abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212961236
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
Randy voelt zich net opgekookte aardappel :D

[ afbeelding ]
All those angels with their wings glued on.
pi_212961245
Waar het mij om gaat, dit is een RLS/ spel met échte mensen, geen GTST, waar je een hekel kan hebben aan een personage, wat gespeeld wordt door een acteur, zoals een Ludo.
Ashley speelt een spel om veel geld, net als de anderen, maar zij wordt wel heel slecht neergezet, zowel haar uiterlijk, boobs, lippen (ook niet mijn ding) en dan haar spelgedrag. Ze wordt compleet afgebrand als mens. ik zie bij iedereen wel leuke en minder leuke gedragingen, karaktereigenschappen.
Maar het is nog steeds een spel dat draait om heel veel geld, een droom mssn ook voor velen hier en je gunt het de 1 meer dan de ander. Dat heb ik ook en ik ben fan van niemand, ik kijk deze RLS om te kijken wat het met de mensen doet in het spel, maar ook met de mensen op een forum. ;) Leuke studie kan ik je vertellen.
if it's meant to be, it will be
  dinsdag 26 maart 2024 @ 00:14:23 #78
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_212961252
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:55 schreef engine het volgende:

[..]
Nee dat niet :D
zijn ze verkoud??
pi_212961263
Maar
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar het mij om gaat, dit is een RLS/ spel met échte mensen, geen GTST, waar je een hekel kan hebben aan een personage, wat gespeeld wordt door een acteur, zoals een Ludo.
Ashley speelt een spel om veel geld, net als de anderen, maar zij wordt wel heel slecht neergezet, zowel haar uiterlijk, boobs, lippen (ook niet mijn ding) en dan haar spelgedrag. Ze wordt compleet afgebrand als mens. ik zie bij iedereen wel leuke en minder leuke gedragingen, karaktereigenschappen.
Maar het is nog steeds een spel dat draait om heel veel geld, een droom mssn ook voor velen hier en je gunt het de 1 meer dan de ander. Dat heb ik ook en ik ben fan van niemand, ik kijk deze RLS om te kijken wat het met de mensen doet in het spel, maar ook met de mensen op een forum. ;) Leuke studie kan ik je vertellen.
Maar je verdedigt enkel Ashley heel de tijd en dat mag hoor. Maar over anderen werden en worden ook genoeg lelijke dingen gezegd. Een Ronahi, een Sabeau, een Doriana.....etc....

Helaas gebeurt dat op social media.
pi_212961272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heel benieuwd naar je resultaten :lijstje:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_212961274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:14 schreef mario390 het volgende:

[..]
zijn ze verkoud??
Nee hoor, ze doen het gewoon omdat het fijn is . Ze noemen het een sauna voor het gezicht
pi_212961292
maar iedereen slaapt op streams, hoopte nog na de late batterijwissel op het zangtalent van deze of gene, maar tevergeefs tot nu toe -O-
pi_212961345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
MOD Edit ****** users hoeven niet beoordeeld te worden
Want het kan écht niet zo zijn dat Ashley al wekenlang lelijk gedrag tentoonspreid wat jij blijkbaar niet ziet? Dus is iedereen die het daar niet mee eens is een schaap? Ze heeft totáál geen zelfreflectie, echt nada.

Als ik voor mezelf spreek, ik probeer het altijd wel enigszins netjes te houden en heb nooit een woord gerept over haar uiterlijk. Vind haar ‘spel’/persoonlijkheid gewoon storend. En hoe meer ze haar eigen mankementen op anderen afschuift, in een slachtofferrol kruipt om door in de kern door haar zelf veroorzaakte situaties en daarin ook nog eens vies en gemeen in haar bewoording is, wordt dat alleen maar erger. Dus dat gaat van storend naar zeer storend. Zodra zij weer dat gedrag tentoonspreid, komt daar meer reactie op natuurlijk. We kijken BB allemaal om een reden, de een kijkt blijkbaar voor dit gedrag of ziet het niet, een ander (waaronder ik) houdt absoluut niet van dat gedrag. En dan wordt dat geuit.

Verder vind ik dat Ashley net als een ieder heus niet alles goed hoeft te doen, maar ze maakt het al een tijdje best wel bont.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2024 05:38:01 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Leh-kùr
pi_212961360
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:38 schreef Willewa het volgende:

[..]
Want het kan écht niet zo zijn dat Ashley al wekenlang lelijk gedrag tentoonspreid wat jij blijkbaar niet ziet? Dus is iedereen die het daar niet mee eens is een schaap? Ze heeft totáál geen zelfreflectie, echt nada.

Als ik voor mezelf spreek, ik probeer het altijd wel enigszins netjes te houden en heb nooit een woord gerept over haar uiterlijk. Vind haar ‘spel’/persoonlijkheid gewoon storend. En hoe meer ze haar eigen mankementen op anderen afschuift, in een slachtofferrol kruipt om door in de kern door haar zelf veroorzaakte situaties en daarin ook nog eens vies en gemeen in haar bewoording is, wordt dat alleen maar erger. Dus dat gaat van storend naar zeer storend. Zodra zij weer dat gedrag tentoonspreid, komt daar meer reactie op natuurlijk. We kijken BB allemaal om een reden, de een kijkt blijkbaar voor dit gedrag of ziet het niet, een ander (waaronder ik) houdt absoluut niet van dat gedrag. En dan wordt dat geuit.

Verder vind ik dat Ashley net als een ieder heus niet alles goed hoeft te doen, maar ze maakt het al een tijdje best wel bont.
Eventueel aanvullend. Over Rohani en Doriana en Sabeau en Dilano werd net zo goed negatief gepraat. ******Mod Edit, niet over users Het waarom is me onduidelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2024 05:38:49 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
  dinsdag 26 maart 2024 @ 00:42:12 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212961362
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb geprobeerd om er een touw aan vast te knopen wat er vanavond is gebeurd. Begrijp een spel achter een SL. waar Ashley als vreselijke boeman uit is gekomen, ze is nog slechter dan ze al was, maar niemand weet wat het spel is dat er gespeeld is?
**** Mod edit.
Klopt mijn samenvatting een beetje?
Mod edit,
Rondetafel geweest waar een spelticket gegunt moest worden voor een game waar je een ticket naar de halve finale kunt winnen. Ook voor de genomineerde. Tijdens het gunnen zijn deze tickets gegunt aan Ty en Glenn Alice en Jimmy. Ashley heeft uiteindelijk zelf haar plek afgestaan begreep ik uit een gesprek tussen Ty en Glenn. Ty vond dat jammer want hij had het haar tactisch ook wel willen gunnen omdat hij haar ook graag van de bank ziet verdwijnen om zelf meer kans te maken. Dus de soep wordt niet zo heel heet gegeten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2024 05:40:13 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
  dinsdag 26 maart 2024 @ 00:50:02 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212961390
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
*****Mod edit, niet doen, ze spelen een spel en iedereen speelt het spel op zijn/ haar manier. De 1 wat harder en mssn slimmer dan de ander. Maar om iemand zo kapot te praten, gaat voor mij veel te ver. Ik neem i.p.v. een stoombadje maar een koude douche. ***Mod edit! Slaap lekker allemaal!
Haat? Het is een hekel aan. Ze maakt het gewoon heel erg bont. Ze beticht mensen van egoisme terwijl zij de dikste ik heeft van allemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2024 05:41:46 ]
pi_212961391
Tom gaat met gemak winnen.
pi_212961393
************ mod edit zuigen

[ Bericht 95% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2024 05:42:10 (Bericht verwijderd) ]
pi_212961400
Tom is ook niet fair, zo een goed gesprek met Karen, weer maatjes en zo weer beïnvloed door een leugenachtige Jimmy, die zijn eigen straatje schoonpraat en ook liegt, zowel tegen Tom als tegen karen en Ashley en geen van beide partijen heeft het door. Vals: ja, slim: ja, Fair: nee
Tom is zeer onzeker over zichzelf en luistert naar degene die hem de hemel inpraat, dat is nu Alice, maar ook zij gaat 100% voor de poen, net als iedereen.
pi_212961403
Mod edit zuigen

[ Bericht 80% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2024 05:42:43 (Bericht verwijderd) ]
pi_212961406
De grootste mindfucker zal BB winnen en dat zal Ashley zeker niet zijn.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 00:58:38 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212961412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Het gedrag van Ashley laat te wensen over, net als dat van Jimmy, die de vriendschap van de meiden, om ze zo maar te noemen uitspeelt tegen Tom en omgekeerd. Tegen Tom praat hij de meiden slecht en omgekeerd. Zo speelt Jimmy het spel. Leuk? nee, slim: ja.
Randy is een sluwe, doet weinig, houdt zic h op de achtergrond, leuk om naar te kijken? Nee, maar sneakt er lekker door. Ty, als het op geld aankomt, laat hij, net als iedereen, zijn maatjes vallen. Alice, weken Zwitserland, staat ineens op, laat zich overal veel meer horen, nu ze weet dat ze populair is, treed meer en meer op de voorgrond.
Het zou me niet verbazen als Randy de winnaar wordt, want ze vergeten hem. Slimme tactiek, je kalm houden, beetje ja man zeggen, ja Bro etc. het gaat uiteindelijk om de poen en iedereen heeft zijn eigen tactiek.
Je mist het punt. Ashley is met heel veel pretenties dit avontuur aangegaan. Ze ging het hard spelen alles voor het spel. Ze heeft de verdeel en heers tactiek gebruikt en mensen willens en wetens zwart gemaakt om ze in een kwaad daglicht te stellen. Als je een grote groep tegen de borst stuit kan je veel weerstand verwachten. Ze moet nu niet gaan piepen. Niemand is perfect. Sterker nog ik kijk graag naar mensen die echt mens zijn en gewoon hun fouten maken maar je moet wel zien dat mensen gaande weg hun fouten herstellen. Dat zie ik bij Ashley niet.
pi_212961413
De leukste persoon om te volgen en naar te kijken gaat BB winnen.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 00:59:48 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212961415
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef KangaP het volgende:

[..]
Onderandere , Omdat ze nog een van de weinige vrouwen over is , ze pit en animo heeft, variatie en ergernis in het spel steekt .Weent en bitchy is , zoals vrouwen op hun mooist kunnen.
Of wil je de volgende weken naar een bende kaartende mannen kijken .
Ikke niet.
Ze zit vrijwel de hele dag te kaarten of te rummikuppen.
pi_212961416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef KangaP het volgende:

[..]
Onderandere , Omdat ze nog een van de weinige vrouwen over is , ze pit en animo heeft, variatie en ergernis in het spel steekt .Weent en bitchy is , zoals vrouwen op hun mooist kunnen.
Of wil je de volgende weken naar een bende kaartende mannen kijken .
Ikke niet.
Als je van huilende bitchy vrouwen houdt, snap ik je. Okeeeeej.... Bijzonder.
pi_212961418
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:59 schreef marky het volgende:

[..]
Ze zit vrijwel de hele dag te kaarten of te rummikuppen.
net als Ty. Tom, Randy en meerdere, dus wat is je punt?
pi_212961422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
De leukste persoon om te volgen en naar te kijken gaat BB winnen.
En dat is dus niet Ashley. Zo simpel is het.

Dat zij dat wel is voor een bepaalde groep vind ik gek, maar ik vind wel meer gek in de wereld. Voor elke rommel is er publiek. Mag hoor, maar blijft vaag voor me.
Leh-kùr
pi_212961425
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef schizolientje het volgende:

[..]
Inderdaad, lekker mandiën. Niets mis mee
mandiën

mandiën logo #11344
een douche nemen met een emmertje
Jaar van herkomst: 1875 (Multatuli, Max Havelaar, 379
pi_212961427
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:58 schreef marky het volgende:

[..]
Je mist het punt. Ashley is met heel veel pretenties dit avontuur aangegaan. Ze ging het hard spelen alles voor het spel. Ze heeft de verdeel en heers tactiek gebruikt en mensen willens en wetens zwart gemaakt om ze in een kwaad daglicht te stellen. Als je een grote groep tegen de borst stuit kan je veel weerstand verwachten. Ze moet nu niet gaan piepen. Niemand is perfect. Sterker nog ik kijk graag naar mensen die echt mens zijn en gewoon hun fouten maken maar je moet wel zien dat mensen gaande weg hun fouten herstellen. Dat zie ik bij Ashley niet.
Exact, dat zou de schade nog hebben beperkt, maar door het totaal ontbreken daarvan ontstaat er zoveel weerstand. Zowel in dat huis als buiten dat huis. Een logisch gevolg.
Leh-kùr
  dinsdag 26 maart 2024 @ 01:05:01 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212961429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
net als Ty. Tom, Randy en meerdere, dus wat is je punt?
Dat ze op de streams momenteel niets toevoegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')