Doe maar Alanis Morrisettquote:
Mooi verwoord. Ik kom uit een vorig leven uit de geestelijke gezondheidszorg als hulpverlenerquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
De beschrijving van ashley
Narcisten hebben weinig of doorgaans geen zelfreflecterend vermogen. Sterker nog: ze leggen de eigen vraagstukken graag bij een ander neer. Ze kijken niet kritisch naar zichzelf, maar ze projecteren hun eigen gedrag op de ander. En dat projecteren bestaat doorgaans uit de ander beschuldigen en de schuld geven.
Dat zeg ik helemaal niet, maar dat strooien met stoornissen vind ik kwalijkerquote:
ik zie haar op stream 2 in de hottubquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Jockari het volgende:
Waar is Ash, want maar 1 stream hier in den belgique.
Ben ik met je eens over etiketteren maar vond dit op Google en dacht he lijkt beschrijving van ashley zoals ze zich nu gedraagt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooi verwoord. Ik kom uit een vorig leven uit de geestelijke gezondheidszorg als hulpverlener
Kwas niet altijd tevreden met dat etiketteren, en zit nu in een volledig andere sector, ICT.
Is narcisme een stoornis nee toch. Tenminste dat dacht ik. Vind het meer zoiets als egoismequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar dat strooien met stoornissen vind ik kwalijker
ja zoek eens op een ander etiket. en bedenk daarbij een ander persoon. veel plezier, je zal iedereen ergens in herkennen. zelfs je naastenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens over etiketteren maar vond dit op Google en dacht he lijkt beschrijving van ashley zoals ze zich nu gedraagt.
Kom op hoe oud zijn we ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is narcisme een stoornis nee toch. Tenminste dat dacht ik. Vind het meer zoiets als egoisme
hier ga je al...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is narcisme een stoornis nee toch. Tenminste dat dacht ik. Vind het meer zoiets als egoisme
Ik hoop met de trein naar Oostendequote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Jockari het volgende:
Waar is Ash, want maar 1 stream hier in den belgique.
Narcisme is geen stoornis. Het is een persoonlijkheid. Het hoeft ook lang niet altijd kwaad uit te werken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar dat strooien met stoornissen vind ik kwalijker
ze gingen geloof net 1 a 2 weken even niet goed samen maar erna was het ook klaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft in het begin bij haar clubje gezeten, maar altijd zijn eigen spel gespeeld.
Toen hij er zich niet meer prettig voelde heeft hij afstand genomen.
Hij heeft nooit in haar reet gezeten zoals Glenn en zal dat nu al helemaal niet meer doen.
Ze was ooit een vriendin waar hij persoonlijke gesprekken mee had.
Nu ze het moeilijk heeft, heeft hij genoeg empatisch vermogen om over wat er is gebeurd heen te stappen en haar te troosten.
Vergeet niet de slachtofferrol, gashlighting, krokodillentranen, het aantrekken en afstoten, emotionele manipulatie, egoïsme, charisma, gemaakte emoties inzetten om empathie op te wekken, etc.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
De beschrijving van ashley
Narcisten hebben weinig of doorgaans geen zelfreflecterend vermogen. Sterker nog: ze leggen de eigen vraagstukken graag bij een ander neer. Ze kijken niet kritisch naar zichzelf, maar ze projecteren hun eigen gedrag op de ander. En dat projecteren bestaat doorgaans uit de ander beschuldigen en de schuld geven.
Het punt is dat ze getroost wil worden om een daad die ze willens en wetens heeft gedaan. Ze draait het zo dat ze Tom het gevoel geeft haar te moeten troosten. Hij moet haar daarbij nog bevestiging geven van dat het allemaal niet zo erg is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft in het begin bij haar clubje gezeten, maar altijd zijn eigen spel gespeeld.
Toen hij er zich niet meer prettig voelde heeft hij afstand genomen.
Hij heeft nooit in haar reet gezeten zoals Glenn en zal dat nu al helemaal niet meer doen.
Ze was ooit een vriendin waar hij persoonlijke gesprekken mee had.
Nu ze het moeilijk heeft, heeft hij genoeg empatisch vermogen om over wat er is gebeurd heen te stappen en haar te troosten.
Het is een diagnose die ook niet snel gegeven wordt. Wel kan je bepaalde kenmerken hebben. Ik denk dat dat Koos bedoelt. Als je echt narcistisch bent, dan functioneer je uiteindelijk ook moeilijk in de maatschappij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:42 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja zoek eens op een ander etiket. en bedenk daarbij een ander persoon. veel plezier, je zal iedereen ergens in herkennen. zelfs je naasten
En dat alles voor 'n prijzenpot van ca. ¤60.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:45 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Vergeet niet de slachtofferrol, gashlighting, krokodillentranen, het aantrekken en afstoten, emotionele manipulatie, egoïsme, charisma, gemaakte emoties inzetten om empathie op te wekken, etc.
Die snapt er niets van, maar dat verbaast me ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lenie -wat hebben we nou te klagen- ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley doet me een beetje denken aan Billy uit Utopia maar zelfs Billy is nooit zo vals geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |