mandien (moet nog een trema op, maar ik weet niet hoe dat moet )quote:Op maandag 25 maart 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Ah, ik zie aan Jimmy dat ze douchen op de Ned. -Indische manier.
Dank je, was woord kwijtquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker mandiën. Niets mis mee
spatiebalk met dubbel aanhalingsteken indrukken en dan letter typenquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef Verida het volgende:
[..]
mandien (moet nog een trema op, maar ik weet niet hoe dat moet )
Alleen Jimmy nog maar geweest?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vast wel. gebeurt net zo weinig mee als de freeze....
is dat wegen ostern?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
Randy voelt zich net opgekookte aardappel
[ afbeelding ]
Ze hadden er 'n druppel menthol of pepermunt in moeten doen, dat ruimt op (in de groepenkast boven)quote:Op maandag 25 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
Randy voelt zich net opgekookte aardappel
[ afbeelding ]
dit is toch voor de huidquote:Op maandag 25 maart 2024 23:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden er 'n druppel menthol of pepermunt in moeten doen, dat ruimt op (in de groepenkast boven)
er was een spel, asslie verloren, huilon , cos commentaar , same oldquote:Op maandag 25 maart 2024 23:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
WTF is er gebeurt? Heb ik weer iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |