Ik ook niet.... ze kreeg van mij geen woord meer...quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zou het echt niet kunnen.
Eerst zo boos doen over haar en dan weer uit het niets normaal doen
oww ashley nu over jimmy of tyron dat die liep te blaaskaken
en dat karen niks meer tegen haar zegt
Klopt, ze heeft zelfs uitgesproken dat anderen wel mochten. En daarbij zijn er meer personen dan dagen dat het winkeltje kan worden bezocht, dus er valt altijd iemand buiten de boot.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef humpty het volgende:
Nu over het winkeltje dat ze hadden gezegd jij mag niet verdien je niet
Dat hebben ze nooit gezegd !!!!
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft niets met het spel te maken. Gewoon met angst om naar huis te gaan.
Ik ben er ook ff klaar meequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:59 schreef zodeju het volgende:
Bah kan haar niet meer horen,,,,,gewoon weer alles goed gepraat ze heeft het spel gespeeld.![]()
![]()
![]()
En vanmiddag was ze zielig. En mensen zien het En het siert tom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:59 schreef zodeju het volgende:
Bah kan haar niet meer horen,,,,,gewoon weer alles goed gepraat ze heeft het spel gespeeld.![]()
![]()
![]()
Gisteren typte iemand toch ook dat ashley had gezegd dat ze bijgetekend hadquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:58 schreef kiki2024 het volgende:
dit kan toch bijna niet meer echt zijn. ik geloof er niks meer van
BB spel, mooi spelquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft niets met het spel te maken. Gewoon met angst om naar huis te gaan.
streepje bijgetekend op haar bekerquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gisteren typte iemand toch ook dat ashley had gezegd dat ze bijgetekend had
Bijgetekend voor wat..
Zou dit dan afspraak zijn met bb?
Streepje op haar flaske...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bijgetekend voor wat..
zou zomaar kunnen dat ze gecast is ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bijgetekend voor wat..
O jah mm dat stond er niet bijquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
streepje bijgetekend op haar beker
Als ze die echt had dan hadden ze binnen 1 sec kunnen testen en had ze op zeker er iets voor gekregen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.
dat zei zij tegen hem ook tochquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:00 schreef Ireth het volgende:
En Tom die nu verstandige woorden zegt... "het siert je, daar mag je trots op zijn..."
Was Tom niet die jongen die zo verandert was? Die je niet kon vertrouwen? Waar je geen fatsoenlijk gesprek mee kon voeren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |