Klopt toen was hij echt heel boos.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Had het er net met mijn partner over tom is gegroeid in gedrag in de afgelopen weken
Herrinner je nog hoe hij reageerde op de op de knop druk actie van Lennie ..woest was hij
Keur het niet goed hij mag in dit geval best wat meer boosheid tonen
Maar hij heeft dus wel die emotie behoorlijk onder controle gekregen
Boeit haar ook niet echtquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:02 schreef Frummelie het volgende:
Deze vrouw snapt echt niet wat voor uitwerking haar ego keuze teweeg heeft gebracht..
Tom trapt nergens meer in.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu is de groep niet respectvol zegt ze tegen tom. Niet te geloven ze gaat nu nog klagen over de groep ook. Echt geef dat mens eens een spiegel. Dit is haar spel zegt ze. Vanmorgen was het omdat ze zich slecht voelde. Ze lult van alles. En tom trapt er met open ogen in.
Tom is gewoon een laffe lulquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom trapt nergens meer in.
Hij is gewoon menselijk.
Zij wilden niet haar coins eraan uitgeven maar wel winkelen en dertig coins mee van de andere want anders mag je niet naar binnen....quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft zelfs uitgesproken dat anderen wel mochten. En daarbij zijn er meer personen dan dagen dat het winkeltje kan worden bezocht, dus er valt altijd iemand buiten de boot.
Tom is niet gek, hij weet dat daar 1 Belg de finale mag spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan iemand zo denken en zijn. Dit is toch een heel egoïstische vrouw zonder zelfreflectie. Gadver ook Tom over karen praten. Ja lul lekker met die.ashley mee.
Mij ook, ik ben goed in negeren en heb er geen last van.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zou mijn persoonlijk prima lukken
Te starten (karen, ty, randy) matras oppakken en verhuizen naar andere kamer
Eehhmm.. ja? Dat bedoel ik ook? Ze praat nu zo over Tom, terwijl ze hem vorige week nog het laagste van het laagste vond..quote:
dat zullen we helaas sinds de 1ste exit-show nooit meer wetenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, en zonder As was er geen donder aan. [ link | afbeelding ]
Ja nu het niet zij zelf is die het doet kan het ineens niet😂quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vindt het een grens als er pesterijen zijn en opmerkingen naar je geroepen worden
dat kan echt niet zegt ze
wat voor een voorbeeld willen ze uitstralen naar buiten he.....
en dat zegt zij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |