We gaan de goede kant al op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wappie Wout is erin gekomen, dus straks staat 6 - 0.
Wijnaldum die het volkomen terecht en logisch vindt om vrouwen en homorechten in Saudi Arabië te vergelijken met het toeslagenschandaal is denk nog beter te verklaren ja.quote:
De bal is rond Fred, de bal is rond!quote:
Scoren jonguhquote:
Ja maar dat eerste ziet hij niet dus dat telt niet. Dat tweede ziet hij ook niet, maar dat telt wel. Logisch toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wijnaldum die het volkomen terecht en logisch vindt om vrouwen en homorechten in Saudi Arabië te vergelijken met het toeslagenschandaal is denk nog beter te verklaren ja.
Koeman tactiek. Eerst de tegenstander moe maken en dan Blind erin en dan scoren we er op los.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Daley Blind komt erin en ineens gaat het erg goed lopen. Geef die man de volgende keer een basisplaats.
Als je zo tegen Frankrijk speelt, wordt het 1-7quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bal is rond Fred, de bal is rond!
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat eerste ziet hij niet dus dat telt niet. Dat tweede ziet hij ook niet, maar dat telt wel. Logisch toch.
Dan moet je dus niet zo spelen. Logischquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je zo tegen Frankrijk speelt, wordt het 1-7
En hoe vind je hem?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb besloten niet mee te doen aan Nederland-Schotland en in plaats daarvan Klokkenluider van Notre Dame te kijken
Ik had hem al eens gezien, dus wist ik wel ongeveer wat ik kon verwachtenquote:
Ja kom, kom dichterbij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat de week snel voorbij. Vrijdagavond is officeel omgedoopt in Disneyavond. Aladdin staat nu aan. Die heb ik al een keer gezien maar hij blijft leuk
Mooi dat mensen meteen begrijpen waarom ik dat plaatje van @Strani in zijn rode trainingsjack postte.quote:
We feliciteren hem alvast omdat we geen zin hebben om er op onze werkdag tijd aan te bestedenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:34 schreef Em31 het volgende:
Strani is volgens mij donderdag pas jarig![]()
Jullie hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen
Ja, ik dacht ook al. Volgens mijn gegevens is @Strani pas volgende week donderdag jarig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:34 schreef Em31 het volgende:
Strani is volgens mij donderdag pas jarig![]()
Jullie hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen
Oké maar dan ook geen taart Redefinequote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
We feliciteren hem alvast omdat we geen zin hebben om er op onze werkdag tijd aan te besteden
Froukje is inderdaad een toffe artiest, leuk!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik was gisteren bij een concert van Froukje en het was godskneitergaaf en zo anders dan alle andere concerten waar ik geweest ben![]()
K3 heeft hier ook een mooi liedje over geschrevenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
nou bedankt allemaal maar inderdaad iets te vroeg! Wel een goede generale repetitie
Hoe kan het nou een klassieker zijn als ik het niet ken?quote:
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe kan het nou een klassieker zijn als ik het niet ken?
Oei, dit lijkt me schaakmatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.
Ik wil zelfs verder gaan, ik ken het niet en dus erken ik ook het bestaan ervan niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de vraag graag omdraaien. Hoe kan jij het niet kennen, terwijl het een klassieker is.
Hooguit een patstelling.quote:
Je doet het er maar meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
nou bedankt allemaal maar inderdaad iets te vroeg! Wel een goede generale repetitie
Heb je zijn taarten weleens gegeten? Die laat ik met alle plezier voor jou staanquote:
Ach. Nou voel je jezelf ook eens een heel klein beetje @Meke met zo'n extra verjaardagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
Leuke musical.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 heeft hier ook een mooi liedje over geschreven
Fijne Niet-verjaardagsfeest Strani!
Ik heb net het overgebleven deel gegeten van een enthousiast gemaakte ovenschaal van gisteren. Was nog steeds lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg in het weekend het steeds vaker voor mekaar om later te eten. Maar ik heb nu wel aardbeienpannenkoeken
Mooi dat het voldoende was en je niet ook aan de ovenwanten hoefde te beginnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net het overgebleven deel gegeten van een enthousiast gemaakte ovenschaal van gisteren. Was nog steeds lekker.
Wel een beetje laat, het is over een weekje al pasen en dan zullen ze nog niet echt groot genoeg zijn voor een volledige paasmaaltijd. Zeker niet als je ook nog mensen op bezoek hebt.quote:
Deze toevallig?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Cosima het volgende:
ik ben al een uur bezig met het zoeken naar een inzending van een eerdere editie maar het lukt me maar niet om hem te vinden (ondertussen ook ontzettend afgeleid door alle nummers die ik wel vond). Kunnen jullie me helpen? Het gaat om een groep mannen, volgens mij donkere huidskleur. Hebben allemaal een trenchcoat aan en zonnebril op, en geloof iets met regen ook. Ik zou zweren dat het Montenegro was maar dat is dus niet zo. Maar mss land in die richting?
Deze misschien?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Cosima het volgende:
ik ben al een uur bezig met het zoeken naar een inzending van een eerdere editie maar het lukt me maar niet om hem te vinden (ondertussen ook ontzettend afgeleid door alle nummers die ik wel vond). Kunnen jullie me helpen? Het gaat om een groep mannen, volgens mij donkere huidskleur. Hebben allemaal een trenchcoat aan en zonnebril op, en geloof iets met regen ook. Ik zou zweren dat het Montenegro was maar dat is dus niet zo. Maar mss land in die richting?
Ik probeer de overeenkomsten met de vraag van Cosima te ontdekken, maar ik kan er eigenlijk geen ontdekkenquote:
Ik kan niet zo snel een groep mannen met zonnebrillen en trenchcoat voor de geest halen. Dit was het eerste wat er zo snel in mij opkwam.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik probeer de overeenkomsten met de vraag van Cosima te ontdekken, maar ik kan er eigenlijk geen ontdekken
Maar dan zou ik zelf eerder denken, geen idee, dan aan blanke mannen in pak zonder zonnebril uit een land ver weg van Montenegro denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel een groep mannen met zonnebrillen en trenchcoat voor de geest halen. Dit was het eerste wat er zo snel in mij opkwam.
Het Bulgaarse wonderproject met Bones?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef Cosima het volgende:
Daar dacht ik ook aan, maar daar kon ik dan weer geen zonnebril in vinden.quote:
Jaa dit is hem haha , dank je wel!!quote:
Ah het luchtalarm nummerquote:
Mooi. Dat optreden staat mij nog vrij goed bij doordat ik het van te voren best een aardig nummer vond, maar deze staging heel raar vond. De toevoeging van Blackstreet ging echt nergens over.quote:
Is dat het luchtalarmnummer? Ik dacht dat dit het luchtalarmnummer was.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah het luchtalarm nummerMaar ook daar zie ik niet zoveel overeenkomsten.
Ik zat me dus al af te vragen of je het gewoon nog in je geheugen had zitten of dat je gewoon erg goed in zoeken was.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Dat optreden staat mij nog vrij goed bij doordat ik het van te voren best een aardig nummer vond, maar deze staging heel raar vond. De toevoeging van Blackstreet ging echt nergens over.
Maar die van Bulgarije zong vals, dat deed Rona dan weer niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat het luchtalarmnummer? Ik dacht dat dit het luchtalarmnummer was.
Vooral in mijn geheugen, maar de titel en uitvoerende wist ik niet meer. Nou ja behalve dat het dan met Blackstreet was, want daardoor kon ik de link vinden. En het land wist ik ook nog wel vrij zekerquote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zat me dus al af te vragen of je het gewoon nog in je geheugen had zitten of dat je gewoon erg goed in zoeken was.
Maar het luchtalarm zingt toch juist nooit vals?quote:Op zondag 24 maart 2024 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die van Bulgarije zong vals, dat deed Rona dan weer niet.
Het luchtalarm wordt binnenkort definitief vervangen door NL Alert, dus zingen doe het luchtalarm dan niet meer. #neverforgetquote:Op zondag 24 maart 2024 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het luchtalarm zingt toch juist nooit vals?
Blackstreet vind ik al heel wat om te onthouden. Ik ben altijd al blij als ik nog een stukje tekst weet, of iig het land zodat ik daarop kan zoeken. "Eurovision trench coat" hielp hier echt niet, dat vond zelfs googel te weinig info.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral in mijn geheugen, maar de titel en uitvoerende wist ik niet meer. Nou ja behalve dat het dan met Blackstreet was, want daardoor kon ik de link vinden. En het land wist ik ook nog wel vrij zeker
Nou ja Blackstreet is wel een grote naam geweest. En het was vrij bijzonder dat ze toen meededen. Maar dat ze vervolgens als rappers een inwisselbaar achtergrondkoortje vormden, maar het wat makkelijker te onthouden.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blackstreet vind ik al heel wat om te onthouden. Ik ben altijd al blij als ik nog een stukje tekst weet, of iig het land zodat ik daarop kan zoeken. "Eurovision trench coat" hielp hier echt niet, dat vond zelfs googel te weinig info.
Ik moet nog zien of dat daadwerkelijk doorgezet gaat worden.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het luchtalarm wordt binnenkort definitief vervangen door NL Alert, dus zingen doe het luchtalarm dan niet meer. #neverforget
Ik kan me niet herinneren ooit van ze gehoord te hebben, zelfs niet in combinatie met deze inzending.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Blackstreet is wel een grote naam geweest. En het was vrij bijzonder dat ze toen meededen. Maar dat ze vervolgens als rappers een inwisselbaar achtergrondkoortje vormden, maar het wat makkelijker te onthouden.
Ik onthoud ook best veel dingen, maar de meeste van die dingen helpen niet in het vinden van vaag omschreven ESF inzendingen.quote:Nog buiten dat ik veel dingen nog wel onthoud.
Dit was anders een heel grote hit in de jaren negentigquote:Op zondag 24 maart 2024 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit van ze gehoord te hebben, zelfs niet in combinatie met deze inzending.
[..]
Ik onthoud ook best veel dingen, maar de meeste van die dingen helpen niet in het vinden van vaag omschreven ESF inzendingen.
Ok, ik breng dit even heel ergens anders heen. Jaren terug had je op (ik denk) Net5 een vrij korte kookshow met Ramon Beuk (ik denk iig dat het in zijn periode was, anderen hebben dat programma ook gedaan, maar ik vond hem het leukst dus heb ik het toen het vaakst gezien), de intro daarvan was een klein stukje van dat nummer. Ik vond dat altijd wel lekker klinken en heb me vaak afgevraagd waar het van was, maar nooit genoeg om het daadwerkelijk op te zoeken. Nu weet ik het dus, hierbij heb je dus vannacht meteen een tweede nummer gevonden voor iemand.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was anders een heel grote hit in de jaren negentig
Ja klopt, echt een hele foute staging. Heel zonde, vond het nummer mooi.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Dat optreden staat mij nog vrij goed bij doordat ik het van te voren best een aardig nummer vond, maar deze staging heel raar vond. De toevoeging van Blackstreet ging echt nergens over.
iddquote:
Het is er wel donker genoeg voor iig.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar valt weinig tegenin te brengen toch
Ook goedemorgen.quote:
Oef! Die heb ik ooit jaaaaaren geleden gezien. Volgens mij geen slechte filmquote:Op zondag 24 maart 2024 02:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb eindelijk voor het eerst de Titanic gekeken. Mooie film maar het duurt wel erg lang
Historisch heel interessant. Maar het hele romantische deel had voor mij niet gehoeven.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Titanic was zeker een mooie film, lange zit maar is het zeker waard imo.
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Historisch heel interessant. Maar het hele romantische deel had voor mij niet gehoeven.
Maar zonder het romantische gedeelte had je een film van tien minuten gehad, dat zou nooit zo'n groot succes zijn geweest.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Historisch heel interessant. Maar het hele romantische deel had voor mij niet gehoeven.
Dan heb je wel nog wat aan je dagquote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zonder het romantische gedeelte had je een film van tien minuten gehad, dat zou nooit zo'n groot succes zijn geweest.
Helemaal erg, moet je weer plannen gaan zitten te maken om daar iets mee te gaan lopen te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |