We gaan de goede kant al op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wappie Wout is erin gekomen, dus straks staat 6 - 0.
Wijnaldum die het volkomen terecht en logisch vindt om vrouwen en homorechten in Saudi Arabië te vergelijken met het toeslagenschandaal is denk nog beter te verklaren ja.quote:
De bal is rond Fred, de bal is rond!quote:
Scoren jonguhquote:
Ja maar dat eerste ziet hij niet dus dat telt niet. Dat tweede ziet hij ook niet, maar dat telt wel. Logisch toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wijnaldum die het volkomen terecht en logisch vindt om vrouwen en homorechten in Saudi Arabië te vergelijken met het toeslagenschandaal is denk nog beter te verklaren ja.
Koeman tactiek. Eerst de tegenstander moe maken en dan Blind erin en dan scoren we er op los.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Daley Blind komt erin en ineens gaat het erg goed lopen. Geef die man de volgende keer een basisplaats.
Als je zo tegen Frankrijk speelt, wordt het 1-7quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bal is rond Fred, de bal is rond!
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat eerste ziet hij niet dus dat telt niet. Dat tweede ziet hij ook niet, maar dat telt wel. Logisch toch.
Dan moet je dus niet zo spelen. Logischquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je zo tegen Frankrijk speelt, wordt het 1-7
En hoe vind je hem?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb besloten niet mee te doen aan Nederland-Schotland en in plaats daarvan Klokkenluider van Notre Dame te kijken
Ik had hem al eens gezien, dus wist ik wel ongeveer wat ik kon verwachtenquote:
Ja kom, kom dichterbij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat de week snel voorbij. Vrijdagavond is officeel omgedoopt in Disneyavond. Aladdin staat nu aan. Die heb ik al een keer gezien maar hij blijft leuk
Mooi dat mensen meteen begrijpen waarom ik dat plaatje van @Strani in zijn rode trainingsjack postte.quote:
We feliciteren hem alvast omdat we geen zin hebben om er op onze werkdag tijd aan te bestedenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:34 schreef Em31 het volgende:
Strani is volgens mij donderdag pas jarig![]()
Jullie hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen
Ja, ik dacht ook al. Volgens mijn gegevens is @Strani pas volgende week donderdag jarig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:34 schreef Em31 het volgende:
Strani is volgens mij donderdag pas jarig![]()
Jullie hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen
Oké maar dan ook geen taart Redefinequote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
We feliciteren hem alvast omdat we geen zin hebben om er op onze werkdag tijd aan te besteden
Froukje is inderdaad een toffe artiest, leuk!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik was gisteren bij een concert van Froukje en het was godskneitergaaf en zo anders dan alle andere concerten waar ik geweest ben![]()
K3 heeft hier ook een mooi liedje over geschrevenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
nou bedankt allemaal maar inderdaad iets te vroeg! Wel een goede generale repetitie
Hoe kan het nou een klassieker zijn als ik het niet ken?quote:
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe kan het nou een klassieker zijn als ik het niet ken?
Oei, dit lijkt me schaakmatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.
Ik wil zelfs verder gaan, ik ken het niet en dus erken ik ook het bestaan ervan niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.
Hooguit een patstelling.quote:
Je doet het er maar meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
nou bedankt allemaal maar inderdaad iets te vroeg! Wel een goede generale repetitie
Heb je zijn taarten weleens gegeten? Die laat ik met alle plezier voor jou staanquote:
Ach. Nou voel je jezelf ook eens een heel klein beetje @Meke met zo'n extra verjaardagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
Leuke musical.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 heeft hier ook een mooi liedje over geschreven
Fijne Niet-verjaardagsfeest Strani!
Ik heb net het overgebleven deel gegeten van een enthousiast gemaakte ovenschaal van gisteren. Was nog steeds lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg in het weekend het steeds vaker voor mekaar om later te eten. Maar ik heb nu wel aardbeienpannenkoeken
Mooi dat het voldoende was en je niet ook aan de ovenwanten hoefde te beginnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net het overgebleven deel gegeten van een enthousiast gemaakte ovenschaal van gisteren. Was nog steeds lekker.
Wel een beetje laat, het is over een weekje al pasen en dan zullen ze nog niet echt groot genoeg zijn voor een volledige paasmaaltijd. Zeker niet als je ook nog mensen op bezoek hebt.quote:
Deze toevallig?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Cosima het volgende:
ik ben al een uur bezig met het zoeken naar een inzending van een eerdere editie maar het lukt me maar niet om hem te vinden (ondertussen ook ontzettend afgeleid door alle nummers die ik wel vond). Kunnen jullie me helpen? Het gaat om een groep mannen, volgens mij donkere huidskleur. Hebben allemaal een trenchcoat aan en zonnebril op, en geloof iets met regen ook. Ik zou zweren dat het Montenegro was maar dat is dus niet zo. Maar mss land in die richting?
Deze misschien?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Cosima het volgende:
ik ben al een uur bezig met het zoeken naar een inzending van een eerdere editie maar het lukt me maar niet om hem te vinden (ondertussen ook ontzettend afgeleid door alle nummers die ik wel vond). Kunnen jullie me helpen? Het gaat om een groep mannen, volgens mij donkere huidskleur. Hebben allemaal een trenchcoat aan en zonnebril op, en geloof iets met regen ook. Ik zou zweren dat het Montenegro was maar dat is dus niet zo. Maar mss land in die richting?
Ik probeer de overeenkomsten met de vraag van Cosima te ontdekken, maar ik kan er eigenlijk geen ontdekkenquote:
Ik kan niet zo snel een groep mannen met zonnebrillen en trenchcoat voor de geest halen. Dit was het eerste wat er zo snel in mij opkwam.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik probeer de overeenkomsten met de vraag van Cosima te ontdekken, maar ik kan er eigenlijk geen ontdekken
Maar dan zou ik zelf eerder denken, geen idee, dan aan blanke mannen in pak zonder zonnebril uit een land ver weg van Montenegro denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel een groep mannen met zonnebrillen en trenchcoat voor de geest halen. Dit was het eerste wat er zo snel in mij opkwam.
Het Bulgaarse wonderproject met Bones?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Cosima het volgende:
Daar dacht ik ook aan, maar daar kon ik dan weer geen zonnebril in vinden.quote:
Jaa dit is hem haha , dank je wel!!quote:
Ah het luchtalarm nummerquote:
Mooi. Dat optreden staat mij nog vrij goed bij doordat ik het van te voren best een aardig nummer vond, maar deze staging heel raar vond. De toevoeging van Blackstreet ging echt nergens over.quote:
Is dat het luchtalarmnummer? Ik dacht dat dit het luchtalarmnummer was.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah het luchtalarm nummerMaar ook daar zie ik niet zoveel overeenkomsten.
Ik zat me dus al af te vragen of je het gewoon nog in je geheugen had zitten of dat je gewoon erg goed in zoeken was.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Dat optreden staat mij nog vrij goed bij doordat ik het van te voren best een aardig nummer vond, maar deze staging heel raar vond. De toevoeging van Blackstreet ging echt nergens over.
Maar die van Bulgarije zong vals, dat deed Rona dan weer niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat het luchtalarmnummer? Ik dacht dat dit het luchtalarmnummer was.
Vooral in mijn geheugen, maar de titel en uitvoerende wist ik niet meer. Nou ja behalve dat het dan met Blackstreet was, want daardoor kon ik de link vinden. En het land wist ik ook nog wel vrij zekerquote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zat me dus al af te vragen of je het gewoon nog in je geheugen had zitten of dat je gewoon erg goed in zoeken was.
Maar het luchtalarm zingt toch juist nooit vals?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die van Bulgarije zong vals, dat deed Rona dan weer niet.
Het luchtalarm wordt binnenkort definitief vervangen door NL Alert, dus zingen doe het luchtalarm dan niet meer. #neverforgetquote:Op zondag 24 maart 2024 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het luchtalarm zingt toch juist nooit vals?
Blackstreet vind ik al heel wat om te onthouden. Ik ben altijd al blij als ik nog een stukje tekst weet, of iig het land zodat ik daarop kan zoeken. "Eurovision trench coat" hielp hier echt niet, dat vond zelfs googel te weinig info.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral in mijn geheugen, maar de titel en uitvoerende wist ik niet meer. Nou ja behalve dat het dan met Blackstreet was, want daardoor kon ik de link vinden. En het land wist ik ook nog wel vrij zeker
Nou ja Blackstreet is wel een grote naam geweest. En het was vrij bijzonder dat ze toen meededen. Maar dat ze vervolgens als rappers een inwisselbaar achtergrondkoortje vormden, maar het wat makkelijker te onthouden.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blackstreet vind ik al heel wat om te onthouden. Ik ben altijd al blij als ik nog een stukje tekst weet, of iig het land zodat ik daarop kan zoeken. "Eurovision trench coat" hielp hier echt niet, dat vond zelfs googel te weinig info.
Ik moet nog zien of dat daadwerkelijk doorgezet gaat worden.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het luchtalarm wordt binnenkort definitief vervangen door NL Alert, dus zingen doe het luchtalarm dan niet meer. #neverforget
Ik kan me niet herinneren ooit van ze gehoord te hebben, zelfs niet in combinatie met deze inzending.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Blackstreet is wel een grote naam geweest. En het was vrij bijzonder dat ze toen meededen. Maar dat ze vervolgens als rappers een inwisselbaar achtergrondkoortje vormden, maar het wat makkelijker te onthouden.
Ik onthoud ook best veel dingen, maar de meeste van die dingen helpen niet in het vinden van vaag omschreven ESF inzendingen.quote:Nog buiten dat ik veel dingen nog wel onthoud.
Dit was anders een heel grote hit in de jaren negentigquote:Op zondag 24 maart 2024 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit van ze gehoord te hebben, zelfs niet in combinatie met deze inzending.
[..]
Ik onthoud ook best veel dingen, maar de meeste van die dingen helpen niet in het vinden van vaag omschreven ESF inzendingen.
Ok, ik breng dit even heel ergens anders heen. Jaren terug had je op (ik denk) Net5 een vrij korte kookshow met Ramon Beuk (ik denk iig dat het in zijn periode was, anderen hebben dat programma ook gedaan, maar ik vond hem het leukst dus heb ik het toen het vaakst gezien), de intro daarvan was een klein stukje van dat nummer. Ik vond dat altijd wel lekker klinken en heb me vaak afgevraagd waar het van was, maar nooit genoeg om het daadwerkelijk op te zoeken. Nu weet ik het dus, hierbij heb je dus vannacht meteen een tweede nummer gevonden voor iemand.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was anders een heel grote hit in de jaren negentig
Ja klopt, echt een hele foute staging. Heel zonde, vond het nummer mooi.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Dat optreden staat mij nog vrij goed bij doordat ik het van te voren best een aardig nummer vond, maar deze staging heel raar vond. De toevoeging van Blackstreet ging echt nergens over.
iddquote:
Het is er wel donker genoeg voor iig.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar valt weinig tegenin te brengen toch
Ook goedemorgen.quote:
Oef! Die heb ik ooit jaaaaaren geleden gezien. Volgens mij geen slechte filmquote:Op zondag 24 maart 2024 02:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb eindelijk voor het eerst de Titanic gekeken. Mooie film maar het duurt wel erg lang
Historisch heel interessant. Maar het hele romantische deel had voor mij niet gehoeven.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Titanic was zeker een mooie film, lange zit maar is het zeker waard imo.
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Historisch heel interessant. Maar het hele romantische deel had voor mij niet gehoeven.
Maar zonder het romantische gedeelte had je een film van tien minuten gehad, dat zou nooit zo'n groot succes zijn geweest.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Historisch heel interessant. Maar het hele romantische deel had voor mij niet gehoeven.
Dan heb je wel nog wat aan je dagquote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zonder het romantische gedeelte had je een film van tien minuten gehad, dat zou nooit zo'n groot succes zijn geweest.
Helemaal erg, moet je weer plannen gaan zitten te maken om daar iets mee te gaan lopen te doen.quote:
Hm... je kan dan natuurlijk nog een paar keer Titanic kijken!quote:Op zondag 24 maart 2024 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal erg, moet je weer plannen gaan zitten te maken om daar iets mee te gaan lopen te doen.
Oh ja, of de hele Lord of the Rings trilogie, maar dan alleen de delen die echt gebeurd zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm... je kan dan natuurlijk nog een paar keer Titanic kijken!
Hou je nog mooi tijd over voor de enge stukjes uit de Scary Movie-reeksquote:Op zondag 24 maart 2024 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, of de hele Lord of the Rings trilogie, maar dan alleen de delen die echt gebeurd zijn.
En voor alle films van Michael Bay als je de explosies overslaat.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Hou je nog mooi tijd over voor de enge stukjes uit de Scary Movie-reeks
quote:
Melkwagen kantelt en verliest duizenden liters melk op rotonde
In het Friese Marsum is vanochtend een melkwagen gekanteld. Duizenden liters melk zijn op de weg en in nabijgelegen sloten beland. [...]
https://nos.nl/artikel/25(...)ters-melk-op-rotonde
Ja ho wacht even, waarom zou je een Michael Bay-film kijken zonder de explosies?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor alle films van Michael Bay als je de explosies overslaat.
Om tijd te besparen natuurlijk, je kan altijd de explosies later eens bekijken als je een jaartje vrij hebt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho wacht even, waarom zou je een Michael Bay-film kijken zonder de explosies?
Vroeger leerden we over de melkplas. Nu hebben we er dan eindelijk beelden van.quote:
Nee juist best wel, maar dit vind ik een beetje goedkope romantiek op basis van ware gebeurtenissen.quote:
Dat kutlied van Celine Dion er ook nog uit en je kan gewoon nog naar de dierentuin of naar het park met het hele gezinquote:
Met deze opmerking is onze relatie wel weer tot onder het nulpunt gedaald.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kutlied van Celine Dion er ook nog uit en je kan gewoon nog naar de dierentuin of naar het park met het hele gezin
Past op zich wel aangezien de temperatuur van de ijsberg ook onder het nulpunt lag.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met deze opmerking is onze relatie wel weer tot onder het nulpunt gedaald.
Net als het lichaam van Jackquote:Op zondag 24 maart 2024 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afwassen? Kruiswoordpuzzel maken? Grafroven? Tv kijken?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vanavond?
Ik heb Disney opgezet.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Afwassen? Kruiswoordpuzzel maken? Grafroven? Tv kijken?
Ja, stel jij dan eens iets voor waar we het over eens zouden kunnen zijn!quote:Op zondag 24 maart 2024 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ik een trendsetter wasquote:Op zondag 24 maart 2024 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Disney opgezet.
Film: De Notenkraker en de vier koninkrijken.
Grappig, ik zit net een preek te luisteren over genocide!quote:Op zondag 24 maart 2024 19:49 schreef Strani het volgende:
Hoe denk jij bijvoorbeeld over genocide als concept?
Ah! En?? Ga je het doen?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Grappig, ik zit net een preek te luisteren over genocide!
Het is bijna tijd voor De Mol!!quote:Op zondag 24 maart 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vanavond?
Dat is niet de eerste gedachte die ik heb bij genocide.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Grappig, ik zit net een preek te luisteren over genocide!
Deze vraag komt me bekend voor. Heb je die niet al eens gesteld?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:49 schreef Strani het volgende:
Hoe denk jij bijvoorbeeld over genocide als concept?
Echt bij geen ènkel volk?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had alles al klaar staan, maar ik hoor net dat het niet mag
@Strani is een mensenmens.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze vraag komt me bekend voor. Heb je die niet al eens gesteld?
Jawel volgens mij wel, hij kwam mij ook al bekend voorquote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze vraag komt me bekend voor. Heb je die niet al eens gesteld?
Altijd gezellig. Wat heb je naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:19 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond, vrinden!
Ik heb vanmiddag een High Tea gedaan met mijn moeder en mijn dochter, heel leuk en lekker.
En daarbij niet over genocide gepraat of er zelf maar aan gedácht, om even ontopic te blijven
Vreemd. Ik vind dat een goede macaron onlosmakelijk is verbonden met genocide.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:19 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond, vrinden!
Ik heb vanmiddag een High Tea gedaan met mijn moeder en mijn dochter, heel leuk en lekker.
En daarbij niet over genocide gepraat of er zelf maar aan gedácht, om even ontopic te blijven
Heel veel thee, ik ga zo mijn bed op de wc neerzettenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Wat heb je naar binnen gewerkt?
Er waren dus geen macarons, ik denk dat we daarom het topic gemist hebben!quote:Op zondag 24 maart 2024 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind dat een goede macaron onlosmakelijk is verbonden met genocide.
Nee dat begrijp ik dan wel!quote:Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er waren dus geen macarons, ik denk dat we daarom het topic gemist hebben!
Toevallig in de buurt van Ootmarsum?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel thee, ik ga zo mijn bed op de wc neerzetten
Verder een rode linzensoepje, een scone met clotted cream en jam, sandwiches, cheesecake, mini quiche, bladerdeegrolletje met spinazie, roomtruffel, teabread en wat fruit.
quote:Op zondag 24 maart 2024 20:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toevallig in de buurt van Ootmarsum?
quote:
Het theehuis bij de koffiesplitsing?quote:
Zeker! Jouw opsomming kwam mij heel bekend voorquote:Op zondag 24 maart 2024 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]Wat toevallig
Ook voor een high tea?
Hoe leuk was het geweest als jij ook deze week was geweest en we er nu achter kwamen dat we vanmiddag naast elkaar hadden gezetenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker! Jouw opsomming kwam mij heel bekend voor
Dan had ik je wel herkend en heel hard ARIZONAAAAAAAAA geroepen!quote:Op zondag 24 maart 2024 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe leuk was het geweest als jij ook deze week was geweest en we er nu achter kwamen dat we vanmiddag naast elkaar hadden gezeten
Dit is wel een interessante plotwending @Straniquote:Op zondag 24 maart 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb dit weekend wel over macarons gepraat, maar niet over genocide.
Wat was de context van dat gesprek?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb dit weekend wel over macarons gepraat, maar niet over genocide.
quote:Op zondag 24 maart 2024 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan had ik je wel herkend en heel hard ARIZONAAAAAAAAA geroepen!
Je bent een goed mensquote:Op zondag 24 maart 2024 20:19 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond, vrinden!
De kerk is niet meer wat het geweest isquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je rijlessen?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
Ik zit te kijken naar een docu over mensen met scootmobielen, op NPO2. Het lijkt Benidorm wel. Maar dan kouder want het is in Nederland.
Daar ben ik destijds mee gestopt na verloop van tijd, ik pik het nog wel eens op. Maar voor scootmobielen is het geloof ik niet nodigquote:
Dan snap ik je interesse in het onderwerpquote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ben ik destijds mee gestopt na verloop van tijd, ik pik het nog wel eens op. Maar voor scootmobielen is het geloof ik niet nodig
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:26 schreef H_T het volgende:
NOS. Meer dan de helft van de uitzendtijd wordt besteed aan de analyse
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ben ik destijds mee gestopt na verloop van tijd, ik pik het nog wel eens op. Maar voor scootmobielen is het geloof ik niet nodig
Ik kijk zelden sport bij de NOS dus ik had nog goede hoop dat het hier gewoon wat overdreven werd gebracht!quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk zelden sport bij de NOS dus ik had nog goede hoop dat het hier gewoon wat overdreven werd gebracht!
WTF. Mijn moeder gaat dinsdag naar Lenny Kuhr.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:13 schreef Andromache het volgende:
Godverdomme zeg. Optreden Lenny Kuhr verstoord door antisemitisch reltuig. Opbokken. Handen af van Lenny.![]()
![]()
![]()
Is jouw moeder antisemitisch reltuig?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
WTF. Mijn moeder gaat dinsdag naar Lenny Kuhr.
Bizar, wat sneu voor haar.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:13 schreef Andromache het volgende:
Godverdomme zeg. Optreden Lenny Kuhr verstoord door antisemitisch reltuig. Opbokken. Handen af van Lenny.![]()
![]()
![]()
Terwijl het misschien wel goed zou zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Alvast wennen voor straks tijdens de OS.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb net de NOS-samenvatting van de F1 gekeken. Meer dan de helft van de uitzendtijd wordt besteed aan de analyse
Ja, dat zeker. Mijn oma van 92 wil ook graag een scootmobiel, maar kan er totaal niet mee overweg. Als zij naar links kijkt, dan stuurt ze ook meteen naar links en dat is niet ideaal, zeker als je bedenkt dat ze op 4 hoog woontquote:Op zondag 24 maart 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terwijl het misschien wel goed zou zijn.
Daar heb ik een briljante strategie voor:quote:Op zondag 24 maart 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alvast wennen voor straks tijdens de OS.
Nou ja het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een fan. Jeugdsentiment enzo.
Lekker! Betekent dat ook dat je een lang weekend hebt?quote:
Twee weken achter elkaar dan zelfs voor jou.quote:
Ja, klopt.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee weken achter elkaar dan zelfs voor jou.
Vier dagen minus 1 uur.quote:Op maandag 25 maart 2024 06:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lekker! Betekent dat ook dat je een lang weekend hebt?
Interessantquote:Op maandag 25 maart 2024 10:12 schreef AgnesGru het volgende:
Heb eigenlijk wel een Willem Wever achtige vraag.
Maps en navigatiesysteem geven aan dat de afstand van van A naar B een x-aantal km is, maar de dagteller van mijn auto geeft 5 km extra aan.
Hoe dan?
Ja hequote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Interessant![]()
Op hoeveel km heb je die 5 km verschil, oftewel wat is de totale afstand? Ik ga morgen eens kijken als ik naar kantoor ga
Is de route exact hetzelfde? Geen werkzaamheden, of een foutje in de planner dat die opeens over een voetpad wil? Of dat Google Maps opeens een onlogische voorkeur heeft voor een kortere route door de stad, terwijl iedereen de snelweg zou nemen.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:12 schreef AgnesGru het volgende:
Heb eigenlijk wel een Willem Wever achtige vraag.
Maps en navigatiesysteem geven aan dat de afstand van van A naar B een x-aantal km is, maar de dagteller van mijn auto geeft 5 km extra aan.
Hoe dan?
Ja dit zeg ik ook altijd als ik nog even stiekem naar de Burger King wil en die toevallig niet precies op de route ligtquote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja he![]()
Is 85 km, mijn dagteller geeft dus 90 aan.
Vreselijk dit! Pure jodenhaat. Maar dit alles mogelijk gemaakt door bepaalde politieke partijen want ook nu weer wordt dit soort acties als demonstraties gezien en ja dat mag. Want zoals Halsema zegt demonstraties mogen schuren. Ik moet als ik dit allemaal lees denken aan wat de verzetsheld Hendrik van Randwijk schreef "een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen,dan dooft het licht."quote:Op zondag 24 maart 2024 21:13 schreef Andromache het volgende:
![]()
![]()
Wie zijn de tirannen in dezen dan precies? Ik keur een protest bij een optreden van Lenny Kuhr ook niet goed, het is gewoon contraproductief want dit neigt inderdaad naar antisemitisme. Maar die protesten bij de holocaust-herdenking, daar was niks mis mee. Het is juist goed dat als er zo'n Israëlische hotemetoot naar Nederland komt er ruimte is voor tegengeluid. Als je dat verbiedt, dat is pas tirannie.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:03 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vreselijk dit! Pure jodenhaat. Maar dit alles mogelijk gemaakt door bepaalde politieke partijen want ook nu weer wordt dit soort acties als demonstraties gezien en ja dat mag. Want zoals Halsema zegt demonstraties mogen schuren. Ik moet als ik dit allemaal lees denken aan wat de verzetsheld Hendrik van Randwijk schreef "een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen,dan dooft het licht."
Eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie zijn de tirannen in dezen dan precies? Ik keur een protest bij een optreden van Lenny Kuhr ook niet goed, het is gewoon contraproductief want dit neigt inderdaad naar antisemitisme. Maar die protesten bij de holocaust-herdenking, daar was niks mis mee. Het is juist goed dat als er zo'n Israëlische hotemetoot naar Nederland komt er ruimte is voor tegengeluid. Als je dat verbiedt, dat is pas tirannie.
Pardon? Dus jij noemt dat protesteren? Joden die uit de synagoge kwamen uitschelden voor k....r joden. Heb je die foto niet gezien van die man met dat kleine kindje die langs die zgn demonstranten liep, uitgejouwd en doodsbang?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie zijn de tirannen in dezen dan precies? Ik keur een protest bij een optreden van Lenny Kuhr ook niet goed, het is gewoon contraproductief want dit neigt inderdaad naar antisemitisme. Maar die protesten bij de holocaust-herdenking, daar was niks mis mee. Het is juist goed dat als er zo'n Israëlische hotemetoot naar Nederland komt er ruimte is voor tegengeluid. Als je dat verbiedt, dat is pas tirannie.
Dat is allemaal primaquote:Op maandag 25 maart 2024 18:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ik hou al op.![]()
Verschillende mensen,verschillende meningen.
Ja, uiteraard zit er tussen die demonstranten een stel randdebielen. Maar ja, dat heb je helaas overal. Dan moet je alle protesten verbieden, die boerenprotesten zijn nog veel erger qua agressie en idiotie. Alleen die schelden geen joden uit (hoewel veel van hun ideeën ook zijn gestoeld op antisemitische complottheorieën).quote:Op maandag 25 maart 2024 17:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Pardon? Dus jij noemt dat protesteren? Joden die uit de synagoge kwamen uitschelden voor k....r joden. Heb je die foto niet gezien van die man met dat kleine kindje die langs die zgn demonstranten liep, uitgejouwd en doodsbang?
Ik merk dat jodenhaat soms heel dichtbij is. Ik heb die rechtstreekse tv uitzending van de opening van het Holocaust museum gezien en het was geen demonstratie maar puur jodenhaat. En ja het was niet gepast dat die president uitgenodigd was maar om Joden die bij die opening aanwezig waren uit te schelden.
En het laatste nieuws is dat het optreden van Lenny Kuhr in Stadskanaal door het theater geannuleerd is. Kijk en dat bereik je met die zgn demonstraties.
Mijn moeder zou hier heen gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 17:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
En het laatste nieuws is dat het optreden van Lenny Kuhr in Stadskanaal door het theater geannuleerd is. Kijk en dat bereik je met die zgn demonstraties.
Oh ik dacht dat het optreden helemaal niet doorging. Ik hoop dat je moeder een leuke avond heeft zonder incidenten.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn moeder zou hier heen gaan
Oh wacht. Het optreden gaat gewoon door maar de ticketverkoop is gestaakt. Mijn moeder had al een kaartje gekocht. Die blijft nog geldig.
Fijn dat het alsnog door kan gaan. Hopelijk zonder treurige demonstratie. Mensen komen voor een leuk avondje uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn moeder zou hier heen gaan
Oh wacht. Het optreden gaat gewoon door maar de ticketverkoop is gestaakt. Mijn moeder had al een kaartje gekocht. Die blijft nog geldig.
Ach tochquote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef H_T het volgende:
Ik had er niet per se zin in, maar ik heb net toch belastingaangifte gedaan. Nu ben ik in een paar minuten klaar in plaats van tot het weekend met het idee te zitten dat ik dat nog moet doen![]()
Klacht: ik heb in principe recht op 7 euro terug, maar omdat de roverheid dat te weinig vindt om over te boeken krijg ik het nietZo wordt me een quarter pounder door de neus geboord, stelletje schoften
Bij mij was het 8 euroquote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef H_T het volgende:
Ik had er niet per se zin in, maar ik heb net toch belastingaangifte gedaan. Nu ben ik in een paar minuten klaar in plaats van tot het weekend met het idee te zitten dat ik dat nog moet doen![]()
Klacht: ik heb in principe recht op 7 euro terug, maar omdat de roverheid dat te weinig vindt om over te boeken krijg ik het nietZo wordt me een quarter pounder door de neus geboord, stelletje schoften
Zie! We worden massaal belazerd!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij was het 8 euroDat is dus bij elkaar alweer 15 euro
Aan de andere kant hoef je ook niet te betalen als het bedrag minder is dan 56 euroquote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
Wtfwat raar dat je dat dan gewoon niet krijgt.
Dat is juist wel logisch. Het kost drie keer zoveel om het naar je over te maken. En andersom geldt ook dat als je onder het streefbedrag zit je het ook niet hoeft te betalen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
Wtfwat raar dat je dat dan gewoon niet krijgt.
Ze kunnen het toch gewoon cash langsbrengen? Ze hebben H_T's adres. Dit is gewoon een kwestie van niet wíllen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is juist wel logisch. Het kost drie keer zoveel om het naar je over te maken. En andersom geldt ook dat als je onder het streefbedrag zit je het ook niet hoeft te betalen.
Heb je weer creatief zitten boekhouden Em?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
Ik moest vandaag ook aangifte doen voor het bedrijf waar ik werk en wij kregen zo’n 40.000 terug dus ik heb voor jullie gecompenseerd.zal ze leren.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoef je ook niet te betalen als het bedrag minder is dan 56 euroDat heb ik ook wel eens gehad (al was de grens toen een paar euro lager).
Ah kijk, dat het andersom dan ook zo werkt is wel aardig van ze.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is juist wel logisch. Het kost drie keer zoveel om het naar je over te maken. En andersom geldt ook dat als je onder het streefbedrag zit je het ook niet hoeft te betalen.
Zoals altijd natuurlijk!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je weer creatief zitten boekhouden Em?
Dan lijkt mij het handiger dat ze direct die quarter pounder bij hem bezorgen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch gewoon cash langsbrengen? Ze hebben H_T's adres. Dit is gewoon een kwestie van niet wíllen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:29 schreef Meke het volgende:
Over de belastingdienst gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk gedaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:29 schreef Meke het volgende:
Over de belastingdienst gesprokenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus Redefine en ik krijgen niks en bij jou zijn er wekenlang quarter pounders in de kantine?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
Ik moest vandaag ook aangifte doen voor het bedrijf waar ik werk en wij kregen zo’n 40.000 terug dus ik heb voor jullie gecompenseerd.zal ze leren.
Als creativiteit niet mag hadden ze net zo goed een Casio kunnen aannemen toch?quote:
Nou ja, dan wel graag op een moment dat ik het verwacht. Een koude quarter pounder die drie dagen in de brievenbus heeft gelegen klinkt niet heel smakelijkquote:Op maandag 25 maart 2024 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan lijkt mij het handiger dat ze direct die quarter pounder bij hem bezorgen.
Ja, route is hetzelfde.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is de route exact hetzelfde? Geen werkzaamheden, of een foutje in de planner dat die opeens over een voetpad wil? Of dat Google Maps opeens een onlogische voorkeur heeft voor een kortere route door de stad, terwijl iedereen de snelweg zou nemen.
Oh, je hebt me dus doorquote:Op maandag 25 maart 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit zeg ik ook altijd als ik nog even stiekem naar de Burger King wil en die toevallig niet precies op de route ligt
Zo’n 5500 dus we redden ons voorlopig weer even!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus Redefine en ik krijgen niks en bij jou zijn er wekenlang quarter pounders in de kantine?![]()
Met hoeveel mensen moet je die delen?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo’n 5500 dus we redden ons voorlopig weer even!
Alles is voor Bassie Emmiequote:Op maandag 25 maart 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rond de 20, maar ze zijn er niet altijd allemaal rond lunchtijd dus extra veel voor mij.
Dan gaat elke werkdag een quarter pounder wel lukken!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rond de 20, maar ze zijn er niet altijd allemaal rond lunchtijd dus extra veel voor mij.
Dan ga je er wel vanuit dat je ze verspreid krijgt, want na een paar dagen smaken ze niet zo best meer als je alles in één keer krijgt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan gaat elke werkdag een quarter pounder wel lukken!
Hoeveel m3 zou dat innemen?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ga je er wel vanuit dat je ze verspreid krijgt, want na een paar dagen smaken ze niet zo best meer als je alles in één keer krijgt.
Ja zeg daar hèbben we het helemaal niet over! Ontopic graag!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
Door al dar gepraat over Quarter Pounders heb ik nu zin in een Big Mac.
Dat ligt er een beetje aan hoe plat ze mogen worden, vooral in die broodjes zit veel lucht die er makkelijk uit kan om ruimte te besparen.quote:
Ik heb het even uitgerekend, maar dat zou mij ook lukken met het bedrag dat wij terugkrijgen van de Belastingdienst. Iedere werkdag een QP!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan gaat elke werkdag een quarter pounder wel lukken!
Tegen dat probleem liep ik ook aan bij de Microsoft AI. Die nam de broodjes helemaal niet mee in de berekeningquote:Op maandag 25 maart 2024 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe plat ze mogen worden, vooral in die broodjes zit veel lucht die er makkelijk uit kan om ruimte te besparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegen dat probleem liep ik ook aan bij de Microsoft AI. Die nam de broodjes helemaal niet mee in de berekeningLaat staan de doosjes!
Die doosjes zou ik ook niet meerekenen, ik zou gaan voor maximale ruimtebesparing en houdbaarheid. Alles uit de doosjes, goed samenpersen en zo de diepvries in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja maar als je zo bezig gaat kan je ze net zo goed eerst door de hakselaar halen, dat perst nog beter samen! En is het dan nog wel een quarter pounder? Ik vind van niet!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die doosjes zou ik ook niet meerekenen, ik zou gaan voor maximale ruimtebesparing en houdbaarheid. Alles uit de doosjes, goed samenpersen en zo de diepvries in.
Is er ook nog wat voor de andere leden van het gezin of moeten die gewoon blij zijn met het aflikken van het karton?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend, maar dat zou mij ook lukken met het bedrag dat wij terugkrijgen van de Belastingdienst. Iedere werkdag een QP!
(Uiteraard zou ik voor een dagelijkse Big Mac kiezen)
Daarom haal ik ze ook niet door de hakselaar. Het moeten idd wel quarter pounders blijven. Een geplette quarter pounder is gewoon nog steeds een quarter pounder, alleen dan platter.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar als je zo bezig gaat kan je ze net zo goed eerst door de hakselaar halen, dat perst nog beter samen! En is het dan nog wel een quarter pounder? Ik vind van niet!
Platter pounder danquote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom haal ik ze ook niet door de hakselaar. Het moeten idd wel quarter pounders blijven. Een geplette quarter pounder is gewoon nog steeds een quarter pounder, alleen dan platter.
Moderatiebeleid hier wordt wel steeds strenger hèquote:Op maandag 25 maart 2024 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja zeg daar hèbben we het helemaal niet over! Ontopic graag!
Klagen over het modbeleid mag in ESF / ESF Feedbackquote:Op maandag 25 maart 2024 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Moderatiebeleid hier wordt wel steeds strenger hè
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er ook nog wat voor de andere leden van het gezin of moeten die gewoon blij zijn met het aflikken van het karton?
Frozen platter pounder.quote:
Ik ben de tel inmiddels kwijtgeraaktquote:Op maandag 25 maart 2024 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
De hoeveelste klachtnacht gaat dit worden?
Werkte jij niet in een koude omgeving? Probeer je nu Em’s Quarter Pounders te kapen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die doosjes zou ik ook niet meerekenen, ik zou gaan voor maximale ruimtebesparing en houdbaarheid. Alles uit de doosjes, goed samenpersen en zo de diepvries in.
Uitstekende redenering, geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de aangifte ingevuld en zij niet!
Misschien kan er een teller in de OP komen, dan kunnen we het wat beter bijhouden.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben de tel inmiddels kwijtgeraakt
Neequote:Op maandag 25 maart 2024 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Werkte jij niet in een koude omgeving? Probeer je nu Em’s Quarter Pounders te kapen?
Maar dan een in de trant van 'X dagen zonder klachtnacht'quote:Op maandag 25 maart 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien kan er een teller in de OP komen, dan kunnen we het wat beter bijhouden.
Moest het nou zo hardquote:Op dinsdag 26 maart 2024 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen allemaal, het is weer zover!
Hoog tijd om lekker aan het werk te gaan en centjes te verdienen!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel listig om te doen met jouw rugquote:Op dinsdag 26 maart 2024 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen allemaal, het is weer zover!
Hoog tijd om lekker aan het werk te gaan en centjes te verdienen!![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde het net.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Humphrey Campbell overleden
https://www.ad.nl/show/ou(...)-overleden~a9ea7b17/
Ik hield me nog in.quote:
Daarom hield ik me dus ook zo in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat wel listig om te doen met jouw rug
Ik heb meestal wel genoeg aan tweequote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:24 schreef Cee het volgende:
Vier of zo, want die papiertjes zijn waardeloos en werken voor geen meter.
Dus twee meter.
Minimaal twee. En als ze niet lekker uit het apparaat willen, dan zijn het er altijd een stuk meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:19 schreef H_T het volgende:
Hoeveel papieren handdoekjes gebruiken jullie normaal als je op het werk je handen hebt gewassen? Ik heb er net iemand meteen echt zes zien pakken en dat leek me toch wat aan de ruimte kant
Ik ook vrijwel altijd twee. Met zes maak je jezelf toch wel kandidaat voor de onderste ringen van Dante's inferno.quote:
Wel als je METEEN 6 van die dingen pakt. Als je begint met een meer bescheiden aantal en je blijkt daar niet genoeg aan te hebben snap ik het als je nog even bijpaktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook vrijwel altijd twee. Met zes maak je jezelf toch wel kandidaat voor de onderste ringen van Dante's inferno.
Ja precies. Hoewel ik me dan wel zorgen zou maken over blijkbaar overdreven transpirerende handen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel als je METEEN 6 van die dingen pakt. Als je begint met een meer bescheiden aantal en je blijkt daar niet genoeg aan te hebben snap ik het als je nog even bijpakt
Bij ons hangen van die dingen met een sensor die dan heel langzaam een vierkant stuk voor je uitrollen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel als je METEEN 6 van die dingen pakt. Als je begint met een meer bescheiden aantal en je blijkt daar niet genoeg aan te hebben snap ik het als je nog even bijpakt
Als je een minuut aan het zwaaien bent, zijn je handen ook droog. Heb je die doekjes ook niet meer nodig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons hangen van die dingen met een sensor die dan heel langzaam een vierkant stuk voor je uitrollen.
Gewoonlijk is een zo'n stuk voldoende.
Als je zes van die stukken zou willen sta je vermoedelijk wel ruim een minuut voor die sensor te zwaaien en ik denk niet dat iemand daar zin in heeft.![]()
Wat is het eerstvolgende veilige getal dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel goed om even over je papiergedrag na te denken. Zo heb ik lichte OCD en is 2 helemaal geen veilig getal. Wellicht kies ik ervoor om in het vervolg meer papier te gebruiken en dat allemaal dankzij HT's uitstekende vraag!
27quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is het eerstvolgende veilige getal dan?
Voor papieren handdoekjes lijkt het me wat ruim, maar het is een goed getalquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor papieren handdoekjes lijkt het me wat ruim, maar het is een goed getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!Waarom wil je dat het deelbaar is door 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt toch ook maar twee handen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Omdat het niet logisch hoeft te zijn!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil je dat het deelbaar is door 3?Je hebt toch ook maar twee handen?
Ok, fair enough.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat het niet logisch hoeft te zijn!
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!2 is ook deelbaar door 3 hoor! Als ik 2 bigmacs heb en 3 personen, krijgen 2 personen een big mac en de derde de restjes sla en saus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat het niet logisch hoeft te zijn!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Welke leuke dingen zijn dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb leuke dingen staan in het voorjaar, in de zomer en in het najaarvoordat ik mogelijk de volgende operatie in ga
Ja, als het echt moest, dacht ik ook zoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
2 is ook deelbaar door 3 hoor! Als ik 2 bigmacs heb en 3 personen, krijgen 2 personen een big mac en de derde de restjes sla en saus!
[..]
Met @NailQueen naar de finale van het ESF kijken (Mogelijk)quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke leuke dingen zijn dat?![]()
Waaraan moet je mogelijk (weer) geopereerd worden?
oeh. leuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met @:Nailqueen naar de finale van het ESF kijken (Mogelijk)
Bordspellenweekend in de zomer
2 concerten bezoeken. Eentje in oktober en de ander in december.
Ik word weer geopereerd aan mijn buik. Herstel van wat 2 jaar terug is gebeurd,
Wacht even. Dit gaat om handen drogen. Niet om handen schoonmaken. Of doen jullie dat in Groningen ook met papier?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Weet ik veel. Tot mijn handen schoon aanvoelen
Ik heb nog ergens gewerkt waar bacterieverzamelende handdoeken hingen, die eens per week vervangen werdenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik gebruik trouwens maar één papieren doekje. Maar wij hebben heel grote en dikke papieren doekjes op het werk.
Tenzij er perongeluk twee uit de houder komen. Dan gebruik ik ze alle twee. Ongebruikt weggooien voelt ook zo raar.
Wij hadden tot Corona nog zo’n gore handdoekrol die je telkens een stukje verder moest trekken en dan was hij telkens op en dan kon je je handen afvegen aan de nattigheid die je voorgangers hadden achtergelaten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens gewerkt waar bacterieverzamelende handdoeken hingen, die eens per week vervangen werden
Oh ja, dat is ook zo’n rotsysteemquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden tot Corona nog zo’n gore handdoekrol die je telkens een stukje verder moest trekken en dan was hij telkens op en dan kon je je handen afvegen aan de nattigheid die je voorgangers hadden achtergelaten.
Dat hadden wij vroeger op de middelbare school en dat was ook altijd opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden tot Corona nog zo’n gore handdoekrol die je telkens een stukje verder moest trekken en dan was hij telkens op en dan kon je je handen afvegen aan de nattigheid die je voorgangers hadden achtergelaten.
Drie of vier, op mijn werk dan. Maar dat komt omdat het vrij dun papier is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:19 schreef H_T het volgende:
Hoeveel papieren handdoekjes gebruiken jullie normaal als je op het werk je handen hebt gewassen? Ik heb er net iemand meteen echt zes zien pakken en dat leek me toch wat aan de ruimte kant
R.i.p.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Humphrey Campbell overleden
https://www.ad.nl/show/ou(...)-overleden~a9ea7b17/
Ja, ik lust ook wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef H_T het volgende:
Ik ga een mok thee zetten, wie wil er nog meer?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |