Wat een slappe hap is dat zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Ik ben niet zo dat iemand niet mag mee eten...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn zegt dat Ashley nog steeds in de DBK zit .. en hup. Paniek bij de febo en 2x SL.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het 3-3 was ging het gelijk op en niet de meeste stemmen naar Alice toch?
Zij Karen toch? Niet dat het wat uitmaaktquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn zegt dat Ashley nog steeds in de DBK zit .. en hup. Paniek bij de febo en 2x SL.
Iemand die zich aan zijn eigen principes houdt, is in mijn ogen het tegenovergestelde van een slappe hap, ongeacht je het nu wel of niet met die principes eens bent.quote:
Ook weer egoistisch die DBK elke keer bezet houden ...quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Ashwil toch zelf niet mee betalen en mee eten, ze doet het zichzelf aan
Ze zit weer in de DBK hoor ik Glenn zeggen
Glenn zei ook dat hij het goed vond. Ik heb Tyron niet gehoord.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:45 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vraagt toestemming om voor Ashley ook een pizza te maken. Karen vindt het goed, de rest zegt niets en .... SL
Glenn zei het. Daar reageerde Karen op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Zij Karen toch? Niet dat het wat uitmaakt
en ze zei expleciet ''en vlees eet ik sws niet''quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Ashwil toch zelf niet mee betalen en mee eten, ze doet het zichzelf aan
Ze zit weer in de DBK hoor ik Glenn zeggen
ik hoorde Karen, Glenn en Randy die dit dus goed vonden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:45 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vraagt toestemming om voor Ashley ook een pizza te maken. Karen vindt het goed, de rest zegt niets en .... SL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
hij heeft gezegd dat ze niet mee mocht eten, en komt daar nu ineens op terugquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iemand die zich aan zijn eigen principes houdt, is in mijn ogen het tegenovergestelde van een slappe hap, ongeacht je het nu wel of niet met die principes eens bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |