En dat ze het dan juist tegen tom zegt ook, dat is nog het meest bizarre eraan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:04 schreef happyme28 het volgende: Zo’n dubbel moraal. Ik zou ook geen gesprek meer met haar voeren. Gewoon civiel, het broodnodige maar verder zakt ze er maar in. Kan mij niet voorstellen dat mensen die nu geen fan zijn van Ashley, nu op haar gaan stemmen in de finale als hun favoriet er per ongeluk uitgaat. Wat een BS loopt ze nu weer uit te kramen tegen Tom.
dat mensen er nog intrappen is bizar. keer op keer heeft ze zichzelf laten zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zet ze zichzelf voorschut nu een kaartje aan tom geven. En de lul trapt er nog in ook. Ashley de meester manipulator.
Ik heb echt nog nooit zo iemand van me leven meegemaakt in een rls. Wat een verwrongen persoonlijkheid heeft zij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
vorige week scheet ze Tom uit en maakte hem uit voor alles en nog wat en nu is hij geweldig. deze vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |