En dat ze het dan juist tegen tom zegt ook, dat is nog het meest bizarre eraan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:04 schreef happyme28 het volgende: Zo’n dubbel moraal. Ik zou ook geen gesprek meer met haar voeren. Gewoon civiel, het broodnodige maar verder zakt ze er maar in. Kan mij niet voorstellen dat mensen die nu geen fan zijn van Ashley, nu op haar gaan stemmen in de finale als hun favoriet er per ongeluk uitgaat. Wat een BS loopt ze nu weer uit te kramen tegen Tom.
dat mensen er nog intrappen is bizar. keer op keer heeft ze zichzelf laten zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zet ze zichzelf voorschut nu een kaartje aan tom geven. En de lul trapt er nog in ook. Ashley de meester manipulator.
Ik heb echt nog nooit zo iemand van me leven meegemaakt in een rls. Wat een verwrongen persoonlijkheid heeft zij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
vorige week scheet ze Tom uit en maakte hem uit voor alles en nog wat en nu is hij geweldig. deze vrouw
Ai, blauwe enveloppe?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zitten op de blauwe slaapkamer en ze haalt een kaart onder haar matras vandaan
Hele middag over gedaan om te schrijven. Tis allemaal niet zo makkelijk als je je eigen naam al niet kunt schrijven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zitten op de blauwe slaapkamer en ze haalt een kaart onder haar matras vandaan
ach.. op d'r facebook fanpagina werd ik er ook uitgeknikkerd omdat ik het lef had te zeggen "daar gaan haar winkansen"quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat mensen er nog intrappen is bizar. keer op keer heeft ze zichzelf laten zien
is toch heeel bijzonder om te zien dit.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef Ireth het volgende:
En volgende week is Tom weer een hufter aldus Ashley?
Degene die ze dus vreselijk heeft gekleineerd blijft haar dus het meest trouw. Ik hoop dat ze daar een wijze les uit haalt...
ik snap er echt niks van.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach.. op d'r facebook fanpagina werd ik er ook uitgeknikkerd omdat ik het lef had te zeggen "daar gaan haar winkansen"
ook daar slikken ze elke actie van d'r
Beetje overdreven, ze zit in een spel en het gaat om knikkers.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef Witborst het volgende:
Nou ik zit te kotsen bij de tv.
As pfff.
Hoe kan zo'n man met dit mens leven.
Vreselijk figuur.
Heb niet het idee dat ie specifiek een kant kiest. Eerder dat ie beide kanten kan begrijpen en daar tussen blijft hangen. (New Zwitserland)quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is ook niet best bezig nu. Die kiest de verkeerde kant. Ashley zegt weer ik heb nooit spijt
Tom is nog dom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is ook niet best bezig nu. Die kiest de verkeerde kant. Ashley zegt weer ik heb nooit spijt
😂😂quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Meid je moet je echt kapot schamen voor je gedrag. Ik zou alvast therapie gaan zoeken hierna
ik ook niet - ze was mijn guilty pleasure dit seizoen, maar ze heeft echt afgedaanquote:
Nou hij lult met haar mee. En zegt niet echt dat het niet klopt wat ze heeft gedaan. En hij was er ook niet bij in die ruimte dus kan het gevoel van die mensen ook niet voelen. Hij ging gelijk naar haar toe en wist nog niet wat er was voorgevallen in die ruimtequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ie specifiek een kant kiest. Eerder dat ie beide kanten kan begrijpen en daar tussen blijft hangen. (New Zwitserland)
Je moet haar nageven dat ze het fantastisch speelt, maar fraai is het nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Meid je moet je echt kapot schamen voor je gedrag. Ik zou alvast therapie gaan zoeken hierna
Hoe toepasselijk!!! Deze zin.... zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Frummelie het volgende:
Geen spijt, deze vrouw gaat over lijken...
sorry, maar ik geloof geen één woord, letter, zucht, oogopslag meer van haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Snoozey het volgende:
mooi, tom en zij beide keihard, maar zacht op het moment wanneer het nodig is
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij kan begrijpen dat de rest er anders tegen aan kijkt en dat ook kan respecteren maar dat hij niet kan en wil oordelen. Dat vind ik neutraal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij lult met haar mee. En zegt niet echt dat het niet klopt wat ze heeft gedaan. En hij was er ook niet bij in die ruimte dus kan het gevoel van die mensen ook niet voelen. Hij ging gelijk naar haar toe en wist nog niet wat er was voorgevallen in die ruimte
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intraptquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
vorige week scheet ze Tom uit en maakte hem uit voor alles en nog wat en nu is hij geweldig. deze vrouw
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zet ze zichzelf voorschut nu een kaartje aan tom geven. En de lul trapt er nog in ook. Ashley de meester manipulator.
Hij zal wel moeten als BB het hem opdraagt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intrapt
Bang he voor de generaal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tom tot zijn schouders in haar reet.
Klopt maar dan had ze niet moeten huilen toen ze buiten kwam en ook niet de zielige kaart moeten spelen. Mevrouw was 11 weken gepest en ga maar zo door. Had ze gezegd dit is hoe ik me spel speel had ze ballen gehad. Nu is het een zielig manipuleren vals mens. Wel uitdelen maar niet incasseren brrrr de 1e rls deelnemer die ik alleen door naar streams te kijken echt niet meer kan aanhoren. En dat vind ik nog erg ook dat ik een hekel heb aan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je moet haar nageven dat ze het fantastisch speelt, maar fraai is het niet
Je zou bijna hopen dat ze een rol speelt... helaas het is haar ware aard... Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat iemand zo'n verrot karakter heeft...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk!!! Deze zin.... zowel letterlijk als figuurlijk.
Er is geen een manier waarop je het spel speelt. Ze doet al steeds alsof zij het alleentecht heeft op de spelregels.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Hoylei het volgende:
Altijd dat gelul over het spel...
Is het doel van dit spel niet vrienden maken onder bewoners en vooral onder de kijkers?
Gewoon qeeun toch ? Is toch simpel. Heeft ze geleerd van Charlotte the qeeun.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hele middag over gedaan om te schrijven. Tis allemaal niet zo makkelijk als je je eigen naam al niet kunt schrijven.
Ach, ze is pas 20 hè.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze een rol speelt... helaas het is haar ware aard... Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat iemand zo'n verrot karakter heeft...
Gek he? Op een FAN pagina.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach.. op d'r facebook fanpagina werd ik er ook uitgeknikkerd omdat ik het lef had te zeggen "daar gaan haar winkansen"
ook daar slikken ze elke actie van d'r
Er zijn types die ergere dingen doen voor 100kquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar dan had ze niet moeten huilen toen ze buiten kwam en ook niet de zielige kaart moeten spelen. Mevrouw was 11 weken gepest en ga maar zo door. Had ze gezegd dit is hoe ik me spel speel had ze ballen gehad. Nu is het een zielig manipuleren vals mens. Wel uitdelen maar niet incasseren brrrr de 1e rls deelnemer die ik alleen door naar streams te kijken echt niet meer kan aanhoren. En dat vind ik nog erg ook dat ik een hekel heb aan iemand die ik niet ken.
Zit al tot zijn oren in haar reet. Bijna is Tom weg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zegt dat ze nog veel van hem gaat horen hierna en veel zien
NOUU Tom
ga maar kijken wat ze over je gezegd heeft
Die gozer heeft als een van de weinige gewoon echt zijn emoties getoond. De goeie en de kwade... lijkt net een echt mens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:18 schreef woxxel2 het volgende:
Eerst was ik voor Glenn, maar van mij mag ty winnen.
Door kots rollen bvquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn types die ergere dingen doen voor 100k
dit is volgens mij ook niet alleen het spel..wat de meeste bewoners ook zeggen. het is haar karakter dus buiten zal ze ook zo zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef BBmeeprater het volgende:
Dit gedrag van haar is zo herkenbaar. Ze zal nooit veranderen tenzij stevige therapie, maar ik kende iemand die exact zelfde eigenschappen had en de behandelaar ging behandelen. Dit heeft heel veel impact ook op kinderen..vindt het sneu.
Gekker moet het niet worden.quote:
Bij mij niet. Ik wil drama geen braaf gedoe in BB.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook niet - ze was mijn guilty pleasure dit seizoen, maar ze heeft echt afgedaan
Daar heb je helemaal gelijk in. En ik weet ook is maar tv. En gelukkig ben ik het zo weer kwijt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn types die ergere dingen doen voor 100k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |