Denk dat Bart en de familie nu waarschijn ondergedoken zijn, of beveiliging hebben. #Fans kunnen rarequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Bart weet hoe zwaar Bart het heeft en wij nu ook.
Met hesp.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Hollanders kennen/lusten "witloof in de oven" niet ? Is hier bijna een nationaal gerecht.
TOm eerderquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tom stond al bij haar, glenn kwam brengen
Dit was idd niet okay van haar , heel erg slap om dat zo als smoes te gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley zegt dat Jimmy geen voorbeeld voor haar kinderen is.
Je bent zelf ook geen voorbeeld als ouder om je zo te gedragen op tv. welke normen en waarden leer je je kids
In dat fietskot op school als pestkindje ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
Geef Ash even een sigaar.Lijkt ze mooii op haar moeder.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het punt is dat ze getroost wil worden om een daad die ze willens en wetens heeft gedaan. Ze draait het zo dat ze Tom het gevoel geeft haar te moeten troosten. Hij moet haar daarbij nog bevestiging geven van dat het allemaal niet zo erg is.
Ka zal wel blijvenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Salars Twitter-poll is Karen nu favoriet. Geen idee hoe het op Insta is.
Echt wel!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Hollanders kennen/lusten "witloof in de oven" niet ? Is hier bijna een nationaal gerecht.
js het heeft helemaal niks met het spel te makenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit was idd niet okay van haar , heel erg slap om dat zo als smoes te gebruiken
Welnee het is BB maar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Bart en de familie nu waarschijn ondergedoken zijn, of beveiliging hebben. #Fans kunnen rare
gasten zijn,
Natuurlijk wel, in kaas en ham gewikkeld... heerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Er wordt hier wel geroepen door bepaalde mensen dat ze gepest wordtquote:
Maar ze wordt en werd ook helemaal niet gepestquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt hier wel geroepen door bepaalde mensen dat ze gepest wordt
Maar hier laat ze weer eens keihard zien wie de echte pestkop is
waar is hier? hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Waarom zou ze de waarheid niet mogen zeggen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ow ik vind dit wel heel erg laag van Ash
Om iemand zo onderuit te moeten halen om er zelf weer eens beter op te staan
NEE.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Wauw ash
BB zou er verstandig aan doen om dit weg te schakelen
Wat triest dit
dan had hij dat er allemaal mss niet bij moeten halen. het regenboogboekje en zijn kindjes.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
js het heeft helemaal niks met het spel te maken
Vindt dit echt heel ergquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Het moet wel respectvol blijven zegt ash 🙃
Ja ik blijf me echt verbazen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Het moet wel respectvol blijven zegt ash 🙃
Ik wil dit juist wel horen.quote:
Ja verbaas ik me ook over. Trouwens de anderen binnen ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit Tom in een keer een hele tijd bij Ash? Hij was toch zo klaar met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |