Ze moet toch weer een vak oppakken nu ze afgezet is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet de Queen nu ook al voor leerlooier spelen?
[ afbeelding ]
ah thanks.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... had BB verwerkt in z'n verhaaltje rondom het vliegtuig, dat er eigenlijk 500 van de pot moest omdat er bewoners aan het slapen waren. Volgens mij was dat meer voor de show, want ze lagen wel lekker, maar volgens mij sliep er niemand.
Ja. Voor wie is die vinger denk ik dan. BB de camera bedieners of de streamers...quote:
Hij liet iets zien .. denk dat het de spijker was om het gat in z'n riem te maken. Alleen hield ie 'm tussen z'n duim en middelvinger... zag er grappig uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Voor wie is die vinger denk ik dan. BB de camera bedieners of de streamers...
OMG dus zo snel kan je iemand slecht neer zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij liet iets zien .. denk dat het de spijker was om het gat in z'n riem te maken. Alleen hield ie 'm tussen z'n duim en middelvinger... zag er grappig uit.
Zelfs nu ik weet wat er gebeurt zie ik er nog een middelvinger in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
OMG dus zo snel kan je iemand slecht neer zetten.
Arme Randy..
Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
De leukste persoon om te volgen en naar te kijken gaat BB winnen.
neen nog niet, maar zal niet lang meer duren of ze vertrekt vanzelf omdat haar niks gegund wordtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:24 schreef Witborst het volgende:
Is aslip er al uit of zit ze al in de winkel met der vrijstelling.
Dat wijf heeft god van big brother aan de lippen hangen.
Ze krijgt de overwinning in de schoot geworpen, vanaf het begin.
Ze had al thuis gezeten achter de ramen.
Zelf kijk ik bijna niet meer, dus vraag het hier maar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley, is dat die Katrien Duck?
Daar hebben haar medebewoners absoluut geen 'say' in gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben haar gegund dat ze terug mocht komen
medebewoners wilden haar juist wegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hebben haar medebewoners absoluut geen 'say' in gehad.
Jimmy en delano hebben ashley vrijgesteld toen jimmy en delano king en queen warenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben haar gegund dat ze terug mocht komen
Ik vraag me weleens af wat al die mannen heeft bewogenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:29 schreef danilel het volgende:
dat irritante gegiebel van Ka, pffff, daar zou je als man toch op afknappen
Niet alle maar wel veel...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ashley die steeds Alice afkraakt, typerend, Alice is met haar 20 jaar op alle fronten verder dan de 33 jarige Ashley en dat kan ze gewoon niet hebben
Het feit dat Glenn en Alice meteen veilig waren en dat Ashley samen met Danny door die draaideur moest, moet voor haar een teleurstelling zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hebben haar medebewoners absoluut geen 'say' in gehad.
Waarom moet je alle posten zo zuigend posten?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:24 schreef Witborst het volgende:
Is aslip er al uit of zit ze al in de winkel met der vrijstelling.
Dat wijf heeft god van big brother aan de lippen hangen.
Ze krijgt de overwinning in de schoot geworpen, vanaf het begin.
Ze had al thuis gezeten achter de ramen.
Zelf kijk ik bijna niet meer, dus vraag het hier maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |