Ik eet ook niet van een ander zijn bord. Ja dat is mijn keus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is jouw keus, maar dan moet je achteraf niet gaan zitten zeiken
Omdat dat vanmorgen een paar keer geroepen werd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:02 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een raar gedoe over dat eten.
Ashley wilde zelf geen eten meer kopen. Boterham met pindakaas was genoeg. Nog voor dit hele gedoe met die vrijstelling kopen had ze dat al gezegd.
Waarom wordt dat uitgelegd als niet mee mogen eten?
DITquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:51 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag heeft Tom gevraagd of ze mee wilde eten
ze nam wel een boterham en anders een pizza met niets er op.
In ieder geval ging ze niet mee betalen zei ze.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ook niet van een ander zijn bord. Ja dat is mijn keus.
Ze zit al over het budget van vandaag heen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:51 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag heeft Tom gevraagd of ze mee wilde eten
ze nam wel een boterham en anders een pizza met niets er op.
In ieder geval ging ze niet mee betalen zei ze.
En in dit specifieke geval mag ze lekker in haar kamer blijvenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:08 schreef -river- het volgende:
Als iemand het niet kan beteaen deel ik mijn bord, als iemand het wel kan maar niet wil betalen eet ik hem zelf leeg.
Ach die 20 k is nietsquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze zit al over het budget van vandaag heen.
Zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En in dit specifieke geval mag ze lekker in haar kamer blijven
Van mij hoeft ze er ook niet meer uit te komen....o shit daar is ze alquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
iedereen al zijn pleepapier van de muur halen en naar de roze kamer verhuizen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:12 schreef humpty het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze er ook niet meer uit te komen....o shit daar is ze al
Ze staat er nog hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Een pannetje water halen en weg is ze weer
Ze liep weg uit beeld en was even later weer terugquote:
De nep druipt er ook vanaf , volgende week hopelijk echt wegquote:
Ze moet zich niet zo laten kennen. Echt jammer dat ze het niet ownt. Dikke vinger voor al die hatersquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze liep weg uit beeld en was even later weer terug
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:15 schreef Ireth het volgende:
Alleen Glenn krijgt aandacht/geeft aandacht.
Hup, terug naar je kerker vrouw....
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:13 schreef Ireth het volgende:
Er is 1 voordeel aan deze situatie... ik heb haar vandaag nog geen ene keer gehoord
ze vraagt toch ook gewoon iets aan Karen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:15 schreef Ireth het volgende:
Alleen Glenn krijgt aandacht/geeft aandacht.
Hup, terug naar je kerker vrouw....
Ka zit nog hemeltje breed in haar reetquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
Sodeju... Ashley loopt weg en het hinniken begint ook weer. Dat moet Ashley ook gehoord hebben...
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:13 schreef Ireth het volgende:
Er is 1 voordeel aan deze situatie... ik heb haar vandaag nog geen ene keer gehoord
Jeugdherinneringen, my little ponyquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
Sodeju... Ashley loopt weg en het hinniken begint ook weer. Dat moet Ashley ook gehoord hebben...
Ka is ook zo omquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:18 schreef Ireth het volgende:
"Doe je mee??" Vroeg Glenn dat nu serieus??
Hoezo schaamteloos?? Wat moet ze dan? Onder de tafel gaan liggen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:18 schreef kiki2024 het volgende:
omg daar is ze weer. ze gaat schaamteloos naast karin zitten
jup lekker kaartjes schudden nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:18 schreef Ireth het volgende:
"Doe je mee??" Vroeg Glenn dat nu serieus??
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo schaamteloos?? Wat moet ze dan? Onder de tafel gaan liggen?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:19 schreef humpty het volgende:
Wat een verschrikkelijk iemand is het toch en
maar met die lip langs haar lippen
Gezellig! Nou!quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup lekker kaartjes schudden nu
Dat mag vast niet van een paar daar. Ze zal wel weer bestraffend toegesproken worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:21 schreef Snoozey het volgende:
als karen weer met haar normaal gaat doen krijgt ze weer stemmen bij
Ik ook , dus dat zegt veel over Ka der slappe gedragquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt he, ik zou het niet kunnen hoor , ik zou zijn weg gelopen.
karen wil toch wel met haar de finale in. zou wat zijn, is dr beste vriendin daarquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van een paar daar. Ze zal wel weer bestraffend toegesproken worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zolang de rest daar toestemming voor geeft. Daar was vandaag niks van te merken in ieder geval.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:23 schreef Snoozey het volgende:
[..]
karen wil toch wel met haar de finale in. zou wat zijn, is dr beste vriendin daar
ze is geen vriendin voor karinquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef humpty het volgende:
En weer zet ze Karen in een lastige positie
De man van haar kinderen vinden ze leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar haar ouders vonden ze wel leuk. of verstond ik dat verkeerd??
Ja, maar die heeft Glenn weer naar Ashley gestuurd.....wie weet heeft hij gezegd kom gewoon bij ons zitten geen rekening gehouden met Karen haar gevoelens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , dus dat zegt veel over Ka der slappe gedrag
Haar ouders vonden deze vriend van Alice leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar haar ouders vonden ze wel leuk. of verstond ik dat verkeerd??
Ash denkt en staat alleen stil bij Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat voor soort reactie je denkt te krijgen als je zo'n egoïstische actie uithaalt?
Had ze serieus verwacht dat er een rode loper uitgerold ging worden? En dan die argumentatie dat haar NOOIT iets gegund wordt (van de bank gehaald door D&J is ze vergeten). Als dat al zo was heb je het er zelf naar gemaakt, met je "ik speel het spel"
Dit is gewoon ontzettend opgeblazen. Als Randy op die knop had gedrukt dan was er allang niet meer over gesproken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat voor soort reactie je denkt te krijgen als je zo'n egoïstische actie uithaalt?
Had ze serieus verwacht dat er een rode loper uitgerold ging worden? En dan die argumentatie dat haar NOOIT iets gegund wordt (van de bank gehaald door D&J is ze vergeten). Als dat al zo was heb je het er zelf naar gemaakt, met je "ik speel het spel"
Ik zie Karen nog wel exit gaan nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef humpty het volgende:
En weer zet ze Karen in een lastige positie
Nee die staat er goed voor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Karen nog wel exit gaan nu
Randy gaat denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Karen nog wel exit gaan nu
ehhhh 20K blijft elke BB fan dagen over lullen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon ontzettend opgeblazen. Als Randy op die knop had gedrukt dan was er allang niet meer over gesproken.
maar geen andere bewoner zou bij zoiets drukken dus zijn dat geen vergelijkingen.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon ontzettend opgeblazen. Als Randy op die knop had gedrukt dan was er allang niet meer over gesproken.
Hoe vaak heeft Ashley gezegd dat Alice iets uit de pot heeft gehaald? Kortom, onzin.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Idd en die heeft ook nooit een grote bek over de pot gehad zoals Ashleyquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
maar geen andere bewoner zou bij zoiets drukken dus zijn dat geen vergelijkingen.....
Ze kregen de kans nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
maar geen andere bewoner zou bij zoiets drukken dus zijn dat geen vergelijkingen.....
Randy had allang een vrijstelling kunnen kopen in de buurtsuper als hij dat had gewild, net als Jimmy.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien pakt ze wel een finale ticket aankomende weekquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Voor Ash is het gewoon al klaar , volgende week hopelijk echt weg
Ze zouden nooit drukken voor een weekje....en dan er weer op de bank gaan zitten en er toch uitmoeten...quote:
Voor heel wat minder als ik me niet vergisquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy had allang een vrijstelling kunnen kopen in de buurtsuper als hij dat had gewild, net als Jimmy.
Waarom zou het niet klaar zijn, ze heeft een keuze gekregen en heeft toegehapt. That’s the gamequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Voor Ash is het gewoon al klaar , volgende week hopelijk echt weg
en die aan haar kunnen geven dat mocht ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy had allang een vrijstelling kunnen kopen in de buurtsuper als hij dat had gewild, net als Jimmy.
Ik denk dat haar kansen verkeken zijn na deze actiequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Misschien pakt ze wel een finale ticket aankomende week
Ja heel vreemd die denkt echt doe net of ik niets gedaan heb en ze zoeken.het maar uit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
ze moet zich de ogen uit de kop schamen, en dan lekker beetje nonchalant kaarten alsof er niks is gebeurd. raar mens
Juistem ieder die daar geweest is had het allang kunnen doen....Alleen bij Ty was het al afgelopen maar ook bij Alice had zomaar een vrijstelling kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Ze krijgen toch een aanbod..Dit is onderdeel van BBquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
ze moet zich de ogen uit de kop schamen, en dan lekker beetje nonchalant kaarten alsof er niks is gebeurd. raar mens
En vooral omdat je niet eens in je portemonnee krijgt, maar puur om wat af te kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhh 20K blijft elke BB fan dagen over lullen hoor
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het wel klaar isquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom zou het niet klaar zijn, ze heeft een keuze gekregen en heeft toegehapt. That’s the game
En Ashley heeft ook al eerder een ticket voor de halve finale kunnen kopen, ook voor minder. Dus het is een hele bijzondere ommezwaai dit. En daarmee in mijn ogen ook compleet ongeloofwaardig. Er zit een luchtje aan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor heel wat minder als ik me niet vergis
Ja maar juist zij had er altijd een grote bek overquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Ze krijgen toch een aanbod..Dit is onderdeel van BB
omdat ze een egoïst is. je leeft daar in een groepquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Ze krijgen toch een aanbod..Dit is onderdeel van BB
gaat over Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
oh Alice nu weeeer haar praatje doen bij Tyron nu
deze week, volgende week
je weet
En je speelt voor jezelfquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze een egoïst is. je leeft daar in een groep
Je speelt het spel voor jezelf. De groep krijg je erbij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze is een egoist is. je leeft daar in een groep
We hebben het niet over Lingo, dit is een experimentquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je speelt het spel voor jezelf. De groep krijg je erbij.
Ja, zonder dat ze er voor hoeft te betalen.....dus als mensen er niet mee eens zijn kunnen ze zeggen ik betaal ook niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt je moet he focussen op iets anders en je niet gek moet laten maken. Ze zegt ook al vind je andere mensen nu ook nep laat het gaan. Tyron is ook boos dat jimmy eerst tekeer gaat en dan nu schijnheilig eten gaat maken voor haar.
Lijken ze vaak te vergeten daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de groeten, je weet hoe BB werkt. Dit is niet het eerste seizoen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We hebben het niet over Lingo, dit is een experiment
Hell no, niet betalen is geen pizzaquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:38 schreef humpty het volgende:
Knap van je Alice wat je allemaal zegt ...ik zou het niet kunnen
ik zou een pizza op haar kop gooien of zoiets
Pannenkoekquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:38 schreef humpty het volgende:
Knap van je Alice wat je allemaal zegt ...ik zou het niet kunnen
ik zou een pizza op haar kop gooien of zoiets
Ik snap Ty zo goed , ik zou het ook niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:38 schreef kiki2024 het volgende:
TY: ik hoef haar nu gewoon niet te zien, ik vind het moeilijk.
Ik snap wel dat mensen helemaal klaar zijn met haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:38 schreef kiki2024 het volgende:
TY: ik hoef haar nu gewoon niet te zien, ik vind het moeilijk.
ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen helemaal klaar zijn met haar
Ja, en sommige vragen zich af wil ik wel zo op tv komen ik heb ook nog een gezin en sommige hebben er schijt aan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gezegd tegen Tom ik eet niet meer mee en ik eet wel brood want ik geen geen ene coin meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:37 schreef Was-beer het volgende:
Ze kan toch alsnog coins in de pot doen en mee eten dan kopen ze morgen maar wat extra's van die coins
Ik snap hem zo goed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:42 schreef humpty het volgende:
Ze is weken aan het manipuleren geweest zegt Alice
Tyron jongen ik begrijp je helemaal
Ze doet bewust mensen kwaad en geeft ze een kutgevoel
en nu doet ze zielig en denken mensen ach geef haar maar een pizza
Tyron is het daar niet mee eens
Heel leuk met oud bewoners die kwamen en leuke kleine feestjes nog hadden. Nick en Michel hadden nog veel lol samen...het enige was dat ik vond dat Michel met stille trom weg gingquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijken ze vaak te vergeten daar.
Tyron : ik ben echt blij als ik eruit ben
Alice: iedereen schat iedereen.. de laatste loodjes wegen het zwaarst
heb het idee dat het andere jaren ook op het eind voor de bewoners nog leuk was
Die stomme polls altijd. Drukt er wel eens iemand op?quote:
Oh ja dat was toen leuk! Klopt was toen heel raar hoe plots en stilletjes Michel toen wegging.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel leuk met oud bewoners die kwamen en leuke kleine feestjes nog hadden. Nick en Michel hadden nog veel lol samen...het enige was dat ik vond dat Michel met stille trom weg ging
Die zeggen over het algemeen vrij weinig maar luisteren des te meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft Alice geen pijn in der kaken van dat gelul de hele tijd ze moet biecht bisschop worden![]()
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En Ashley heeft ook al eerder een ticket voor de halve finale kunnen kopen, ook voor minder. Dus het is een hele bijzondere ommezwaai dit. En daarmee in mijn ogen ook compleet ongeloofwaardig. Er zit een luchtje aan.
Volgens mij heeft Alice nooit de behoefte om met iemand te praten. Die praat alleen maar tegen mensenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:46 schreef humpty het volgende:
Alice heeft nooit de behoefte gehad om met haar te praten
maar zegt ze over een tijdje praat iedereen weer met haar
Ze lult de oren van je kop.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zeggen over het algemeen vrij weinig maar luisteren des te meer.
Ik mis een optie, uit menselijkheid mag je der geen eten weigeren (normen en waarde)quote:
Och ja, ze kon er niks aan doen??quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.
Dat was vast niet voor mij bedoeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zit met die snelle bloedspiegeldaling gister, waar special dextro voor moest komen. Als ze echt een hypo had horen daar dingen bij als wisselend humeur en concentratiestoornissen.
Ik denk dat je te weinig kijktquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:49 schreef Snoozey het volgende:
wow, of ik kijk te weinig of is dit de eerste keer dat jimmie met randi praat?
Lijkt me niet erg fijn voor As nu. Die zie ik nog wel vertrekken morgen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef spapaars het volgende:
De onderlinge verhoudingen zullen verbeteren, elkaar negeren in zo'n kleine ruimte is onmogelijk.
Tyron wordt woestboos als hij dat vliegtuigje zietquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef freaky40 het volgende:
Morgen voel je je weer beter totdat er een vliegtuigje komt over vliegen voor Ash😂👍
Zou mijn persoonlijk prima lukkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef spapaars het volgende:
De onderlinge verhoudingen zullen verbeteren, elkaar negeren in zo'n kleine ruimte is onmogelijk.
Dat is helemaal niet aan de orde geweest. Er is zat eten wat ze kon eten. Ze zat vanmiddag nog een kom kwark met peer weg te douwen buiten. En er is meel en olie en nog meer kwark en peer en sinasappels en pindakaas...en een kale pizza is ook eten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik mis een optie, uit menselijkheid mag je der geen eten weigeren (normen en waarde)
Maar dat in dit geval zegt niks overhoe boos hij nog is
Ik denk dat ze het heerlijk rustig vonden.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Ashley de hele dag op de kamer, zitten ze te zeuren dat ze zich afzonderd.
Mengt ze zich weer in de groep, is het weer niet goed.
De pizza die Ash zou krijgen, was met spullen die eerder, ook met haar coins zijn gekocht, niet wat er vandaag is gekocht, maar begrijp dat ze hem niet eens wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |