Tis net Assepoesterquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:53 schreef Jockari het volgende:
Intussen in het koninklijk paleis...
[ afbeelding ]
Deze ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja
niet de reactie die ze hoopte
karen al toen ze ash zei: ik wil wat vragen..
aan het kirgiechelen
Nee had het over de toxic sfeer in het huis, ging er vanuit dat het daar ook over gingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ik vraag het maar even voor de zekerheid. Je weet het maar nooit. Raar sfeertje.
Ik drukte gewoon op quote, schreef een antwoord en drukte op invoeren. Normaal gesproken moet dat kunnen in 1 topicquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
dan druk je op quote, kopieer de quote en plakt hem hier, doe ik zo vaak
De koningin is afgezet. We hebben een republiekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:53 schreef Jockari het volgende:
Intussen in het koninklijk paleis...
[ afbeelding ]
Dat dat andersom ook zo werkt realiseert ze zich niet...want zij is de onschuld zelvequote:
Er gaan er 4 de gameroom inquote:
Jippie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaan er 4 de gameroom in
De rest niet
We mogen bankhangen kijken
Als ik BB was had ik gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
En die protest badjas.. het begint een beetje sneu te worden.
Nee, de mannen. Karen wist al welk voorstel Ashley te berde ging brengen.quote:
waarom is TR verboden?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat dat andersom ook zo werkt realiseert ze zich niet...want zij is de onschuld zelve
Nu ook tegen glenn en karen :snap jij waarom ze mij niet vertrouwen
Ash (ik mag de tr ervoor denk niet meer gebruiken , maar indeze doet ze exact weer waarom ik haar zo noem)
Als de rollen omgedraaid waren had jij(zij) tyron randy en tom wel vertrouwd
Moet ze weer haar koffer inpakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik BB was had ik gezegd
Aangezien je het liefst in de badjas loopt
Mag je de rest van je kleding inleveren
De enige die moeilijk keek was Karen. De rest boeide het weinig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, de mannen. Karen wist al welk voorstel Ashley te berde ging brengen.
Precies. Alles open en eerlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:52 schreef spapaars het volgende:
Ze spelen allemaal het spel, maar veel geniepiger dan Ashley, die speelt het spel als een opengeslagen boek.
Paar posten ervoor gaf dotteke aan dat ze het bashen zat is als ik dan (sorry) trashley schrijft doe ik niet veel anders hequote:
Mwah... binnen de muren van haar eigen paleis dan wel...quote:
geconcentreerd, spanning spelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Deze week ga ik weer vrolijk zijn mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
De week is nog jongquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |