voor iemand die 10 k in de maand verdientquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat alles voor 'n prijzenpot van ca. ¤60.000
Ik zie ze ook graag zonder Ashley. Gewoon om eens hun ware aard te zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Het wordt steeds duidelijker. Die Ashley is zo toxic. De bewoners snakken gewoon naar het einde. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop echt dat ze volgende week alsnog vertrekt zodat de laatste week nog lekker relax kan zijn.
Nu ze er niet bij is, is de sfeer gewoon gelijk relaxter. Er is lucht in de ruimte.
Benieuwd of dit wel waar is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
voor iemand die 10 k in de maand verdient
Ze weten waar ze hun 24 uur kunnen aanvragen en de draaideur weten ze ook met gemak te vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Het wordt steeds duidelijker. Die Ashley is zo toxic. De bewoners snakken gewoon naar het einde
Juistquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:46 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Het is een diagnose die ook niet snel gegeven wordt. Wel kan je bepaalde kenmerken hebben. Ik denk dat dat Koos bedoelt. Als je echt narcistisch bent, dan functioneer je uiteindelijk ook moeilijk in de maatschappij.
Had ze op die knop moeten drukken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat meer begrip voor je bestie mag ook wel Ash , die zit nu op de bank
Tegen wie zegt ze dat want ik kijk echt even niet naar de streams waar ze op isquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Zeker wel. Staat in de DSM als zodanig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:43 schreef marky het volgende:
[..]
Narcisme is geen stoornis. Het is een persoonlijkheid. Het hoeft ook lang niet altijd kwaad uit te werken.
Ashley lijkt nog het meest afgetakeld dus ik denk dat ze dat misschien wel doet volgende week als ze uitgekotst blijkt worden. Anders kan ze volgende week zaterdag ook gewoon nog uitgezwaaid worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten waar ze hun 24 uur kunnen aanvragen en de draaideur weten ze ook met gemak te vinden.
Daar zat ze al opquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Ze gaat nergens heen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
DSM is toch Homeopatisch? Dan blijf je smeren.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker wel. Staat in de DSM als zodanig.
Ze wilde toch geen etenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:55 schreef kiki2024 het volgende:
Tom komt een stukje pizza brengen naar ashley.
Ja dus iets meer compassie mag ook wel voor je vriendinquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zat ze al op
nu met een kans van 1 op 3 om eruit te vliegen, en eerder was dat 1 op 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |