Teruggeluisterd, en Tyron zegt ook : Joa.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Glenn zei ook dat hij het goed vond. Ik heb Tyron niet gehoord.
O dat heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
en ze zei expleciet ''en vlees eet ik sws niet''
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft gezegd dat ze niet mee mocht eten, en komt daar nu ineens op terug
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:49 schreef Ireth het volgende:
Ik ben solidair met AshIk eet ook niet mee met de rest hier in huis vandaag!
ooops sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat zegt iets over zijn goedheid, hij heeft waarschijnlijk in felheid en boosheid dit gezegdquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:49 schreef Ireth het volgende:
Ik ben solidair met AshIk eet ook niet mee met de rest hier in huis vandaag!
BeterschapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan toch duidelijk. De spullen voor het brood of de pizzabodem zijn gewoon voor iedereen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:51 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag heeft Tom gevraagd of ze mee wilde eten
ze nam wel een boterham en anders een pizza met niets er op.
In ieder geval ging ze niet mee betalen zei ze.
En dat is haar uitspraak, en daar moet je het mee doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:51 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag heeft Tom gevraagd of ze mee wilde eten
ze nam wel een boterham en anders een pizza met niets er op.
In ieder geval ging ze niet mee betalen zei ze.
Dan gaat Ashley dan denk ik uit haar zelf weg, Ashley gaat zich eenzaam voelen. Voor niks 20k uit de pot.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat ook nog wel een dingetje voor Ashley worden. 1 week koude oorlog is nog te overzien. Maar 2 weken klinkt dan ineens weer heel lang.
Die principes waren vanochtend anders dat net, lekker handigquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iemand die zich aan zijn eigen principes houdt, is in mijn ogen het tegenovergestelde van een slappe hap, ongeacht je het nu wel of niet met die principes eens bent.
Ik roep ook weleens wat uit emotie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:53 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Dan gaat Ashley dan denk ik uit haar zelf weg, Ashley gaat zich eenzaam voelen. Voor niks 20k uit de pot.
En gelijk heeft hij, ze hebben het haar vandaag nog een keer gevraagd maar ze wilde nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ty: ze heeft gister de keus gemaakt dat ze niet mee wil betalen aan het avondeten want ze kan het wel, dus ik vind het niet eerlijk
tom : ze had vandaag naar de winkel willen gaan om wat te kopen, ze heeft aan Glenn gevraagd hoe de keus is gemaakt dat hij naar de winkel mocht.
het is wel jimmy die dit nu loopt te regelen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
tyron buiten: jimmy vindt dat ze gewoon mee moet kunnen eten
maar ik vind dat niet oke, ze wil niet mee betalen
Hahaha !Mooie uitspraak van de Rijdende Rechter.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat is haar uitspraak, en daar moet je het mee doen.
Heeft hij ook, ze wilde voor haar zelf boodschappen gaan doen. Hoe is ze dan zelf bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |