oh jammer, ik zag hem zijn kaarten opruimen, had goeie hoopquote:Op maandag 25 maart 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
wellicht op stream 3.... op stream 2 is ie z'n museum aan het organiseren.
zaterdag weer alles eraf scheren, pruikje op en arm in arm met asslie naar huisquote:Op maandag 25 maart 2024 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
De baard komt er nu ook bij.
[ afbeelding ]
Welneequote:Op maandag 25 maart 2024 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
zaterdag weer alles eraf scheren, pruikje op en arm in arm met asslie naar huis![]()
Dat betekend mochten ze winnen er opnieuw genomineerd moet wordenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:34 schreef Harry het volgende:
Stream 2
De winnaar van morgen wint volgens Jimmy een Gouden Ticket voor de Halve finale. Dat geldt ook voor de twee genomineerden. Jimmy vindt het heel spannend.
Jimmy: als ik die win.... Owwww..... !!
Jimmy wil vroeg maar bed, maar wacht nog op een oproep voor de DB.
Ja die maakt alles persoonlijk maar heeft jimmy ook wel een handje vanquote:Op maandag 25 maart 2024 22:39 schreef Harry het volgende:
Jimmy vindt het erg dat Ashley alles zo persoonlijk op neemt.
Kan 1 iemand winnen tochquote:Op maandag 25 maart 2024 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat betekend mochten ze winnen er opnieuw genomineerd moet worden
Dat denk ik wel waarom niet niemand anders heeft er wat aan.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:47 schreef kater1 het volgende:
Uhm, ik zit na te denken over dat Alice zoveel voordelen gehad / gekocht heeft. Dat verjaardagsbord met berichtjes van vrienden en familie, dat kreeg Doriana ook. Maar mocht Doriana dat bord houden?
Nou, in mijn herinnering mocht ze kijken en bewonderen maar moest ze het teruggevenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik wel waarom niet niemand anders heeft er wat aan.
Neen, dat ging terug weg in de draaideur.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:47 schreef kater1 het volgende:
Uhm, ik zit na te denken over dat Alice zoveel voordelen gehad / gekocht heeft. Dat verjaardagsbord met berichtjes van vrienden en familie, dat kreeg Doriana ook. Maar mocht Doriana dat bord houden?
Ze beginnen de tent af te brekenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:55 schreef Koos1958 het volgende:
Spelticket van Alice achter het bed gevallen
die hangt al weken boven haar bedquote:Op maandag 25 maart 2024 22:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Neen, dat ging terug weg in de draaideur.
Ja, die van Alice. Het ging over die van Doriana.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Pardon? die hangt al weken boven haar bed
[ link | afbeelding ]
my mistakequote:Op maandag 25 maart 2024 22:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, die van Alice. Het ging over die van Doriana.
Daar zag ik iets terug een voorbeeld van hoe dat moet in Argentina..quote:Op maandag 25 maart 2024 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze beginnen de tent af te breken
Maar waarom mocht Alice het houden en Doriana niet?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
die hangt al weken boven haar bed
[ link | afbeelding ]
Ik zou ff langs de DBK voor uitleg van hoe dat kan ?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:01 schreef Harry het volgende:
Het Spelticket van Alice is niet teruggevonden.
kwakkie Jimmie?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jimmy was zichzelf iets te snel
Inderdaad, lekker mandiën. Niets mis meequote:Op maandag 25 maart 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Ah, ik zie aan Jimmy dat ze douchen op de Ned. -Indische manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |