Dus nog geen grip kwijt. Krijgt volgende week haar paard, sorry; Karen terug bij haar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intrapt
Wordt zijn ondergang als hij aanpapt met Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom gewoon empatisch iemand die ook nog iets verder kan kijken. Zijn mooie eigenschappen.
Hopelijk kokend water.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat lekker met een pan zich wassen
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Ach ja morgen is alles weer vergeven en vergeten en doet Ka gewoon weer de matten van Ash
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk het ook, misschien dat Tyron zelfs haar flaske weer bijvult ...vanuit de hottub
Ik ook niet. Niet mijn vrouw voor het leven. Succes Bart.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze een rol speelt... helaas het is haar ware aard... Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat iemand zo'n verrot karakter heeft...
Nee, het is een experiment waarbij wij kijker getuige van zijn. En ook een spel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Hoylei het volgende:
Altijd dat gelul over het spel...
Is het doel van dit spel niet vrienden maken onder bewoners en vooral onder de kijkers?
Denk dat het niet zozeer aanpappen is,quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt zijn ondergang als hij aanpapt met Ash
Too soft dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef cat123 het volgende:
[..]
Denk dat het niet zozeer aanpappen is,
maar meer zien dat iemand buiten de groep ligt en niet willen dat diegene zich alleen voelt.
en diegene in de keuze willen begrijpen.
Lenie -wat hebben we nou te klagen- ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Salar heeft het behoorlijk naar zijn zin.
[ afbeelding ]
Nog ene die wakker is geworden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lenie -wat hebben we nou te klagen- ook![]()
[ afbeelding ]
of Ashley en Jimmy, zijn bloed kookt ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Komen er nog zangopdrachten? Kunnen ze Ty en Ashley niet even leuk samen een duetje laten zingen?
Ja dan heb je geen zelfreflectie en ben een een nare vrouw. Laat ik het netjes houden. Narcist als je dat googled dab zie je ashley beschreven wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
Waar haalt ze eigenlijk het gore lef nog vandaan om tegen Tom te zeggen dat Karen al de hele dag niks tegen haar heeft gezegd?
Tegen Tom die ze bij Karen voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, dat hij alles doet om voor de buitenwereld het goed te doen.
Dan ben je toch een verschrikkelijke egoïstisch mens.
Nee verkeerd geïnterpreteerd van u, zij hamert er gewoon nog eens goed in bij de bewoners wie de baas is daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Ashley zal denk op 6 april een warme hottub zitten.
het lukt niet, dus ze wilde er maar een groot stuk in flikkeren. Maar Glenn komt al helpen.
[ afbeelding ]
ik vind het nog verder gaan dat ze Tom al weken tot de bodem van de diepste oceaan zwart heeft gemaakt.... heeft gestookt bij Karen over Tom en dan een kaartje geven........ dat ze hem als broer ziet blijkbaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
Waar haalt ze eigenlijk het gore lef nog vandaan om tegen Tom te zeggen dat Karen al de hele dag niks tegen haar heeft gezegd?
Tegen Tom die ze bij Karen voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, dat hij alles doet om voor de buitenwereld het goed te doen.
Dan ben je toch een verschrikkelijke egoïstisch mens.
Zo hé echt niet??? Weet je het zeker....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley doet me een beetje denken aan Billy uit Utopia maar zelfs Billy is nooit zo vals geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |