begin bij haar clubje gezeten, maar altijd zijn eigen spel gespeeld.
Toen hij er zich niet meer prettig voelde heeft hij afstand genomen.
Hij heeft nooit in haar reet gezeten zoals Glenn en zal dat nu al helemaal niet meer doen.
Ze was ooit een vriendin waar hij persoonlijke gesprekken mee had.
Nu ze het moeilijk heeft, heeft hij genoeg empatisch vermogen om over wat er is gebeurd heen te stappen en haar te troosten.
Vergeet niet de slachtofferrol, gashlighting, krokodillentranen, het aantrekken en afstoten, emotionele manipulatie, egoïsme, charisma, gemaakte emoties inzetten om empathie op te wekken, etc.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Het punt is dat ze getroost wil worden om een daad die ze willens en wetens heeft gedaan. Ze draait het zo dat ze Tom het gevoel geeft haar te moeten troosten. Hij moet haar daarbij nog bevestiging geven van dat het allemaal niet zo erg is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft in het begin bij haar clubje gezeten, maar altijd zijn eigen spel gespeeld.
Toen hij er zich niet meer prettig voelde heeft hij afstand genomen.
Hij heeft nooit in haar reet gezeten zoals Glenn en zal dat nu al helemaal niet meer doen.
Ze was ooit een vriendin waar hij persoonlijke gesprekken mee had.
Nu ze het moeilijk heeft, heeft hij genoeg empatisch vermogen om over wat er is gebeurd heen te stappen en haar te troosten.
Het is een diagnose die ook niet snel gegeven wordt. Wel kan je bepaalde kenmerken hebben. Ik denk dat dat Koos bedoelt. Als je echt narcistisch bent, dan functioneer je uiteindelijk ook moeilijk in de maatschappij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:42 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja zoek eens op een ander etiket. en bedenk daarbij een ander persoon. veel plezier, je zal iedereen ergens in herkennen. zelfs je naasten
En dat alles voor 'n prijzenpot van ca. ¤60.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:45 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Vergeet niet de slachtofferrol, gashlighting, krokodillentranen, het aantrekken en afstoten, emotionele manipulatie, egoïsme, charisma, gemaakte emoties inzetten om empathie op te wekken, etc.
Die snapt er niets van, maar dat verbaast me ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lenie -wat hebben we nou te klagen- ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
voor iemand die 10 k in de maand verdientquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat alles voor 'n prijzenpot van ca. ¤60.000
Ik zie ze ook graag zonder Ashley. Gewoon om eens hun ware aard te zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Het wordt steeds duidelijker. Die Ashley is zo toxic. De bewoners snakken gewoon naar het einde. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop echt dat ze volgende week alsnog vertrekt zodat de laatste week nog lekker relax kan zijn.
Nu ze er niet bij is, is de sfeer gewoon gelijk relaxter. Er is lucht in de ruimte.
Benieuwd of dit wel waar is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
voor iemand die 10 k in de maand verdient
Ze weten waar ze hun 24 uur kunnen aanvragen en de draaideur weten ze ook met gemak te vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Het wordt steeds duidelijker. Die Ashley is zo toxic. De bewoners snakken gewoon naar het einde
Juistquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:46 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Het is een diagnose die ook niet snel gegeven wordt. Wel kan je bepaalde kenmerken hebben. Ik denk dat dat Koos bedoelt. Als je echt narcistisch bent, dan functioneer je uiteindelijk ook moeilijk in de maatschappij.
Had ze op die knop moeten drukken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat meer begrip voor je bestie mag ook wel Ash , die zit nu op de bank
Tegen wie zegt ze dat want ik kijk echt even niet naar de streams waar ze op isquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Zeker wel. Staat in de DSM als zodanig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:43 schreef marky het volgende:
[..]
Narcisme is geen stoornis. Het is een persoonlijkheid. Het hoeft ook lang niet altijd kwaad uit te werken.
Ashley lijkt nog het meest afgetakeld dus ik denk dat ze dat misschien wel doet volgende week als ze uitgekotst blijkt worden. Anders kan ze volgende week zaterdag ook gewoon nog uitgezwaaid worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten waar ze hun 24 uur kunnen aanvragen en de draaideur weten ze ook met gemak te vinden.
Daar zat ze al opquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Ze gaat nergens heen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
DSM is toch Homeopatisch? Dan blijf je smeren.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker wel. Staat in de DSM als zodanig.
Ze wilde toch geen etenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef kiki2024 het volgende:
Tom komt een stukje pizza brengen naar ashley.
Ja dus iets meer compassie mag ook wel voor je vriendinquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zat ze al op
nu met een kans van 1 op 3 om eruit te vliegen, en eerder was dat 1 op 4
Jammer, minpuntjequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef kiki2024 het volgende:
Als je met 2 werkt zit je al snel bij 10K brutoquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
voor iemand die 10 k in de maand verdient
Nog veel per maand dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal wel een gezamelijk Bruto inkomen zijn
hoopte dat ze iets meer zelfreflectie daar haddenquote:
Ja natuurlijk,. Ka is al die tijd haar sloofje geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat echt wel weer bij ash zitten
Toch iemand die de DSM kent ;-)quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker wel. Staat in de DSM als zodanig.
Bang om een eigen mening te geven tegenover Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk,. Ka is al die tijd haar sloofje geweest
Daar is Randy favoriet en gaat Karen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Salars Twitter-poll is Karen nu favoriet. Geen idee hoe het op Insta is.
tom stond al bij haar, glenn kwam brengenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef kiki2024 het volgende:
Inderdaad en tel daar toeslagen en kinderbijslag bij op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als je met 2 werkt zit je al snel bij 10K bruto
En volgende week terug BFF. Zie ik ook nog gebeuren. Beides kantjes kennende.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat echt wel weer bij ash zitten
iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee, het is een experiment waarbij wij kijker getuige van zijn. En ook een spel.
Het is maar een Rls met 2de rangs acteurs of influencerkes dat gescript en gestuurd wordt door de Febo.
Er is toch nog helemaal geen insta poll van salarquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar is Randy favoriet en gaat Karen.
Moet je wel 8 kids hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad en tel daar toeslagen en kinderbijslag bij op.
om Billy kon ik nog lachenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Vind dat altijd zo raar als je iemand niet moet. Zoek dan niet dat soort FB pagina's op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoopte dat ze iets meer zelfreflectie daar hadden
maar nee
zoals de waard is...
Jim was nogal boos de gameroom uitgekomen, dat bevalt haar natuurlijk niet dus 'tegenaanval'.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:07 schreef kiki2024 het volgende:
wat heeft Jimmy die een voorbeeld naar kinderen is met het spel te maken? weer geeft ze een persoonlijke sneer
Denk dat Bart en de familie nu waarschijn ondergedoken zijn, of beveiliging hebben. #Fans kunnen rarequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Bart weet hoe zwaar Bart het heeft en wij nu ook.
Met hesp.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Hollanders kennen/lusten "witloof in de oven" niet ? Is hier bijna een nationaal gerecht.
TOm eerderquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tom stond al bij haar, glenn kwam brengen
Dit was idd niet okay van haar , heel erg slap om dat zo als smoes te gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley zegt dat Jimmy geen voorbeeld voor haar kinderen is.
Je bent zelf ook geen voorbeeld als ouder om je zo te gedragen op tv. welke normen en waarden leer je je kids
In dat fietskot op school als pestkindje ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
Geef Ash even een sigaar.Lijkt ze mooii op haar moeder.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het punt is dat ze getroost wil worden om een daad die ze willens en wetens heeft gedaan. Ze draait het zo dat ze Tom het gevoel geeft haar te moeten troosten. Hij moet haar daarbij nog bevestiging geven van dat het allemaal niet zo erg is.
Ka zal wel blijvenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Salars Twitter-poll is Karen nu favoriet. Geen idee hoe het op Insta is.
Echt wel!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Hollanders kennen/lusten "witloof in de oven" niet ? Is hier bijna een nationaal gerecht.
js het heeft helemaal niks met het spel te makenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit was idd niet okay van haar , heel erg slap om dat zo als smoes te gebruiken
Welnee het is BB maar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Bart en de familie nu waarschijn ondergedoken zijn, of beveiliging hebben. #Fans kunnen rare
gasten zijn,
Natuurlijk wel, in kaas en ham gewikkeld... heerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Er wordt hier wel geroepen door bepaalde mensen dat ze gepest wordtquote:
Maar ze wordt en werd ook helemaal niet gepestquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt hier wel geroepen door bepaalde mensen dat ze gepest wordt
Maar hier laat ze weer eens keihard zien wie de echte pestkop is
waar is hier? hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Waarom zou ze de waarheid niet mogen zeggen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ow ik vind dit wel heel erg laag van Ash
Om iemand zo onderuit te moeten halen om er zelf weer eens beter op te staan
NEE.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Wauw ash
BB zou er verstandig aan doen om dit weg te schakelen
Wat triest dit
dan had hij dat er allemaal mss niet bij moeten halen. het regenboogboekje en zijn kindjes.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
js het heeft helemaal niks met het spel te maken
Vindt dit echt heel ergquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Het moet wel respectvol blijven zegt ash 🙃
Ja ik blijf me echt verbazen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Het moet wel respectvol blijven zegt ash 🙃
Ik wil dit juist wel horen.quote:
Ja verbaas ik me ook over. Trouwens de anderen binnen ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit Tom in een keer een hele tijd bij Ash? Hij was toch zo klaar met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |