😂😂quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Meid je moet je echt kapot schamen voor je gedrag. Ik zou alvast therapie gaan zoeken hierna
ik ook niet - ze was mijn guilty pleasure dit seizoen, maar ze heeft echt afgedaanquote:
Nou hij lult met haar mee. En zegt niet echt dat het niet klopt wat ze heeft gedaan. En hij was er ook niet bij in die ruimte dus kan het gevoel van die mensen ook niet voelen. Hij ging gelijk naar haar toe en wist nog niet wat er was voorgevallen in die ruimtequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ie specifiek een kant kiest. Eerder dat ie beide kanten kan begrijpen en daar tussen blijft hangen. (New Zwitserland)
Je moet haar nageven dat ze het fantastisch speelt, maar fraai is het nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Meid je moet je echt kapot schamen voor je gedrag. Ik zou alvast therapie gaan zoeken hierna
Hoe toepasselijk!!! Deze zin.... zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Frummelie het volgende:
Geen spijt, deze vrouw gaat over lijken...
sorry, maar ik geloof geen één woord, letter, zucht, oogopslag meer van haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Snoozey het volgende:
mooi, tom en zij beide keihard, maar zacht op het moment wanneer het nodig is
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij kan begrijpen dat de rest er anders tegen aan kijkt en dat ook kan respecteren maar dat hij niet kan en wil oordelen. Dat vind ik neutraal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij lult met haar mee. En zegt niet echt dat het niet klopt wat ze heeft gedaan. En hij was er ook niet bij in die ruimte dus kan het gevoel van die mensen ook niet voelen. Hij ging gelijk naar haar toe en wist nog niet wat er was voorgevallen in die ruimte
Ze is haar grip op mensen kwijt. Jammer dat Tom er wederom intraptquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
vorige week scheet ze Tom uit en maakte hem uit voor alles en nog wat en nu is hij geweldig. deze vrouw
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zet ze zichzelf voorschut nu een kaartje aan tom geven. En de lul trapt er nog in ook. Ashley de meester manipulator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |