oh jammer, ik zag hem zijn kaarten opruimen, had goeie hoopquote:Op maandag 25 maart 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
wellicht op stream 3.... op stream 2 is ie z'n museum aan het organiseren.
zaterdag weer alles eraf scheren, pruikje op en arm in arm met asslie naar huisquote:Op maandag 25 maart 2024 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
De baard komt er nu ook bij.
[ afbeelding ]
Welneequote:Op maandag 25 maart 2024 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
zaterdag weer alles eraf scheren, pruikje op en arm in arm met asslie naar huis![]()
Dat betekend mochten ze winnen er opnieuw genomineerd moet wordenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:34 schreef Harry het volgende:
Stream 2
De winnaar van morgen wint volgens Jimmy een Gouden Ticket voor de Halve finale. Dat geldt ook voor de twee genomineerden. Jimmy vindt het heel spannend.
Jimmy: als ik die win.... Owwww..... !!
Jimmy wil vroeg maar bed, maar wacht nog op een oproep voor de DB.
Ja die maakt alles persoonlijk maar heeft jimmy ook wel een handje vanquote:Op maandag 25 maart 2024 22:39 schreef Harry het volgende:
Jimmy vindt het erg dat Ashley alles zo persoonlijk op neemt.
Kan 1 iemand winnen tochquote:Op maandag 25 maart 2024 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat betekend mochten ze winnen er opnieuw genomineerd moet worden
Dat denk ik wel waarom niet niemand anders heeft er wat aan.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:47 schreef kater1 het volgende:
Uhm, ik zit na te denken over dat Alice zoveel voordelen gehad / gekocht heeft. Dat verjaardagsbord met berichtjes van vrienden en familie, dat kreeg Doriana ook. Maar mocht Doriana dat bord houden?
Nou, in mijn herinnering mocht ze kijken en bewonderen maar moest ze het teruggevenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik wel waarom niet niemand anders heeft er wat aan.
Neen, dat ging terug weg in de draaideur.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:47 schreef kater1 het volgende:
Uhm, ik zit na te denken over dat Alice zoveel voordelen gehad / gekocht heeft. Dat verjaardagsbord met berichtjes van vrienden en familie, dat kreeg Doriana ook. Maar mocht Doriana dat bord houden?
Ze beginnen de tent af te brekenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:55 schreef Koos1958 het volgende:
Spelticket van Alice achter het bed gevallen
die hangt al weken boven haar bedquote:Op maandag 25 maart 2024 22:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Neen, dat ging terug weg in de draaideur.
Ja, die van Alice. Het ging over die van Doriana.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Pardon? die hangt al weken boven haar bed
[ link | afbeelding ]
my mistakequote:Op maandag 25 maart 2024 22:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, die van Alice. Het ging over die van Doriana.
Daar zag ik iets terug een voorbeeld van hoe dat moet in Argentina..quote:Op maandag 25 maart 2024 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze beginnen de tent af te breken
Maar waarom mocht Alice het houden en Doriana niet?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
die hangt al weken boven haar bed
[ link | afbeelding ]
Ik zou ff langs de DBK voor uitleg van hoe dat kan ?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:01 schreef Harry het volgende:
Het Spelticket van Alice is niet teruggevonden.
kwakkie Jimmie?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jimmy was zichzelf iets te snel
Inderdaad, lekker mandiën. Niets mis meequote:Op maandag 25 maart 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Ah, ik zie aan Jimmy dat ze douchen op de Ned. -Indische manier.
mandien (moet nog een trema op, maar ik weet niet hoe dat moet )quote:Op maandag 25 maart 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Ah, ik zie aan Jimmy dat ze douchen op de Ned. -Indische manier.
Dank je, was woord kwijtquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker mandiën. Niets mis mee
spatiebalk met dubbel aanhalingsteken indrukken en dan letter typenquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef Verida het volgende:
[..]
mandien (moet nog een trema op, maar ik weet niet hoe dat moet )
Alleen Jimmy nog maar geweest?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vast wel. gebeurt net zo weinig mee als de freeze....
is dat wegen ostern?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
Randy voelt zich net opgekookte aardappel
[ afbeelding ]
Ze hadden er 'n druppel menthol of pepermunt in moeten doen, dat ruimt op (in de groepenkast boven)quote:Op maandag 25 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch voor de huidquote:Op maandag 25 maart 2024 23:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden er 'n druppel menthol of pepermunt in moeten doen, dat ruimt op (in de groepenkast boven)
er was een spel, asslie verloren, huilon , cos commentaar , same oldquote:Op maandag 25 maart 2024 23:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
WTF is er gebeurt? Heb ik weer iets gemist
Nee dat nietquote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je verdedigt enkel Ashley heel de tijd en dat mag hoor. Maar over anderen werden en worden ook genoeg lelijke dingen gezegd. Een Ronahi, een Sabeau, een Doriana.....etc....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar het mij om gaat, dit is een RLS/ spel met échte mensen, geen GTST, waar je een hekel kan hebben aan een personage, wat gespeeld wordt door een acteur, zoals een Ludo.
Ashley speelt een spel om veel geld, net als de anderen, maar zij wordt wel heel slecht neergezet, zowel haar uiterlijk, boobs, lippen (ook niet mijn ding) en dan haar spelgedrag. Ze wordt compleet afgebrand als mens. ik zie bij iedereen wel leuke en minder leuke gedragingen, karaktereigenschappen.
Maar het is nog steeds een spel dat draait om heel veel geld, een droom mssn ook voor velen hier en je gunt het de 1 meer dan de ander. Dat heb ik ook en ik ben fan van niemand, ik kijk deze RLS om te kijken wat het met de mensen doet in het spel, maar ook met de mensen op een forum.Leuke studie kan ik je vertellen.
Heel benieuwd naar je resultatenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar het mij om gaat, dit is een RLS/ spel met échte mensen, geen GTST, waar je een hekel kan hebben aan een personage, wat gespeeld wordt door een acteur, zoals een Ludo.
Ashley speelt een spel om veel geld, net als de anderen, maar zij wordt wel heel slecht neergezet, zowel haar uiterlijk, boobs, lippen (ook niet mijn ding) en dan haar spelgedrag. Ze wordt compleet afgebrand als mens. ik zie bij iedereen wel leuke en minder leuke gedragingen, karaktereigenschappen.
Maar het is nog steeds een spel dat draait om heel veel geld, een droom mssn ook voor velen hier en je gunt het de 1 meer dan de ander. Dat heb ik ook en ik ben fan van niemand, ik kijk deze RLS om te kijken wat het met de mensen doet in het spel, maar ook met de mensen op een forum.Leuke studie kan ik je vertellen.
Nee hoor, ze doen het gewoon omdat het fijn is . Ze noemen het een sauna voor het gezichtquote:
Want het kan écht niet zo zijn dat Ashley al wekenlang lelijk gedrag tentoonspreid wat jij blijkbaar niet ziet? Dus is iedereen die het daar niet mee eens is een schaap? Ze heeft totáál geen zelfreflectie, echt nada.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
MOD Edit ****** users hoeven niet beoordeeld te worden
Eventueel aanvullend. Over Rohani en Doriana en Sabeau en Dilano werd net zo goed negatief gepraat. ******Mod Edit, niet over users Het waarom is me onduidelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Want het kan écht niet zo zijn dat Ashley al wekenlang lelijk gedrag tentoonspreid wat jij blijkbaar niet ziet? Dus is iedereen die het daar niet mee eens is een schaap? Ze heeft totáál geen zelfreflectie, echt nada.
Als ik voor mezelf spreek, ik probeer het altijd wel enigszins netjes te houden en heb nooit een woord gerept over haar uiterlijk. Vind haar ‘spel’/persoonlijkheid gewoon storend. En hoe meer ze haar eigen mankementen op anderen afschuift, in een slachtofferrol kruipt om door in de kern door haar zelf veroorzaakte situaties en daarin ook nog eens vies en gemeen in haar bewoording is, wordt dat alleen maar erger. Dus dat gaat van storend naar zeer storend. Zodra zij weer dat gedrag tentoonspreid, komt daar meer reactie op natuurlijk. We kijken BB allemaal om een reden, de een kijkt blijkbaar voor dit gedrag of ziet het niet, een ander (waaronder ik) houdt absoluut niet van dat gedrag. En dan wordt dat geuit.
Verder vind ik dat Ashley net als een ieder heus niet alles goed hoeft te doen, maar ze maakt het al een tijdje best wel bont.
Mod edit,quote:Op maandag 25 maart 2024 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb geprobeerd om er een touw aan vast te knopen wat er vanavond is gebeurd. Begrijp een spel achter een SL. waar Ashley als vreselijke boeman uit is gekomen, ze is nog slechter dan ze al was, maar niemand weet wat het spel is dat er gespeeld is?
**** Mod edit.
Klopt mijn samenvatting een beetje?
Haat? Het is een hekel aan. Ze maakt het gewoon heel erg bont. Ze beticht mensen van egoisme terwijl zij de dikste ik heeft van allemaal.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
*****Mod edit, niet doen, ze spelen een spel en iedereen speelt het spel op zijn/ haar manier. De 1 wat harder en mssn slimmer dan de ander. Maar om iemand zo kapot te praten, gaat voor mij veel te ver. Ik neem i.p.v. een stoombadje maar een koude douche. ***Mod edit! Slaap lekker allemaal!
Je mist het punt. Ashley is met heel veel pretenties dit avontuur aangegaan. Ze ging het hard spelen alles voor het spel. Ze heeft de verdeel en heers tactiek gebruikt en mensen willens en wetens zwart gemaakt om ze in een kwaad daglicht te stellen. Als je een grote groep tegen de borst stuit kan je veel weerstand verwachten. Ze moet nu niet gaan piepen. Niemand is perfect. Sterker nog ik kijk graag naar mensen die echt mens zijn en gewoon hun fouten maken maar je moet wel zien dat mensen gaande weg hun fouten herstellen. Dat zie ik bij Ashley niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gedrag van Ashley laat te wensen over, net als dat van Jimmy, die de vriendschap van de meiden, om ze zo maar te noemen uitspeelt tegen Tom en omgekeerd. Tegen Tom praat hij de meiden slecht en omgekeerd. Zo speelt Jimmy het spel. Leuk? nee, slim: ja.
Randy is een sluwe, doet weinig, houdt zic h op de achtergrond, leuk om naar te kijken? Nee, maar sneakt er lekker door. Ty, als het op geld aankomt, laat hij, net als iedereen, zijn maatjes vallen. Alice, weken Zwitserland, staat ineens op, laat zich overal veel meer horen, nu ze weet dat ze populair is, treed meer en meer op de voorgrond.
Het zou me niet verbazen als Randy de winnaar wordt, want ze vergeten hem. Slimme tactiek, je kalm houden, beetje ja man zeggen, ja Bro etc. het gaat uiteindelijk om de poen en iedereen heeft zijn eigen tactiek.
Ze zit vrijwel de hele dag te kaarten of te rummikuppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef KangaP het volgende:
[..]
Onderandere , Omdat ze nog een van de weinige vrouwen over is , ze pit en animo heeft, variatie en ergernis in het spel steekt .Weent en bitchy is , zoals vrouwen op hun mooist kunnen.
Of wil je de volgende weken naar een bende kaartende mannen kijken .
Ikke niet.
Als je van huilende bitchy vrouwen houdt, snap ik je. Okeeeeej.... Bijzonder.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef KangaP het volgende:
[..]
Onderandere , Omdat ze nog een van de weinige vrouwen over is , ze pit en animo heeft, variatie en ergernis in het spel steekt .Weent en bitchy is , zoals vrouwen op hun mooist kunnen.
Of wil je de volgende weken naar een bende kaartende mannen kijken .
Ikke niet.
net als Ty. Tom, Randy en meerdere, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zit vrijwel de hele dag te kaarten of te rummikuppen.
En dat is dus niet Ashley. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
De leukste persoon om te volgen en naar te kijken gaat BB winnen.
mandiënquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker mandiën. Niets mis mee
Exact, dat zou de schade nog hebben beperkt, maar door het totaal ontbreken daarvan ontstaat er zoveel weerstand. Zowel in dat huis als buiten dat huis. Een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef marky het volgende:
[..]
Je mist het punt. Ashley is met heel veel pretenties dit avontuur aangegaan. Ze ging het hard spelen alles voor het spel. Ze heeft de verdeel en heers tactiek gebruikt en mensen willens en wetens zwart gemaakt om ze in een kwaad daglicht te stellen. Als je een grote groep tegen de borst stuit kan je veel weerstand verwachten. Ze moet nu niet gaan piepen. Niemand is perfect. Sterker nog ik kijk graag naar mensen die echt mens zijn en gewoon hun fouten maken maar je moet wel zien dat mensen gaande weg hun fouten herstellen. Dat zie ik bij Ashley niet.
Dat ze op de streams momenteel niets toevoegd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
net als Ty. Tom, Randy en meerdere, dus wat is je punt?
De weerstand tegen Ashley is dat zij het spel hard speelt, maar er open over is. De rest is meer sneaky, maar spelen het spel net zo hard.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Exact, dat zou de schade nog hebben beperkt, maar door het totaal ontbreken daarvan ontstaat er zoveel weerstand. Zowel in dat huis als buiten dat huis. Een logisch gevolg.
Ik vind een verbastering van iemands naam omdat het nu toevallig zo uitkomt beter/netter dan iemand "my little pony" noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als volwassen mensen een zielige bijnaam geven, vind ik idd zielig en triest
Denk niet dat het in dank afgenomen zou worden als ik de boel op slot gooi als ik ga slapenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:23 schreef engine het volgende:
Doe de zooi gewoon op slot als je gaat slapen daniedere avond hetzelfde maar als iemand begint over gehaat en staatsgevaarlijk in dezelfde zin ga je daar altijd reacties op krijgen. Zeker als op de streams iedereen slaapt.
Gooi Europapa er maar ff in op standje 10 en daarna wat Paul Elstakquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:10 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Gooi er maar even een lekker muziekje in BB
zijn ze gelijk wakker
ja kijken wat hun er van vinden Europapaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooi Europapa er maar ff in op standje 10 en daarna wat Paul Elstak
Is ze weer terug het bed in, ik zie haar nog in bed liggen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Den Ashley is ook wakker, en is bezig in de keuken met het brood maken.
Ja, ze is weer gaan liggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ze weer terug het bed in, ik zie haar nog in bed liggen?
Weer van die harde ,zoals gisteren?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Den Ashley is ook wakker, en is bezig in de keuken met het brood maken.
Ik hoop dat de nominaties zo blijven. Dan ontspringt ze de dans niet meer. Wordt tijd dat Ash osso gaat. Drukt een veel te grote negatieve stempel op de groep.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:27 schreef Toweler het volgende:
Hoop dat Glenn wint vandaag maar ben bang dat het Alice gaat worden
GDMquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Glen is opgestaan, maar de beelden blijven op de slaapkamer op str2
Dit is vooral een toneelstukje voor ons als streamers om Alice en Tom slecht neer te zetten. Ik heb absoluut een afkeer van mensen die geen zelfreflectie hebben. En die karen beaamt maar weer alles en is weer meningsloos. Glenn was gister eerlijk tegen ashley in zijn antwoordenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : In die 11 weken tijd, heb ik nooit in een spel iets gegund gekregen.
Zou je aan het denken moeten zetten.
Ze hebben haar gegund dat ze terug mocht komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : In die 11 weken tijd, heb ik nooit in een spel iets gegund gekregen.
Zou je aan het denken moeten zetten.
Dus datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:35 schreef Thorelf het volgende:
Er is haar nooit wat gegund! Ze mocht terugkomen in het spel...Tom heeft haar vrijstelling gegund...maar ach dat geldt niet
HIj noemde geen naam, maar toen hij zei dat iemand daarna in een slachtoffer rol ging zitten denk ik wel dat het over haar ging. Maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
Zet net de stream aan hebben tom en jimmy het over Ashley? die nu opeens op de stream is tijdens een streamwissel..
en het gaat weer over gunnen..
op 1 zijn tom en jimmy nog aan de wandel
Kan niet missen, Glenn en Ty gaan wel het spel spelen. Ashley als enige van de genomineerden niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj noemde geen naam, maar toen hij zei dat iemand daarna in een slachtoffer rol ging zitten denk ik wel dat het over haar ging. Maar weet het niet zeker.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj noemde geen naam, maar toen hij zei dat iemand daarna in een slachtoffer rol ging zitten denk ik wel dat het over haar ging. Maar weet het niet zeker.
Ja en er was er volgens mij ook maar één die in een slachtoffer rol valt steedsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan niet missen, Glenn en Ty gaan wel het spel spelen. Ashley als enige van de genomineerden niet.
Jemig hangt ze daar nog steeds in... wat een triestigheid... dit zegt zoveel over haar.. bléh...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley [ over Alice ]: .. wat is dat voor toon ... dan ben je toch een misbaksel.
Zij wil altijd en eeuwig dat het on haar draait en maakt anderen zwart met gaar kletsen. Alice heeft er gisteravond 3 zinnen over gesproken met Tom hoe ashley reageerde in de badkamer en daarna is het klaar. Dat is volwassenheid niet steeds blijven hangen in ietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig hangt ze daar nog steeds in... wat een triestigheid... dit zegt zoveel over haar.. bléh...
Ja karen is zo een meeloopster heeft al die weken niets zelf durven ondernemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat in de groep gooien of ze haar naar de winkel laten gaan..
ze wil 'hun' gaan testen.. dikke lol met Karen nu
" gaan ze never nooit niet doen'
Als je 30 muntjes hebtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop ergens dat de rest zegt ... tuurlijk, als jij dat wilt, ga maar.
Zo'n geluk zullen we wel niet hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:54 schreef danilel het volgende:
Speculaas:
Ze mag naar de winkel maar er ligt geen vrijstelling meer..... Dan is deze TT nog meer accuraat....
Oh echt? Heeft Alice ook 500 euro van de pot gehaald omdat ze sliep. ??quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:56 schreef Toweler het volgende:
Alice heeft al meer dan genoeg gehad gisteren was het toppunt eerst eigelijk -500 euro vanwege slapen en toen nog dat ticket voor het spel van vandaag
Nee... had BB verwerkt in z'n verhaaltje rondom het vliegtuig, dat er eigenlijk 500 van de pot moest omdat er bewoners aan het slapen waren. Volgens mij was dat meer voor de show, want ze lagen wel lekker, maar volgens mij sliep er niemand.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Heeft Alice ook 500 euro van de pot gehaald omdat ze sliep. ??
Wanneer was dat dan?
En het was ook niet specifiek Alice die benoemd werd, maar "bewoners". Dus beetje lullig om dit nu op Alice proberen af te schuiven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... had BB verwerkt in z'n verhaaltje rondom het vliegtuig, dat er eigenlijk 500 van de pot moest omdat er bewoners aan het slapen waren. Volgens mij was dat meer voor de show, want ze lagen wel lekker, maar volgens mij sliep er niemand.
nou echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het was ook niet specifiek Alice die benoemd werd, maar "bewoners". Dus beetje lullig om dit nu op Alice proberen af te schuiven.
Ik zag wel Jimmy zittend echt knikkebollen. |quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... had BB verwerkt in z'n verhaaltje rondom het vliegtuig, dat er eigenlijk 500 van de pot moest omdat er bewoners aan het slapen waren. Volgens mij was dat meer voor de show, want ze lagen wel lekker, maar volgens mij sliep er niemand.
Van alle markten thuisquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet de Queen nu ook al voor leerlooier spelen?
[ afbeelding ]
Ze moet toch weer een vak oppakken nu ze afgezet is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet de Queen nu ook al voor leerlooier spelen?
[ afbeelding ]
ah thanks.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja. Voor wie is die vinger denk ik dan. BB de camera bedieners of de streamers...quote:
Hij liet iets zien .. denk dat het de spijker was om het gat in z'n riem te maken. Alleen hield ie 'm tussen z'n duim en middelvinger... zag er grappig uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Voor wie is die vinger denk ik dan. BB de camera bedieners of de streamers...
OMG dus zo snel kan je iemand slecht neer zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij liet iets zien .. denk dat het de spijker was om het gat in z'n riem te maken. Alleen hield ie 'm tussen z'n duim en middelvinger... zag er grappig uit.
Zelfs nu ik weet wat er gebeurt zie ik er nog een middelvinger in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
OMG dus zo snel kan je iemand slecht neer zetten.
Arme Randy..
Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
De leukste persoon om te volgen en naar te kijken gaat BB winnen.
neen nog niet, maar zal niet lang meer duren of ze vertrekt vanzelf omdat haar niks gegund wordtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:24 schreef Witborst het volgende:
Is aslip er al uit of zit ze al in de winkel met der vrijstelling.
Dat wijf heeft god van big brother aan de lippen hangen.
Ze krijgt de overwinning in de schoot geworpen, vanaf het begin.
Ze had al thuis gezeten achter de ramen.
Zelf kijk ik bijna niet meer, dus vraag het hier maar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley, is dat die Katrien Duck?
Daar hebben haar medebewoners absoluut geen 'say' in gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben haar gegund dat ze terug mocht komen
medebewoners wilden haar juist wegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hebben haar medebewoners absoluut geen 'say' in gehad.
Jimmy en delano hebben ashley vrijgesteld toen jimmy en delano king en queen warenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben haar gegund dat ze terug mocht komen
Ik vraag me weleens af wat al die mannen heeft bewogenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:29 schreef danilel het volgende:
dat irritante gegiebel van Ka, pffff, daar zou je als man toch op afknappen
Niet alle maar wel veel...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ashley die steeds Alice afkraakt, typerend, Alice is met haar 20 jaar op alle fronten verder dan de 33 jarige Ashley en dat kan ze gewoon niet hebben
Het feit dat Glenn en Alice meteen veilig waren en dat Ashley samen met Danny door die draaideur moest, moet voor haar een teleurstelling zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hebben haar medebewoners absoluut geen 'say' in gehad.
Waarom moet je alle posten zo zuigend posten?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:24 schreef Witborst het volgende:
Is aslip er al uit of zit ze al in de winkel met der vrijstelling.
Dat wijf heeft god van big brother aan de lippen hangen.
Ze krijgt de overwinning in de schoot geworpen, vanaf het begin.
Ze had al thuis gezeten achter de ramen.
Zelf kijk ik bijna niet meer, dus vraag het hier maar.
jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... Ashley vraagt of ze naar het winkeltje mag ... iedereen ... ok ... waarom niet ..
Maar er willen er nog 2, dus lootje trekken....
Backfired... maar ze zal er wel weer een draai aan geven.
100% na ontbijt slaapkamer Ashley: dit geloof je toch niet......quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... Ashley vraagt of ze naar het winkeltje mag ... iedereen ... ok ... waarom niet ..
Maar er willen er nog 2, dus lootje trekken....
Backfired... maar ze zal er wel weer een draai aan geven.
Ik de reactie van de andere wel flauw…….ze willen haar zo graag weg hebben laat haar dan ff naar dat winkeltje gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
daar komt het
ashley vinden jullie het oke en leuk als ik naar het winkeltje mag gaan?
ty: ik wil ook wel gaan
ka: van mij moogde ge gaan
Ash: en jij tom? (ze zuigt)
niet dus ze mag niet zomaar gaan
ty wil ook gaan en hoorde alice net zeggen dat het haar ook leuk lijkt
Laat Ashley maar gaan, het eerste wat ze koopt is die vrijstelling.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
daar komt het
Nee, ze gaan lootjes trekken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
daar komt het
Ik snap die reactie van de rest volledig. Mevrouw "ik speel vanaf dag 1 het spel" kan daar een vrijstelling pakken. Andersom zou ze er ook voor zijn gaan liggenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik de reactie van de andere wel flauw…….ze willen haar zo graag weg hebben laat haar dan ff naar dat winkeltje gaan.
Omdat ash nu wilquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik de reactie van de andere wel flauw…….ze willen haar zo graag weg hebben laat haar dan ff naar dat winkeltje gaan.
Nee Ashley had dit al met karen besproken.. ze wilde dit doen om de boel wat op te jutten...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhh daarom mag ze niet van de andere !!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat Ashley maar gaan, het eerste wat ze koopt is die vrijstelling.
Hommeles in de tent is wat ik verwacht.
Katrien duck was er ook nogquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet je alle posten zo zuigend posten?
Noem de bewoners eens gewoon bij de naam Ik lees in een post al drie aanvallen naar haar. aslip, wijf ,achter de ramen zitten. Is niet nodig al die haat in een post
Hoe mooi zou het zijn als iemand die niet eens genomineerd is de vrijstelling koopt om de genomineerden die dan shoppen voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhh daarom mag ze niet van de andere !!!
Ze zijn bang 😂
Ash leeft in complottheorieën landquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley heeft haar medebewoners weer goed door.
Zij mag hard spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:48 schreef Cupfighter het volgende:
Hard het spel spelen maar wel janken om allerlei details, ik vind het vreemd
Ze kan zo de TT lopen te herhalenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley heeft haar medebewoners weer goed door.
Wie?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:49 schreef mazaru het volgende:
Wat lopen die twee in de badkamer nou weer te janken.
Karen jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze gaan lootjes trekken.
Wel priceless, die moeilijke gezichten die je zag toen ze met haar voorstel kwam
Gaat gewoon verder waar het gisteren geëindigd isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:50 schreef Krambo het volgende:
Ah leuk de dag begint alweer lekker toxic lees ik
Zij wil altijd en eeuwig dat het on haar draait en maakt anderen zwart met gaar kletsen. Alice heeft er gisteravond 3 zinnen over gesproken met Tom hoe ashley reageerde in de badkamer en daarna is het klaar. Dat is volwassenheid niet steeds blijven hangen in ietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig hangt ze daar nog steeds in... wat een triestigheid... dit zegt zoveel over haar.. bléh...
Nee klopt bietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Heeft Alice ook 500 euro van de pot gehaald omdat ze sliep. ??
Wanneer was dat dan?
Jimmy is ook niet zich zelf gebleven 😂quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:50 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jimmy: zegt ze tegen Tom: dat Randy zo zichzelf is gebleven. Dan denk ik, daar gaan we weer....
Jimmy: en ik word niet aangekeken he !!?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en karen buiten
ash: mooi he, meteen blokken he
ka: ik hoop dat ge het mooiste nummertje trekt
ash: natuurlijk willen ze dat rummicub trekken want die kaarten zijn op een bepaalde manier , dat weten ze
ka: maar ge moogt toch niet in de pot kijken
Ash: ja maar die kaarten zijn op een bepaalde manier gebouwd, de jongens weten precies welke de grootste en de kleinste zijn, ze willen alles blokken wat ik ook maar aanbied. Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten he, dat is echt zo bizar
hear hear
Ik vind dat wel een heel logische conclusie van Ashley, ik heb me dat al vaker afgevraagd, ze herkennen inmiddels die nummertjes van rummycub wel, zelfgemaakt .quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
Ow de jongens weten al welk nummer ze gaan trekken
Want de kaartjes zijn verschillend
Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Spiegeltje Ash ?
dan druk je op quote, kopieer de quote en plakt hem hier, doe ik zo vaakquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef mazaru het volgende:
Waarom kun je niet meer reageren op posten van een paar uur oud?
Tis net Assepoesterquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:53 schreef Jockari het volgende:
Intussen in het koninklijk paleis...
[ afbeelding ]
Deze ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja
niet de reactie die ze hoopte
karen al toen ze ash zei: ik wil wat vragen..
aan het kirgiechelen
Nee had het over de toxic sfeer in het huis, ging er vanuit dat het daar ook over gingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ik vraag het maar even voor de zekerheid. Je weet het maar nooit. Raar sfeertje.
Ik drukte gewoon op quote, schreef een antwoord en drukte op invoeren. Normaal gesproken moet dat kunnen in 1 topicquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
dan druk je op quote, kopieer de quote en plakt hem hier, doe ik zo vaak
De koningin is afgezet. We hebben een republiekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:53 schreef Jockari het volgende:
Intussen in het koninklijk paleis...
[ afbeelding ]
Dat dat andersom ook zo werkt realiseert ze zich niet...want zij is de onschuld zelvequote:
Er gaan er 4 de gameroom inquote:
Jippie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaan er 4 de gameroom in
De rest niet
We mogen bankhangen kijken
Als ik BB was had ik gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
En die protest badjas.. het begint een beetje sneu te worden.
Nee, de mannen. Karen wist al welk voorstel Ashley te berde ging brengen.quote:
waarom is TR verboden?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat dat andersom ook zo werkt realiseert ze zich niet...want zij is de onschuld zelve
Nu ook tegen glenn en karen :snap jij waarom ze mij niet vertrouwen
Ash (ik mag de tr ervoor denk niet meer gebruiken , maar indeze doet ze exact weer waarom ik haar zo noem)
Als de rollen omgedraaid waren had jij(zij) tyron randy en tom wel vertrouwd
Moet ze weer haar koffer inpakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik BB was had ik gezegd
Aangezien je het liefst in de badjas loopt
Mag je de rest van je kleding inleveren
De enige die moeilijk keek was Karen. De rest boeide het weinig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, de mannen. Karen wist al welk voorstel Ashley te berde ging brengen.
Precies. Alles open en eerlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:52 schreef spapaars het volgende:
Ze spelen allemaal het spel, maar veel geniepiger dan Ashley, die speelt het spel als een opengeslagen boek.
Paar posten ervoor gaf dotteke aan dat ze het bashen zat is als ik dan (sorry) trashley schrijft doe ik niet veel anders hequote:
Mwah... binnen de muren van haar eigen paleis dan wel...quote:
geconcentreerd, spanning spelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Deze week ga ik weer vrolijk zijn mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
De week is nog jongquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |