Ze hebben allerlei invullingen voor hoe lang de halve finale is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
O ze weten nu al dat ze mee gaan naar de halve finale. Dan moeten ze toch weten dat het nog langer duurt als een week
Wat had ze dan moeten bewijzen? Dat ze zich als gewillig slachtvee naar de slachtbank moest laten drijven?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Maar ja, er was al geen vertrouwen zeggen we dan en nu dat je duwt is dat gewoon een bevestiging voor de rest he"
Alice: "Ja tuurlijk, dat is toch precies wat ze hiermee heeft laten zien dat ze dus niet te vertrouwen is, dat is precies wat ze nu heeft gedaan. Ze had nu de kans om zich te bewijzen"
Tom: "Maar dat is wel een duur ticket voor naar de halve finale te gaan vind ik se"
3-100%
Volgens mij zeiden ze net dat ie er nog wel staat. Maar dat ze niet denken dat ze nog moeten zingen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:22 schreef Ireth het volgende:
Staat die microfoon er eigenlijk nog? Of was dat gewoon allemaal 1x zingen?
Niemand doet raar, ze wordt niet verrot gescholden ze wordt niet ter verantwoording geroepen of dat ze het haar kwalijk nemen niks....enkel dat liedje. Voor de rest laten ze haar met rust.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, het is wel gebeurt, kun je niet omheen.
Dus als er hier de hemel wordt ingeprezen hoe de bewoners tegen Ashley doen, mag dit ook nog wel een keertje benoemd worden toch?
het is geen ouwe koe van weken geleden, maar vanmiddag gebeurt
Lekker laten blijven daarquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley nog in de slaapkamer. Maar hopen dat ze niet in slaap valt, want anders nog eens ¤ 500 uit de pot.
Het is de easy way out. En dat mag. Maar bewijzen betekent dat je 2x op de bank gaat zitten, en dat je 2x gesaved wordt, zodat je ook weet dat je een kans maakt om te winnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten bewijzen? Dat ze zich als gewillig slachtvee naar de slachtbank moest laten drijven?
als ze er nu niet was uitgegaan, was ze volgende week weer net zo hard op die bank gezet
Je wint dankzij het publiek, als je een nominatie niet overleefd had je never nooit kunnen winnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten bewijzen? Dat ze zich als gewillig slachtvee naar de slachtbank moest laten drijven?
als ze er nu niet was uitgegaan, was ze volgende week weer net zo hard op die bank gezet
Nou ik heb het vermoeden dat ze echt wel geslapen heeft hoor, alleen bb kiest ervoor om het niet te laten zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley nog in de slaapkamer. Maar hopen dat ze niet in slaap valt, want anders nog eens ¤ 500 uit de pot.
We hebben wel meer niet mogen zien vandaagquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou ik heb het vermoeden dat ze echt wel geslapen heeft hoor, alleen bb kiest ervoor om het niet te laten zien.
Zo sta ik er ook in, een gekochte overwinning is geen overwinningquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wint dankzij het publiek, als je een nominatie niet overleefd had je never nooit kunnen winnen.
Buitengesloten?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
Misschien als ze haar wat minder buitengesloten hadden en ze net zoveel kans had gehad om zich vrij te spelen als Glenn en Ty dat ze dat niet had gedaan.
Ik geef haar groot gelijk dat ze de kans pakte. Niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
ze weten het nog niet zekerquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
O ze weten nu al dat ze mee gaan naar de halve finale. Dan moeten ze toch weten dat het nog langer duurt als een week
Ze wisten binnen dat iemand gedrukt had........of ze dat konden horen weet ik niet....daarom liepen ze al de gang in en kwamen de anderen eruit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
je hebt het gehoord is toch niet dat je het gezien heb Alice met je het ging er hard aan toe, hoe weet jij dat dan
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft geprobeerd te mediaten tussen Karen en Ashley, maar Karen wil er nog niet aan.
Omdat al de genomineerde die er bij waren dat hebben verteld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
je hebt het gehoord is toch niet dat je het gezien heb Alice met je het ging er hard aan toe, hoe weet jij dat dan
Er ging 20K van de jackpot af met geluid. Daardoor wisten ze het.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wisten binnen dat iemand gedrukt had........of ze dat konden horen weet ik niet....daarom liepen ze al de gang in en kwamen de anderen eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |