Heel leuk met oud bewoners die kwamen en leuke kleine feestjes nog hadden. Nick en Michel hadden nog veel lol samen...het enige was dat ik vond dat Michel met stille trom weg gingquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijken ze vaak te vergeten daar.
Tyron : ik ben echt blij als ik eruit ben
Alice: iedereen schat iedereen.. de laatste loodjes wegen het zwaarst
heb het idee dat het andere jaren ook op het eind voor de bewoners nog leuk was
Die stomme polls altijd. Drukt er wel eens iemand op?quote:
Oh ja dat was toen leuk! Klopt was toen heel raar hoe plots en stilletjes Michel toen wegging.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel leuk met oud bewoners die kwamen en leuke kleine feestjes nog hadden. Nick en Michel hadden nog veel lol samen...het enige was dat ik vond dat Michel met stille trom weg ging
Die zeggen over het algemeen vrij weinig maar luisteren des te meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft Alice geen pijn in der kaken van dat gelul de hele tijd ze moet biecht bisschop worden![]()
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En Ashley heeft ook al eerder een ticket voor de halve finale kunnen kopen, ook voor minder. Dus het is een hele bijzondere ommezwaai dit. En daarmee in mijn ogen ook compleet ongeloofwaardig. Er zit een luchtje aan.
Volgens mij heeft Alice nooit de behoefte om met iemand te praten. Die praat alleen maar tegen mensenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:46 schreef humpty het volgende:
Alice heeft nooit de behoefte gehad om met haar te praten
maar zegt ze over een tijdje praat iedereen weer met haar
Ze lult de oren van je kop.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zeggen over het algemeen vrij weinig maar luisteren des te meer.
Ik mis een optie, uit menselijkheid mag je der geen eten weigeren (normen en waarde)quote:
Och ja, ze kon er niks aan doen??quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.
Dat was vast niet voor mij bedoeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.
Ik denk dat je te weinig kijktquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:49 schreef Snoozey het volgende:
wow, of ik kijk te weinig of is dit de eerste keer dat jimmie met randi praat?
Lijkt me niet erg fijn voor As nu. Die zie ik nog wel vertrekken morgen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef spapaars het volgende:
De onderlinge verhoudingen zullen verbeteren, elkaar negeren in zo'n kleine ruimte is onmogelijk.
Tyron wordt woestboos als hij dat vliegtuigje zietquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef freaky40 het volgende:
Morgen voel je je weer beter totdat er een vliegtuigje komt over vliegen voor Ash😂👍
Zou mijn persoonlijk prima lukkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef spapaars het volgende:
De onderlinge verhoudingen zullen verbeteren, elkaar negeren in zo'n kleine ruimte is onmogelijk.
Dat is helemaal niet aan de orde geweest. Er is zat eten wat ze kon eten. Ze zat vanmiddag nog een kom kwark met peer weg te douwen buiten. En er is meel en olie en nog meer kwark en peer en sinasappels en pindakaas...en een kale pizza is ook eten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik mis een optie, uit menselijkheid mag je der geen eten weigeren (normen en waarde)
Maar dat in dit geval zegt niks overhoe boos hij nog is
Ik denk dat ze het heerlijk rustig vonden.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Ashley de hele dag op de kamer, zitten ze te zeuren dat ze zich afzonderd.
Mengt ze zich weer in de groep, is het weer niet goed.
De pizza die Ash zou krijgen, was met spullen die eerder, ook met haar coins zijn gekocht, niet wat er vandaag is gekocht, maar begrijp dat ze hem niet eens wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |