Ik vond het te gênant voor woordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoe vond je haar ze zijn niet respectvol
Had het er net met mijn partner over tom is gegroeid in gedrag in de afgelopen wekenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
bijzonder om te zien dat Tom degene is die vanmorgen meteen naar haar ging en nu weer met haar kaart en praat.
en weer 2sl's
hoorde haar net nog wat zeggen dat 'ze er niet blij mee zijn want het is een spel'
en toen de stream op haar ging iets over de groep en het negeren? buitensluiten?
Nou, in die zin dat je zei dat het een bijzondere ommezwaai was. En ik dacht dat het misschien ook medisch ding kan zijn. Ze is zo labiel de laatste dagen. Lachen, huilen, lachen, huilen en dan opeens weer heel rustig een normaal gesprek voeren en even later weer een woedeaanvalquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was vast niet voor mij bedoeld
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die stomme polls altijd. Drukt er wel eens iemand op?
Echt hequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:52 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft het over respectloos de hele groep die zich tegen haar keert
dat is echt respectloos zegt ze....wat een vals rotwijf echt niet te geloven
De boel verdraaienquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef humpty het volgende:
Nu over het winkeltje dat ze hadden gezegd jij mag niet verdien je niet
Dat hebben ze nooit gezegd !!!!
echt hèquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:57 schreef kiki2024 het volgende:
eerst 20 k pakken en nu razen hoe slecht en egoïstisch de groep is
Nee is niet gezegd..nu zegt ze ze verpesten het voor elkaar. Nee meid jij verpest de sfeer, zegt weer dit is een spel en dat heb ik keihard gespeeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef humpty het volgende:
Nu over het winkeltje dat ze hadden gezegd jij mag niet verdien je niet
Dat hebben ze nooit gezegd !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |