Ka is ook zo omquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:18 schreef Ireth het volgende:
"Doe je mee??" Vroeg Glenn dat nu serieus??
Hoezo schaamteloos?? Wat moet ze dan? Onder de tafel gaan liggen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:18 schreef kiki2024 het volgende:
omg daar is ze weer. ze gaat schaamteloos naast karin zitten
jup lekker kaartjes schudden nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:18 schreef Ireth het volgende:
"Doe je mee??" Vroeg Glenn dat nu serieus??
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo schaamteloos?? Wat moet ze dan? Onder de tafel gaan liggen?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:19 schreef humpty het volgende:
Wat een verschrikkelijk iemand is het toch en
maar met die lip langs haar lippen
Gezellig! Nou!quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup lekker kaartjes schudden nu
Dat mag vast niet van een paar daar. Ze zal wel weer bestraffend toegesproken worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:21 schreef Snoozey het volgende:
als karen weer met haar normaal gaat doen krijgt ze weer stemmen bij
Ik ook , dus dat zegt veel over Ka der slappe gedragquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt he, ik zou het niet kunnen hoor , ik zou zijn weg gelopen.
karen wil toch wel met haar de finale in. zou wat zijn, is dr beste vriendin daarquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van een paar daar. Ze zal wel weer bestraffend toegesproken worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zolang de rest daar toestemming voor geeft. Daar was vandaag niks van te merken in ieder geval.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:23 schreef Snoozey het volgende:
[..]
karen wil toch wel met haar de finale in. zou wat zijn, is dr beste vriendin daar
Op donderdag 28 maart 2024 18:23 schreef DGK-Eric het volgende:
ze is geen vriendin voor karinquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef humpty het volgende:
En weer zet ze Karen in een lastige positie
De man van haar kinderen vinden ze leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar haar ouders vonden ze wel leuk. of verstond ik dat verkeerd??
Ja, maar die heeft Glenn weer naar Ashley gestuurd.....wie weet heeft hij gezegd kom gewoon bij ons zitten geen rekening gehouden met Karen haar gevoelens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , dus dat zegt veel over Ka der slappe gedrag
Haar ouders vonden deze vriend van Alice leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar haar ouders vonden ze wel leuk. of verstond ik dat verkeerd??
Ash denkt en staat alleen stil bij Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat voor soort reactie je denkt te krijgen als je zo'n egoïstische actie uithaalt?
Had ze serieus verwacht dat er een rode loper uitgerold ging worden? En dan die argumentatie dat haar NOOIT iets gegund wordt (van de bank gehaald door D&J is ze vergeten). Als dat al zo was heb je het er zelf naar gemaakt, met je "ik speel het spel"
Dit is gewoon ontzettend opgeblazen. Als Randy op die knop had gedrukt dan was er allang niet meer over gesproken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat voor soort reactie je denkt te krijgen als je zo'n egoïstische actie uithaalt?
Had ze serieus verwacht dat er een rode loper uitgerold ging worden? En dan die argumentatie dat haar NOOIT iets gegund wordt (van de bank gehaald door D&J is ze vergeten). Als dat al zo was heb je het er zelf naar gemaakt, met je "ik speel het spel"
Ik zie Karen nog wel exit gaan nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:24 schreef humpty het volgende:
En weer zet ze Karen in een lastige positie
Nee die staat er goed voor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Karen nog wel exit gaan nu
Randy gaat denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Karen nog wel exit gaan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |