Ik denk dat haar kansen verkeken zijn na deze actiequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Misschien pakt ze wel een finale ticket aankomende week
Ja heel vreemd die denkt echt doe net of ik niets gedaan heb en ze zoeken.het maar uit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
ze moet zich de ogen uit de kop schamen, en dan lekker beetje nonchalant kaarten alsof er niks is gebeurd. raar mens
Juistem ieder die daar geweest is had het allang kunnen doen....Alleen bij Ty was het al afgelopen maar ook bij Alice had zomaar een vrijstelling kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy had allang een vrijstelling kunnen kopen in de buurtsuper als hij dat had gewild, net als Jimmy.
Hoezo schamen? Ze krijgen toch een aanbod..Dit is onderdeel van BBquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
ze moet zich de ogen uit de kop schamen, en dan lekker beetje nonchalant kaarten alsof er niks is gebeurd. raar mens
En vooral omdat je niet eens in je portemonnee krijgt, maar puur om wat af te kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhh 20K blijft elke BB fan dagen over lullen hoor
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het wel klaar isquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom zou het niet klaar zijn, ze heeft een keuze gekregen en heeft toegehapt. That’s the game
En Ashley heeft ook al eerder een ticket voor de halve finale kunnen kopen, ook voor minder. Dus het is een hele bijzondere ommezwaai dit. En daarmee in mijn ogen ook compleet ongeloofwaardig. Er zit een luchtje aan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor heel wat minder als ik me niet vergis
Ja maar juist zij had er altijd een grote bek overquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Ze krijgen toch een aanbod..Dit is onderdeel van BB
omdat ze een egoïst is. je leeft daar in een groepquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Ze krijgen toch een aanbod..Dit is onderdeel van BB
gaat over Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
oh Alice nu weeeer haar praatje doen bij Tyron nu
deze week, volgende week
je weet
En je speelt voor jezelfquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze een egoïst is. je leeft daar in een groep
Je speelt het spel voor jezelf. De groep krijg je erbij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze is een egoist is. je leeft daar in een groep
We hebben het niet over Lingo, dit is een experimentquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je speelt het spel voor jezelf. De groep krijg je erbij.
Ja, zonder dat ze er voor hoeft te betalen.....dus als mensen er niet mee eens zijn kunnen ze zeggen ik betaal ook niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt je moet he focussen op iets anders en je niet gek moet laten maken. Ze zegt ook al vind je andere mensen nu ook nep laat het gaan. Tyron is ook boos dat jimmy eerst tekeer gaat en dan nu schijnheilig eten gaat maken voor haar.
Lijken ze vaak te vergeten daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je speelt het spel voor jezelf. De groep krijg je erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |