Jobi-stijlquote:
Goeie! Even een OP updatenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Welkom in dit topic, totdat een mod je er uit kik. Hahateetee hahateetee
Ik geef San Marino trouwens een prima kans dit jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Georgië kwalificeert zich en Griekenland ligt eruit![]()
#nietESF
Inclusief blik om naaigaren in te bewaren?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Over thee gesproken, New Mexico heeft Deense krakelingen gehaald voor erbij
Hé Aran, leuk dat je er ook bij bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geef San Marino trouwens een prima kans dit jaar.![]()
#welESF
Ik mis geloof ik ietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief blik om naaigaren in te bewaren?
Die blikken zijn opvallend populair om naaigaren in te bewaren. Er hebben ook wat mensen artikelen over geschrevenquote:
Tja, die leefden al drie dagen op een roze wolk nadat ze van Frankrijk hadden gewonnen en nu overtuigd waren dat ze wel even Europees kampioen zouden gaan worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
HOOR DAT BOEGEROEP![]()
Wat laat je je dan kennen
Warst du wieder in der Küchequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het zal waarschijnlijk niemand verbazen dat ik het doelpunt niet gezien heb.
Ooo nee maar wij hebben heel andere Deense krakelingen, dit soort!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Die blikken zijn opvallend populair om naaigaren in te bewaren. Er hebben ook wat mensen artikelen over geschreven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Dat is wel even andere koek!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooo nee maar wij hebben heel andere Deense krakelingen, dit soort!
[ afbeelding ]
Je weet wat te doenquote:
Hier gaat iets fout.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:59 schreef Em31 het volgende:
Godver was het vergeten, zap naar de wedstrijd en ze scoren meteen.
Maar ik heb net al wat te drinken gepakt, dat is nog lang niet op.quote:
Laat ze eerst überhaupt maar eens punten pakken bij de televoting.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, die Duitsers gaan kampioen worden straks.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, die Duitsers gaan kampioen worden straks.
Ja, ze lijken eindelijk door te hebben dat shirts ook in kleur verkrijgbaar zijn.quote:
Gewoon SAUFEN met die handelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik heb net al wat te drinken gepakt, dat is nog lang niet op.
Atje voor de sfeer!quote:
Jetzt geht’s losquote:
Als je vaak genoeg scoort is verdedigen niet nodigquote:
Is wel zo, Hohan Truijffquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg scoort is verdedigen niet nodig
Bij de Virgil van (Afsluit)dijk hielden we anders beter stand dan vandaag vorige keer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verdedigen tegen de Duitsers is al vaker een probleem gebleken.
Dat is wel een prima liedje ja. Maar die zullen vast wel een manier weten te vinden om het weer te verkloten tijdens het ESF zelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geef San Marino trouwens een prima kans dit jaar.![]()
#welESF
Het staat inmiddels 6 - 6quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Al een tijdje geen updates over de wedstrijd. Is er niet gescoord in de tussentijd?
Tjongequote:
Nein.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Al een tijdje geen updates over de wedstrijd. Is er niet gescoord in de tussentijd?
We hebben zojuist zo’n 5 minuten gewacht op een vrije trap, die Blind vervolgens hoog over schoot.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Strategie natuurlijk. Dat hele gesprek vooraf was waarschijnlijk dat ze hem zeiden dat hij gewoon ver over moest schieten om de Duitsers in de war te maken en dan later makkelijk te kunnen scoren. Of zo.quote:
Dat. Of ze bespraken wie in de tweede ring ze wilden raken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strategie natuurlijk. Dat hele gesprek vooraf was waarschijnlijk dat ze hem zeiden dat hij gewoon ver over moest schieten om de Duitsers in de war te maken en dan later makkelijk te kunnen scoren. Of zo.
en Reijnders probeerde dat even later ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of ze bespraken wie in de tweede ring ze wilden raken.
Er gaat straks iemand bont en blauw naar huisquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en Reijnders probeerde dat even later ook.
En dat moet ie dan maar thuis uit zien te leggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er gaat straks iemand bont en blauw naar huis
Ik heb eerder het idee dat er geen doellijntechnologie is. Anders hadden we toch allang andere beelden gekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. sjoemelsoftware.
Zijn horloge gaf aan dat het een doelpunt was, dus dat zou impliceren dat die er wel is.quote:
Ja en nu ook de doellijn technologie beelden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn horloge gaf aan dat het een doelpunt was, dus dat zou impliceren dat die er wel is.
Ik twijfel nog steeds aan dat tweede doelpunt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lucky Duitsers weer.
Op het EK pakken we ze gewoon.
Ik ben na het bekijken van de beelden nog steeds niet overtuigd dat ie erin zat.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds aan dat tweede doelpunt.
Herhaling van 88 graagquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lucky Duitsers weer.
Op het EK pakken we ze gewoon.
Dit is al de tweede ochtend op rij dat ik bruut gewekt wordtquote:Op woensdag 27 maart 2024 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
Zelf ben ik ook al helemaal klaarwakker en klaar voor werk en zo!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat Roger binnenkort gecanceld gaat worden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 04:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is al de tweede ochtend op rij dat ik bruut gewekt wordt![]()
Jaja, dat zal! Eerst zien, dan geloven!quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer aan het werk. Ik ga vandaag wel de dingen doen die ik gepland heb.
Pek en veren! Onder begeleiding van het nummer van Mia & Dion!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Roger binnenkort gecanceld gaat worden.
Oh wat leuk! Zó gezelligquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:07 schreef summer52 het volgende:
Gisteren even gestoeid met stenen, fruitkistjes en steenlijm. Jeetje ik had dat spul zelf in mijn haar zitten. Nou dat heb ik eruit moeten knippen want dat wordt gelijk kei hard. Fijn spul hoor maar in mijn handen?Het is een spuitbus waar je dan een rietje op moet draaien en dan spuiten maar pff.
Maar mijn bankje in de voortuin staat. Alleen nog even bedenken of ik de plank in deze houtkleur laat of toch nog verven.[ afbeelding ]
Oh, waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
Haaha je was mij net voor. Ik heb het bericht al verwijderd
Nee joh, is toch gewoon hartstikke leukquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vond het te lang en misschien niet interessant genoeg voor andere users.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee joh, is toch gewoon hartstikke leuk
De foto in de quote van George ziet er heel leuk uitquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je. Ja die lijm pff. Als je dat op steen of hout spuit dan schuimt het en dan is het na 10 minuten al hard en dan kun je het alleen nog met een beitel of stanley mesje verwijderen. Ideaal spul om te gebruiken. Maar tijdens het bukken ging een zijlok langs dat schuim. Ik was zo handig om mijn haar toen achter mijn oor te doen. Kortom paniek want ik kreeg mijn haar met veel moeite achter mijn oor vandaan. Gelijk de schaar erin gezet, dus nu aan 1 kant is het een stuk korter. Ach ja aldoende leert men.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De foto in de quote van George ziet er heel leuk uit
Steenlijm in je haar klinkt wel minder handig.
Gewoon posten hoor Summer, ik kijk altijd graag naar je mooie knutselsquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je. Ja die lijm pff. Als je dat op steen of hout spuit dan schuimt het en dan is het na 10 minuten al hard en dan kun je het alleen nog met een beitel of stanley mesje verwijderen. Ideaal spul om te gebruiken. Maar tijdens het bukken ging een zijlok langs dat schuim. Ik was zo handig om mijn haar toen achter mijn oor te doen. Kortom paniek want ik kreeg mijn haar met veel moeite achter mijn oor vandaan. Gelijk de schaar erin gezet, dus nu aan 1 kant is het een stuk korter. Ach ja aldoende leert men.
Jawel joh!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oeiquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een buikvirus te pakken geloof ik. Ben rillerig (dat was ik gisteren ook al), heb buikpijn en nou ja de rest laat zich raden. Morgen moet ik écht nog even hard werken (drie meetings en de rest van de dag moet ik bezig met mijn tweede tijdelijke functie) dus ik hoop dat het dan wat beter gaat
.
En daarna lekker lang paasweekend
Dank je.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word altijd blij van je knutsel en hobby posts @:summer52, gewoon lekker blijven posten.
Dank je.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel joh!En als ze het niet interessant vinden scrollen ze maar gewoon een stukje door
Beterschap.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een buikvirus te pakken geloof ik. Ben rillerig (dat was ik gisteren ook al), heb buikpijn en nou ja de rest laat zich raden. Morgen moet ik écht nog even hard werken (drie meetings en de rest van de dag moet ik bezig met mijn tweede tijdelijke functie) dus ik hoop dat het dan wat beter gaat
.
Zo kan je wel zien dat je uit 1952 komt en niet uit 2002.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je. Ja die lijm pff. Als je dat op steen of hout spuit dan schuimt het en dan is het na 10 minuten al hard en dan kun je het alleen nog met een beitel of stanley mesje verwijderen. Ideaal spul om te gebruiken. Maar tijdens het bukken ging een zijlok langs dat schuim. Ik was zo handig om mijn haar toen achter mijn oor te doen. Kortom paniek want ik kreeg mijn haar met veel moeite achter mijn oor vandaan. Gelijk de schaar erin gezet, dus nu aan 1 kant is het een stuk korter. Ach ja aldoende leert men.
Beterschap! En jeej, bijna pasenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
.
Alsnog niet heel veel posts natuurlijk, maar het ESF komt steeds dichterbij dus het gaat vast weer drukker wordenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik deze maand tenminste niet met een landslide kampioen van de armoede word. De trip van @:H_T naar Florida heeft het topic goed gedaan.
1 330 Strani
2 310 H_T
3 192 Roger_Epiales
4 186 Em31
5 166 Redefine
Irritant dat iedereen maar druk is met dat ESF in dit subforum inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik deze maand tenminste niet met een landslide kampioen van de armoede word. De trip van @:H_T naar Florida heeft het topic goed gedaan.
1 330 Strani
2 310 H_T
3 192 Roger_Epiales
4 186 Em31
5 166 Redefine
Een heel storend element inderdaad, dat hele feestjequote:Op woensdag 27 maart 2024 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Irritant dat iedereen maar druk is met dat ESF in dit subforum inderdaad.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:53 schreef H_T het volgende:
Het voelt veel langer geleden dan anderhalve week dat ik weer terug kwam van vakantie
Nog niet, eerst maar eens rustig bedenken waar ik als volgende zin in heb en wanneerquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef Arizona het volgende:
Dank allen!
[..]
Heb je al wat nieuws om naar uit te kijken?
Beterschapquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
.
En dan zónder die stomme voet! Nou ja, wel met voet, maar dat hij dan niet weer vervelend gaat doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet, eerst maar eens rustig bedenken waar ik als volgende zin in heb en wanneerEn kijken hoeveel dit geintje uiteindelijk heeft gekost, want goedkoop is het sowieso niet
Paar dagen Londen eind van het jaar is sowieso een optie, want dat vind ik eigenlijk altijd leukMet de auto door Europa reizen hoef je ook niet veel vooraf voor te boeken als je buiten de vakanties gaat. Wie weet maak ik wel mijn vakantie van vorig jaar af
Hln.be zal niet hetzelfde zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Er wordt ons een spannende Ronde van Vlaanderen ontnomen
Gaan zelfs de koers winnen!quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:10 schreef blackswangreen het volgende:
Die ploeg van Visma is zowat gedecimeerd, en alsnog zitten ze met 2 man voorin in Dwars door Vlaanderen. Dat is toch erg knap.
Net een foto gezien, van dat pak is niet veel meer overquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
Maar ik vind het oprecht sneu hoor voor Van Aert en de andere slachtoffers. Ze zagen er flink gehavend uit.
Aan het begin van de etappe lek gereden. Dan doe je gelijk niet meer mee om de prijzen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
1 330 Strani
2 310 H_T
3 192 Roger_Epiales
4 186 Em31
5 166 Redefine
Sleutelbeenbreuk voor Van Aert. Voorjaar voorbij. Daar zit je dan al die tijd voor op de vulkaan.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sleutelbeenbreuk voor Van Aert. Voorjaar voorbij. Daar zit je dan al die tijd voor op de vulkaan.
Mia&Dion, dat vind ik wel heel erg ver gaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Pek en veren! Onder begeleiding van het nummer van Mia & Dion!
Ik red het wel hoor, want als het ook maar mogelijk krap was geworden had ik het niet gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan zónder die stomme voet! Nou ja, wel met voet, maar dat hij dan niet weer vervelend gaat doen![]()
Dat is het nadeel aan vakantie ja, het kost wel geld. En vakantiedagen. Ik zou veeeeel meer vakantiedagen willen, voor alle trips die ik wil maken.
Hopelijk vallen de kosten van je afgelopen reis mee. Onze Amerika-trip in 2017 was uiteindelijk minder duur dan we vooraf hadden ingeschat, de dollar stond gunstiger dan wij hadden ingecalculeerd.
( Zoals het er nu naar uitziet gaan we volgend jaar weeren dan in het voorjaar. New Mexico en ik een goeie drie weken rondtrekken, rondje ten oosten van Las Vegas en halverwege, weer in in Las Vegas, haakt dochter dan aan voor het laatste gedeelte, voornamelijk steden
(Las Vegas - Joshua tree - Palm Springs - San Diego - LA ) )
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sleutelbeenbreuk voor Van Aert. Voorjaar voorbij. Daar zit je dan al die tijd voor op de vulkaan.
Dat is wel erg treurig zo (ook al is het risico van veel wedstrijden overslaan dat er meer druk op de rest komt). Ik vraag me ook af of hij wel op tijd fit gaat zijn voor de Giro.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voorbereiden voor de Spelen dan maarquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel erg treurig zo (ook al is het risico van veel wedstrijden overslaan dat er meer druk op de rest komt). Ik vraag me ook af of hij wel op tijd fit gaat zijn voor de Giro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vandaag nog iemand een maand te vroeg gefeliciteerd met z'n verjaardag.![]()
Voor het gevoel had dit beter in meerdere posts gekund?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Geen Pogi, die is zich aan het voorbereiden voor de Giroquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
Zo dan! zie net die foto van Van Aert. Damn.Poel vs. Pogi dan maar. Of doet die laatste niet mee?
Wel verdraaid! Die dekselse Giro. Alsof die spaghettivreters weten wat koers is! Dat je daarvoor de Hoogmis laat varenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geen Pogi, die is zich aan het voorbereiden voor de Giro
Hoera! Dan ben je vandaag wel je duimpje omhoog waard?quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer aan het werk. Ik ga vandaag wel de dingen doen die ik gepland heb.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoera! Dan ben je vandaag wel je duimpje omhoog waard?
Goed bezig! (doe je mee op discord? Ik bedoelde dat duimpjequote:Op woensdag 27 maart 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het is me nog gelukt ook om al die dingen te doen die ik wilde doen.
Oh ja. Helemaal vergeten weer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed bezig! (doe je mee op discord? Ik bedoelde dat duimpje)
Leuke dingen! Waar heb je zin in?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Helemaal vergeten weer.
Wat doen we vandaag?
We gaan moorden, hoor ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Helemaal vergeten weer.
Wat doen we vandaag?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
Zo dan! zie net die foto van Van Aert. Damn.Poel vs. Pogi dan maar. Of doet die laatste niet mee?
@:Arizona beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vandaag nog iemand een maand te vroeg gefeliciteerd met z'n verjaardag.![]()
Voor het gevoel had dit beter in meerdere posts gekund?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hij heeft al redelijk wat koersdagen. Meer dan Van der Poel en Pogacar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel erg treurig zo (ook al is het risico van veel wedstrijden overslaan dat er meer druk op de rest komt). Ik vraag me ook af of hij wel op tijd fit gaat zijn voor de Giro.
quote:
Hè, alweer?quote:
Alleen pek en veren dus?quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mia&Dion, dat vind ik wel heel erg ver gaan
Verstandige keus! Maar nu heb je wel een naamtopic erbijquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef Strani het volgende:
Dank jullie wel!!Ik hou het amper nog bij hoor, hoe vaak ik jarig ben de laatste tijd!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Querido @:Strani,
Te felicito por tu cumpleaños. Ojalá tengas un día maravilloso lleno de amor, calidez y diversión. También espero que todos tus deseos se hagan realidad cuando apagues las velas de tu tarta de cumpleaños. Por muchos más años maravillosos. ¡Salud!
Queridos saludos,
Tu buen amigo Cyan
Pero amigo, !hablas español perfectamente y no me contaste!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Querido @:Strani,
Te felicito por tu cumpleaños. Ojalá tengas un día maravilloso lleno de amor, calidez y diversión. También espero que todos tus deseos se hagan realidad cuando apagues las velas de tu tarta de cumpleaños. Por muchos más años maravillosos. ¡Salud!
Queridos saludos,
Tu buen amigo Cyan
Guardo mi mejor español para momentos como estos. Cuando realmente importa.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Pero amigo, !hablas español perfectamente y no me contaste!
Is er al taart?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef Strani het volgende:
Dank jullie wel!!Ik hou het amper nog bij hoor, hoe vaak ik jarig ben de laatste tijd!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit valt mij ook heel erg tegen!
Ik had bij de HEMA besteld en je hebt het niet eens even opgehaald?!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
@:Em31 kan ik bij jou nog heel snel taart bestellen??
Ja. Nog zeven te gaan.quote:
Sympathiek wel, dat het zo breed gedragen wordtquote:
Van harte Straan!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef Strani het volgende:
En ook nog eens Strani's favoriete spaanse inzendingquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Sympathiek wel, dat het zo breed gedragen wordt
Jaaaquote:
Je wordt ouder Europapa, geef het maar toequote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef Strani het volgende:
Wisselstoring op de website van de NS. Plan uw reis in de app.quote:Door een storing kunnen je persoonsgegevens niet worden geladen
goede vrijdag, vrije dag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:04 schreef Redefine het volgende:
Het is nog een dag te vroeg voor het weekend.
Geen officiële feestdag. De meeste mensen moeten gewoon werken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goede vrijdag, vrije dag.
Was het maar waar. Goede vrijdag, hele drukke dag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goede vrijdag, vrije dag.
Als je ons maar uit laat slapen want ik heb ook al lekker weekend!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het maar waar. Goede vrijdag, hele drukke dag.
Dan moeten jullie misschien even goed gaan zoeken, want ik heb door de hele SC al hele luide wekkers verstopt die allemaal rond een uur of vier afgaan. Ik dacht eens wat anders te doen dan eieren verstoppen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je ons maar uit laat slapen want ik heb ook al lekker weekend!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je ons maar uit laat slapen want ik heb ook al lekker weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee maar ik wist het nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had bij de HEMA besteld en je hebt het niet eens even opgehaald?!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ook nog eens Strani's favoriete spaanse inzending
Niet eens deze?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]Ik vind 'm best verschrikkelijk
Eres Tú is de beste
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Redefine het volgende:
Aan de andere kant morgen is het wel echt goede vrijdag voor mij en mijn collega's.Oh dat kan echt enorm veel schelen qua werk inderdaad, hopelijk geeft dat verlichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet neequote:
Dat diegene weg is scheelt al veel. Weliswaar komt er ook wel wat werk bij, maar het meeste deden wij al, dus maakt niet eens veel uit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat kan echt enorm veel schelen qua werk inderdaad, hopelijk geeft dat verlichting
Scheelt in elk geval al ergernis, alleen daarom al een pre. Dat is ook een soort werkbelasting dat dan wegvaltquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat diegene weg is scheelt al veel. Weliswaar komt er ook wel wat werk bij, maar het meeste deden wij al, dus maakt niet eens veel uit.
Om in het thema te blijven: Eierwekkers zekerquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moeten jullie misschien even goed gaan zoeken, want ik heb door de hele SC al hele luide wekkers verstopt die allemaal rond een uur of vier afgaan. Ik dacht eens wat anders te doen dan eieren verstoppen.
In het dorp hiernaast was een tijdje terug een concert met Songfestivalthema.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]Ik vind 'm best verschrikkelijk
Eres Tú is de beste
Sadist!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moeten jullie misschien even goed gaan zoeken, want ik heb door de hele SC al hele luide wekkers verstopt die allemaal rond een uur of vier afgaan. Ik dacht eens wat anders te doen dan eieren verstoppen.
Maakt het iets beter als ik zeg dat het eierwekkers zijn, of is dat juist nog erger?quote:
Ik zie er zo al een paar die je over het hoofd hebt gezien.quote:
Zet de timer 12 uur langer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakt het iets beter als ik zeg dat het eierwekkers zijn, of is dat juist nog erger?
Hier zit een grapje over een tikkende biologische klok in.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakt het iets beter als ik zeg dat het eierwekkers zijn, of is dat juist nog erger?
Ga nou geen filosofische grapjes maken, dan slaap ik straks helemaal niet en blijf ik de hele nacht met al dan niet biologische wekkers bezig. Vind ik niet erg, maar ik denk niet dat mijn collega's daar morgen blij van gaan worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hier zit een grapje over een tikkende biologische klok in.
Heel goed, nu de rest nog.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet de timer 12 uur langer.
Beter dan die eikel geweldenaar met zijn pruik en plastic gitaar?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ook nog eens Strani's favoriete spaanse inzending
Was het het waard?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:46 schreef Meridiaan het volgende:
Avond. Even maar de Passie kijken en de reden zien waarom ik al de hele week moest omrijden naar mijn werk.
Gelukkig duurt het niet lang meer voor Meke jarig isquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Is er nou nog steeds geen taart? @:Strani ???
Heel fijn. Zij zal ons niet teleurstellen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het niet lang meer voor Meke jarig is
Ze kan ware magie uithalen met kiloblikken tomaten, dus dan moet een taart fixen ook wel lukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn. Zij zal ons niet teleurstellen.
Ja het is helemaal in de soep gelopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Is er nou nog steeds geen taart? @:Strani ???
Wat voor soep?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is helemaal in de soep gelopen
Wil je soep?
Wat voor soep?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is helemaal in de soep gelopen
Wil je soep?
Uitstekende vraag!quote:
In welke tijdzone leef jequote:
Ben eens een keer niet bruut wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
In welke tijdzone leef je![]()
7:10 vind ik geen uitslapen, ik ben net pas wakker
Ik had trouwens 1 kilometer meer op de teller staan dan volgens de routeplannerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben eens een keer niet bruut wakker gemaakt.
Ah, voor de vitaminesquote:
Oh leukquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:06 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die vandaag moeten werken: het is foute vrijdag op Qmusic
Nog beter. Het is gewoon wel goede muziek dag op Kinkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:06 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die vandaag moeten werken: het is foute vrijdag op Qmusic
Dat wordt dus een tomatentaart.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kan ware magie uithalen met kiloblikken tomaten, dus dan moet een taart fixen ook wel lukken
Kan best, zeker op een dunne bodem van gistdeeg met wat kaas erbijquote:
Daar kunnen dan zelfs nog wat andere ingrediënten bij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan best, zeker op een dunne bodem van gistdeeg met wat kaas erbij
Ananas ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kunnen dan zelfs nog wat andere ingrediënten bij.
Van *Nsync hebben we na Bye Bye Bye weinig meer gehoord, dus dat klopt ook welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:53 schreef NailQueen het volgende:
As long as there'll be music
We'll be comin' back again
En ze houden zich nog steeds aan die belofte. Daar kunnen vele boybands nog wat van leren
Het omrijden op zich wel, maar ik heb er naar zitten kijken en dat vond ik niet zo. Zang vaak erg ondermaats.quote:
Ah, dan kan ik dat met een gerust hart overslaan. Dank je welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het omrijden op zich wel, maar ik heb er naar zitten kijken en dat vond ik niet zo. Zang vaak erg ondermaats.
Ik zou er een nemen die je nog niet hebt gezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Welke disneyfilm zal ik vanavond gaan kijken?
Hoe was het daar?quote:
Deze?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Welke disneyfilm zal ik vanavond gaan kijken?
Ah, vanwege de stijging van de zeespiegel natuurlijk. Nooit geweten dat boybands daar ook door ontstaan, maar als je de lijn terugtrekt naar de industriële revolutie dan lijkt het wel te kloppenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets veranderd maar verder leeft iedereen onder water. En overal boybands!
Die komen dan weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets veranderd maar verder leeft iedereen onder water. En overal boybands!
De Backswim Boys zijn daar een van (quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die komen dan weer helemaal terug.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De Backswim Boys zijn daar een van ()
New Kids on the Beachquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*NZINK komt nooit meer bovendrijvenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
One Dive-rection.Verstandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
One Dive-rection.Waarom heb je het over 504 stijve piemels? En waarom nog een streepje ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
One Dive-rection.Alsof wij niet weten wat jij echt bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
He, net nu ik Buoyzone had verzonnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit ik me toch af te vragen wanneer
in dit gesprek tevoorschijn gaan komen.
Hoef je niet eens zelf iets voor te verzinnen.
Wijze les dan, nooit zomaar zelf gaan nadenken als je gewoon iets kan kopiëren.quote:
Zo kan je het zeggen. Wat ik zelf ook een wijze les vind: nooit zomaar zelf gaan nadenken als je gewoon iets kan kopiëren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wijze les dan, nooit zomaar zelf gaan nadenken als je gewoon iets kan kopiëren.
The Buoys waren ze al voor.quote:
Blue heeft meegedaan, die waren eerst boyband en daarna ESF-actquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef NailQueen het volgende:
Even een ESF vraag tussendoor: hebben we ooit een echte boyband gezien op het songfestival? Ik kan niet zo snel eentje opnoemen
(Een echte boyband als in vijf knappe koppies die goed kunnen zingen en dansen)
Ohja!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Blue heeft meegedaan, die waren eerst boyband en daarna ESF-act
Dezequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef NailQueen het volgende:
Even een ESF vraag tussendoor: hebben we ooit een echte boyband gezien op het songfestival? Ik kan niet zo snel eentje opnoemen
Voor NL kwam dit het dichts in de buurt. Maar door je comment tussen haakjes toch enige twijfel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |