jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... Ashley vraagt of ze naar het winkeltje mag ... iedereen ... ok ... waarom niet ..
Maar er willen er nog 2, dus lootje trekken....
Backfired... maar ze zal er wel weer een draai aan geven.
100% na ontbijt slaapkamer Ashley: dit geloof je toch niet......quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... Ashley vraagt of ze naar het winkeltje mag ... iedereen ... ok ... waarom niet ..
Maar er willen er nog 2, dus lootje trekken....
Backfired... maar ze zal er wel weer een draai aan geven.
Ik de reactie van de andere wel flauw…….ze willen haar zo graag weg hebben laat haar dan ff naar dat winkeltje gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
daar komt het
ashley vinden jullie het oke en leuk als ik naar het winkeltje mag gaan?
ty: ik wil ook wel gaan
ka: van mij moogde ge gaan
Ash: en jij tom? (ze zuigt)
niet dus ze mag niet zomaar gaan
ty wil ook gaan en hoorde alice net zeggen dat het haar ook leuk lijkt
Laat Ashley maar gaan, het eerste wat ze koopt is die vrijstelling.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
daar komt het
Nee, ze gaan lootjes trekken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
daar komt het
Ik snap die reactie van de rest volledig. Mevrouw "ik speel vanaf dag 1 het spel" kan daar een vrijstelling pakken. Andersom zou ze er ook voor zijn gaan liggenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik de reactie van de andere wel flauw…….ze willen haar zo graag weg hebben laat haar dan ff naar dat winkeltje gaan.
Omdat ash nu wilquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik de reactie van de andere wel flauw…….ze willen haar zo graag weg hebben laat haar dan ff naar dat winkeltje gaan.
Nee Ashley had dit al met karen besproken.. ze wilde dit doen om de boel wat op te jutten...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhh daarom mag ze niet van de andere !!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat Ashley maar gaan, het eerste wat ze koopt is die vrijstelling.
Hommeles in de tent is wat ik verwacht.
Katrien duck was er ook nogquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet je alle posten zo zuigend posten?
Noem de bewoners eens gewoon bij de naam Ik lees in een post al drie aanvallen naar haar. aslip, wijf ,achter de ramen zitten. Is niet nodig al die haat in een post
Hoe mooi zou het zijn als iemand die niet eens genomineerd is de vrijstelling koopt om de genomineerden die dan shoppen voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhh daarom mag ze niet van de andere !!!
Ze zijn bang 😂
Ash leeft in complottheorieën landquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley heeft haar medebewoners weer goed door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |