Jobi-stijlquote:
Goeie! Even een OP updatenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Welkom in dit topic, totdat een mod je er uit kik. Hahateetee hahateetee
Ik geef San Marino trouwens een prima kans dit jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Georgië kwalificeert zich en Griekenland ligt eruit![]()
#nietESF
Inclusief blik om naaigaren in te bewaren?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Over thee gesproken, New Mexico heeft Deense krakelingen gehaald voor erbij
Hé Aran, leuk dat je er ook bij bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geef San Marino trouwens een prima kans dit jaar.![]()
#welESF
Ik mis geloof ik ietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief blik om naaigaren in te bewaren?
Die blikken zijn opvallend populair om naaigaren in te bewaren. Er hebben ook wat mensen artikelen over geschrevenquote:
Tja, die leefden al drie dagen op een roze wolk nadat ze van Frankrijk hadden gewonnen en nu overtuigd waren dat ze wel even Europees kampioen zouden gaan worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
HOOR DAT BOEGEROEP![]()
Wat laat je je dan kennen
Warst du wieder in der Küchequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het zal waarschijnlijk niemand verbazen dat ik het doelpunt niet gezien heb.
Ooo nee maar wij hebben heel andere Deense krakelingen, dit soort!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Die blikken zijn opvallend populair om naaigaren in te bewaren. Er hebben ook wat mensen artikelen over geschreven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Dat is wel even andere koek!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooo nee maar wij hebben heel andere Deense krakelingen, dit soort!
[ afbeelding ]
Je weet wat te doenquote:
Hier gaat iets fout.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:59 schreef Em31 het volgende:
Godver was het vergeten, zap naar de wedstrijd en ze scoren meteen.
Maar ik heb net al wat te drinken gepakt, dat is nog lang niet op.quote:
Laat ze eerst überhaupt maar eens punten pakken bij de televoting.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, die Duitsers gaan kampioen worden straks.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, die Duitsers gaan kampioen worden straks.
Ja, ze lijken eindelijk door te hebben dat shirts ook in kleur verkrijgbaar zijn.quote:
Gewoon SAUFEN met die handelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik heb net al wat te drinken gepakt, dat is nog lang niet op.
Atje voor de sfeer!quote:
Jetzt geht’s losquote:
Als je vaak genoeg scoort is verdedigen niet nodigquote:
Is wel zo, Hohan Truijffquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg scoort is verdedigen niet nodig
Bij de Virgil van (Afsluit)dijk hielden we anders beter stand dan vandaag vorige keer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verdedigen tegen de Duitsers is al vaker een probleem gebleken.
Dat is wel een prima liedje ja. Maar die zullen vast wel een manier weten te vinden om het weer te verkloten tijdens het ESF zelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geef San Marino trouwens een prima kans dit jaar.![]()
#welESF
Het staat inmiddels 6 - 6quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Al een tijdje geen updates over de wedstrijd. Is er niet gescoord in de tussentijd?
Tjongequote:
Nein.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Al een tijdje geen updates over de wedstrijd. Is er niet gescoord in de tussentijd?
We hebben zojuist zo’n 5 minuten gewacht op een vrije trap, die Blind vervolgens hoog over schoot.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Strategie natuurlijk. Dat hele gesprek vooraf was waarschijnlijk dat ze hem zeiden dat hij gewoon ver over moest schieten om de Duitsers in de war te maken en dan later makkelijk te kunnen scoren. Of zo.quote:
Dat. Of ze bespraken wie in de tweede ring ze wilden raken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strategie natuurlijk. Dat hele gesprek vooraf was waarschijnlijk dat ze hem zeiden dat hij gewoon ver over moest schieten om de Duitsers in de war te maken en dan later makkelijk te kunnen scoren. Of zo.
en Reijnders probeerde dat even later ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of ze bespraken wie in de tweede ring ze wilden raken.
Er gaat straks iemand bont en blauw naar huisquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en Reijnders probeerde dat even later ook.
En dat moet ie dan maar thuis uit zien te leggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er gaat straks iemand bont en blauw naar huis
Ik heb eerder het idee dat er geen doellijntechnologie is. Anders hadden we toch allang andere beelden gekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. sjoemelsoftware.
Zijn horloge gaf aan dat het een doelpunt was, dus dat zou impliceren dat die er wel is.quote:
Ja en nu ook de doellijn technologie beelden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn horloge gaf aan dat het een doelpunt was, dus dat zou impliceren dat die er wel is.
Ik twijfel nog steeds aan dat tweede doelpunt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lucky Duitsers weer.
Op het EK pakken we ze gewoon.
Ik ben na het bekijken van de beelden nog steeds niet overtuigd dat ie erin zat.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds aan dat tweede doelpunt.
Herhaling van 88 graagquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lucky Duitsers weer.
Op het EK pakken we ze gewoon.
Dit is al de tweede ochtend op rij dat ik bruut gewekt wordtquote:Op woensdag 27 maart 2024 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
Zelf ben ik ook al helemaal klaarwakker en klaar voor werk en zo!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat Roger binnenkort gecanceld gaat worden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 04:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is al de tweede ochtend op rij dat ik bruut gewekt wordt![]()
Jaja, dat zal! Eerst zien, dan geloven!quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer aan het werk. Ik ga vandaag wel de dingen doen die ik gepland heb.
Pek en veren! Onder begeleiding van het nummer van Mia & Dion!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Roger binnenkort gecanceld gaat worden.
Oh wat leuk! Zó gezelligquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:07 schreef summer52 het volgende:
Gisteren even gestoeid met stenen, fruitkistjes en steenlijm. Jeetje ik had dat spul zelf in mijn haar zitten. Nou dat heb ik eruit moeten knippen want dat wordt gelijk kei hard. Fijn spul hoor maar in mijn handen?Het is een spuitbus waar je dan een rietje op moet draaien en dan spuiten maar pff.
Maar mijn bankje in de voortuin staat. Alleen nog even bedenken of ik de plank in deze houtkleur laat of toch nog verven.[ afbeelding ]
Oh, waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
Haaha je was mij net voor. Ik heb het bericht al verwijderd
Nee joh, is toch gewoon hartstikke leukquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vond het te lang en misschien niet interessant genoeg voor andere users.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee joh, is toch gewoon hartstikke leuk
De foto in de quote van George ziet er heel leuk uitquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vond het te lang en misschien niet interessant genoeg voor andere users.
Dank je. Ja die lijm pff. Als je dat op steen of hout spuit dan schuimt het en dan is het na 10 minuten al hard en dan kun je het alleen nog met een beitel of stanley mesje verwijderen. Ideaal spul om te gebruiken. Maar tijdens het bukken ging een zijlok langs dat schuim. Ik was zo handig om mijn haar toen achter mijn oor te doen. Kortom paniek want ik kreeg mijn haar met veel moeite achter mijn oor vandaan. Gelijk de schaar erin gezet, dus nu aan 1 kant is het een stuk korter. Ach ja aldoende leert men.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De foto in de quote van George ziet er heel leuk uit
Steenlijm in je haar klinkt wel minder handig.
Gewoon posten hoor Summer, ik kijk altijd graag naar je mooie knutselsquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je. Ja die lijm pff. Als je dat op steen of hout spuit dan schuimt het en dan is het na 10 minuten al hard en dan kun je het alleen nog met een beitel of stanley mesje verwijderen. Ideaal spul om te gebruiken. Maar tijdens het bukken ging een zijlok langs dat schuim. Ik was zo handig om mijn haar toen achter mijn oor te doen. Kortom paniek want ik kreeg mijn haar met veel moeite achter mijn oor vandaan. Gelijk de schaar erin gezet, dus nu aan 1 kant is het een stuk korter. Ach ja aldoende leert men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |