Ik hoop dat de nominaties zo blijven. Dan ontspringt ze de dans niet meer. Wordt tijd dat Ash osso gaat. Drukt een veel te grote negatieve stempel op de groep.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:27 schreef Toweler het volgende:
Hoop dat Glenn wint vandaag maar ben bang dat het Alice gaat worden
GDMquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Glen is opgestaan, maar de beelden blijven op de slaapkamer op str2
Dit is vooral een toneelstukje voor ons als streamers om Alice en Tom slecht neer te zetten. Ik heb absoluut een afkeer van mensen die geen zelfreflectie hebben. En die karen beaamt maar weer alles en is weer meningsloos. Glenn was gister eerlijk tegen ashley in zijn antwoordenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : In die 11 weken tijd, heb ik nooit in een spel iets gegund gekregen.
Zou je aan het denken moeten zetten.
Ze hebben haar gegund dat ze terug mocht komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : In die 11 weken tijd, heb ik nooit in een spel iets gegund gekregen.
Zou je aan het denken moeten zetten.
Dus datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:35 schreef Thorelf het volgende:
Er is haar nooit wat gegund! Ze mocht terugkomen in het spel...Tom heeft haar vrijstelling gegund...maar ach dat geldt niet
HIj noemde geen naam, maar toen hij zei dat iemand daarna in een slachtoffer rol ging zitten denk ik wel dat het over haar ging. Maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
Zet net de stream aan hebben tom en jimmy het over Ashley? die nu opeens op de stream is tijdens een streamwissel..
en het gaat weer over gunnen..
op 1 zijn tom en jimmy nog aan de wandel
Kan niet missen, Glenn en Ty gaan wel het spel spelen. Ashley als enige van de genomineerden niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj noemde geen naam, maar toen hij zei dat iemand daarna in een slachtoffer rol ging zitten denk ik wel dat het over haar ging. Maar weet het niet zeker.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj noemde geen naam, maar toen hij zei dat iemand daarna in een slachtoffer rol ging zitten denk ik wel dat het over haar ging. Maar weet het niet zeker.
Ja en er was er volgens mij ook maar één die in een slachtoffer rol valt steedsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan niet missen, Glenn en Ty gaan wel het spel spelen. Ashley als enige van de genomineerden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |