We gaan de goede kant al op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wappie Wout is erin gekomen, dus straks staat 6 - 0.
Wijnaldum die het volkomen terecht en logisch vindt om vrouwen en homorechten in Saudi Arabië te vergelijken met het toeslagenschandaal is denk nog beter te verklaren ja.quote:
De bal is rond Fred, de bal is rond!quote:
Scoren jonguhquote:
Ja maar dat eerste ziet hij niet dus dat telt niet. Dat tweede ziet hij ook niet, maar dat telt wel. Logisch toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wijnaldum die het volkomen terecht en logisch vindt om vrouwen en homorechten in Saudi Arabië te vergelijken met het toeslagenschandaal is denk nog beter te verklaren ja.
Koeman tactiek. Eerst de tegenstander moe maken en dan Blind erin en dan scoren we er op los.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Daley Blind komt erin en ineens gaat het erg goed lopen. Geef die man de volgende keer een basisplaats.
Als je zo tegen Frankrijk speelt, wordt het 1-7quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bal is rond Fred, de bal is rond!
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat eerste ziet hij niet dus dat telt niet. Dat tweede ziet hij ook niet, maar dat telt wel. Logisch toch.
Dan moet je dus niet zo spelen. Logischquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je zo tegen Frankrijk speelt, wordt het 1-7
En hoe vind je hem?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb besloten niet mee te doen aan Nederland-Schotland en in plaats daarvan Klokkenluider van Notre Dame te kijken
Ik had hem al eens gezien, dus wist ik wel ongeveer wat ik kon verwachtenquote:
Ja kom, kom dichterbij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat de week snel voorbij. Vrijdagavond is officeel omgedoopt in Disneyavond. Aladdin staat nu aan. Die heb ik al een keer gezien maar hij blijft leuk
Mooi dat mensen meteen begrijpen waarom ik dat plaatje van @Strani in zijn rode trainingsjack postte.quote:
We feliciteren hem alvast omdat we geen zin hebben om er op onze werkdag tijd aan te bestedenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:34 schreef Em31 het volgende:
Strani is volgens mij donderdag pas jarig![]()
Jullie hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen
Ja, ik dacht ook al. Volgens mijn gegevens is @Strani pas volgende week donderdag jarig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:34 schreef Em31 het volgende:
Strani is volgens mij donderdag pas jarig![]()
Jullie hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen
Oké maar dan ook geen taart Redefinequote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
We feliciteren hem alvast omdat we geen zin hebben om er op onze werkdag tijd aan te besteden
Froukje is inderdaad een toffe artiest, leuk!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik was gisteren bij een concert van Froukje en het was godskneitergaaf en zo anders dan alle andere concerten waar ik geweest ben![]()
K3 heeft hier ook een mooi liedje over geschrevenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
nou bedankt allemaal maar inderdaad iets te vroeg! Wel een goede generale repetitie
Hoe kan het nou een klassieker zijn als ik het niet ken?quote:
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe kan het nou een klassieker zijn als ik het niet ken?
Oei, dit lijkt me schaakmatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.
Ik wil zelfs verder gaan, ik ken het niet en dus erken ik ook het bestaan ervan niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.
Hooguit een patstelling.quote:
Je doet het er maar meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
nou bedankt allemaal maar inderdaad iets te vroeg! Wel een goede generale repetitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |