De weerstand tegen Ashley is dat zij het spel hard speelt, maar er open over is. De rest is meer sneaky, maar spelen het spel net zo hard.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Exact, dat zou de schade nog hebben beperkt, maar door het totaal ontbreken daarvan ontstaat er zoveel weerstand. Zowel in dat huis als buiten dat huis. Een logisch gevolg.
Ik vind een verbastering van iemands naam omdat het nu toevallig zo uitkomt beter/netter dan iemand "my little pony" noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als volwassen mensen een zielige bijnaam geven, vind ik idd zielig en triest
Denk niet dat het in dank afgenomen zou worden als ik de boel op slot gooi als ik ga slapenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:23 schreef engine het volgende:
Doe de zooi gewoon op slot als je gaat slapen daniedere avond hetzelfde maar als iemand begint over gehaat en staatsgevaarlijk in dezelfde zin ga je daar altijd reacties op krijgen. Zeker als op de streams iedereen slaapt.
Gooi Europapa er maar ff in op standje 10 en daarna wat Paul Elstakquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:10 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Gooi er maar even een lekker muziekje in BB
zijn ze gelijk wakker
ja kijken wat hun er van vinden Europapaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooi Europapa er maar ff in op standje 10 en daarna wat Paul Elstak
Is ze weer terug het bed in, ik zie haar nog in bed liggen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Den Ashley is ook wakker, en is bezig in de keuken met het brood maken.
Ja, ze is weer gaan liggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ze weer terug het bed in, ik zie haar nog in bed liggen?
Weer van die harde ,zoals gisteren?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Den Ashley is ook wakker, en is bezig in de keuken met het brood maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |