Al sinds het begin, en degene die de typfout maakte had het eruit kunnen halenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat er loempa’s in de TT staat
Bij jou wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:16 schreef Arizona het volgende:
Weertje vandaag hoor
Gisteren viel het hier nog tegen, maar vandaag is het een heerlijke lentedag met veel zon en 18 graden
Bij jou weer geen lentedag?quote:
Wat is jouw weer dan vandaag?quote:
De zomerjas was perfect net buiten!quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het winterjas aan, winterjas uit, winterjas weer aan, rits los.
Uitstekend! Hup C-Maxquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Auto is weer door de APK gesleept, moesten een paar kleine dingetjes aan gebeuren.
Minder duur dan vorig jaar, dus dat is mooi.
Het is lang geleden dat ik een winterjas aan heb gehadquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De zomerjas was perfect net buiten!
Aan deze informatie heb je niets meer, maar toch
Goed onthouden.quote:
Ik ging voor de tussenjas en dat was eigenlijk ook al te warm.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het winterjas aan, winterjas uit, winterjas weer aan, rits los.
Ik had vanmiddag al pasta, dus nu gewoon brood gegeten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie als avondeten? Ik heb een poging tot amatriciana gedaan. Met nadruk op poging
Is dat een nooit uitgebrachte single van Treblequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie als avondeten? Ik heb een poging tot amatriciana gedaan. Met nadruk op poging
Hij mag al stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed onthouden.![]()
Prima ding, is uit 2005 maar blijft het goed doen.
Wat ging er mis ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Ha, ik heb toevallig dat filmpje bijgepakt (sowieso maakt hij goede recepten) maar mijn saus bleef te dun. Maar het smaakt opzich nog primaquote:
Ik had ravioli met een sali/boter/parmezaan saus en pompoen uit de oven. Was goed gelukt maar wel behoorlijk vet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Had zomaar gekunt. Maar het dikke pastasaus met pancetta en peper.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat een nooit uitgebrachte single van Treble![]()
Wij hadden AGV. Met nootmuskaat over de boontjes!
Dat Roger_Epiales zo vroeg wakker is snap ik, maar jij? Kwam je net terug van een avondje totaal van het padje zijn?quote:
Ik had als middageten groene tagliatelle met spinazie-cremesaus gemaakt. Was erg lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Nee ik werd rond 4 uur ineens wakker, maar zag pas vanochtend dat ik toevallig echt binnen een minuut reageerde.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat Roger_Epiales zo vroeg wakker is snap ik, maar jij? Kwam je net terug van een avondje totaal van het padje zijn?
Ja daarom, alsof je er al klaar voor zatquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik werd rond 4 uur ineens wakker, maar zag pas vanochtend dat ik toevallig echt binnen een minuut reageerde.
En dat zonder plaspauze.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, om 4 uur ineens wakker worden en dan niet direct weer in slaap vallen
Em31 voelde gewoon aan dat ik ook wakker was en wilde een beetje meelevend zijn, denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom, alsof je er al klaar voor zat
Jeetje, om 4 uur ineens wakker worden en dan niet direct weer in slaap vallen
Straks samen in de cel met Quincyquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat in juli seksuele intimidatie in Nederland ook online strafbaar wordt.
Dan vraag ik me wel af of je als user dan ook in Nederland moet zitten of dat het al voldoende is dat het een Nederlands forum is?
(Is het dat nog niet dan?)quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat in juli seksuele intimidatie in Nederland ook online strafbaar wordt.
Dan vraag ik me wel af of je als user dan ook in Nederland moet zitten of dat het al voldoende is dat het een Nederlands forum is?
Kloptquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Em31 voelde gewoon aan dat ik ook wakker was en wilde een beetje meelevend zijn, denk ik.
Heel vriendelijk, werd gewaardeerd.
Pannenkoekenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
De lente begon vannacht om 4:06, was je daar onbewust heel blij om?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik werd rond 4 uur ineens wakker, maar zag pas vanochtend dat ik toevallig echt binnen een minuut reageerde.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pannenkoeken
[..]
De lente begon vannacht om 4:06, was je daar onbewust heel blij om?
Dat is bij nader inzien wel merkwaardig inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ben nog niet aangeklaagd?
Begrijpelijk, ik zou dat ook niet zomaar verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kloptmaar ik zal toch proberen het vannacht niet weer te herhalen.
Nee maar af en toe verdien je zo vroeg wel wat gezelligheid hoor, je zet toch vaak koffie klaar he!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik zou dat ook niet zomaar verwachten natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar af en toe verdien je zo vroeg wel wat gezelligheid hoor, je zet toch vaak koffie klaar he!
Dit vind jij wel gezellig?quote:
Ik stuur je zo wel een mixtape van m'n beste thuiskaraoke-performances.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
Net thuis van een concert van The Pixies. Nu is mijn concertagenda leeg voor de komende tijd en kan ik eindelijk eens goed inluisteren voor het komende songfestival
Leuk. Gewoon via internet, of komt het met een pakketje?quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je zo wel een mixtape van m'n beste thuiskaraoke-performances.
Als je wilt dat ik er wat persoonlijke foto's bij doe dan doe ik het via de post denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk. Gewoon via internet, of komt het met een pakketje?
Dat hoeft niet per se, maar ik vind het wel leuk om iedereen hier op de hoogte te houden van de status van het pakket.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik er wat persoonlijke foto's bij doe dan doe ik het via de post denk ik
Heb je nog Pixiepics gemaakt?quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
Net thuis van een concert van The Pixies. Nu is mijn concertagenda leeg voor de komende tijd en kan ik eindelijk eens goed inluisteren voor het komende songfestival
quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar ik vind het wel leuk om iedereen hier op de hoogte te houden van de status van het pakket.
quote:”600 kg coke ontdekt in een doos met karaoke-tapes”
Wie is hun Jean Forgeron?quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Bij de Tour de France hebben ze blijkbaar ook zo’n spectaculair 100 dagen-evenement als wat wij ooit bij ons ESF in Rotterdam hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:32 schreef H_T het volgende:
Weten jullie al wat jullie gaan eten vanavond?
Nog steeds amatriciana.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:32 schreef H_T het volgende:
Wij hadden macaroni. Niet mijn lievelingseten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:32 schreef H_T het volgende:
Ik ben ook geen groot pastafan. Ik maak het zelf dan ook maar een paar keer per jaarquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden macaroni. Niet mijn lievelingseten.
Morgen eten we patat
Een jas voor als het te koud is voor een zomerjas of zonderjas, maar te warm voor een winterjas. Net als Tefal denken we aan allesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:25 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik me al ruim een dag af te vragen wat een tussenjas is.
Onmisbaar in dit Nederlandse kwakkelklimaat!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Een jas voor als het te koud is voor een zomerjas of zonderjas, maar te warm voor een winterjas. Net als Tefal denken we aan alles
Achquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onmisbaar in dit Nederlandse kwakkelklimaat!
Dunner dan een winterjas, dikker dan een zomerjas. Ook wel: de beste jas.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:25 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik me al ruim een dag af te vragen wat een tussenjas is.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:16 schreef Em31 het volgende:
Bij mij was het ook tijd voor lunch. Alleen toen sneed ik me in mijn vinger en liet ik daarna ook nog mijn mooie botervloot in 100 stukjes vallen.![]()
Klote dag.
Ik heb al weekend sinds gistermiddag 5 uurquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Tijd voor lunch (en bijna tijd voor Roger die meldt dat hij weekend heeft)
Ik had tostisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Tijd voor lunch (en bijna tijd voor Roger die meldt dat hij weekend heeft)
Ach gosquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:16 schreef Em31 het volgende:
Bij mij was het ook tijd voor lunch. Alleen toen sneed ik me in mijn vinger en liet ik daarna ook nog mijn mooie botervloot in 100 stukjes vallen.![]()
Klote dag.
Heb je het gespuis in F1 nog een beetje onder de duim kunnen houden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al weekend sinds gistermiddag 5 uur
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:16 schreef Em31 het volgende:
Klote dag.
Nee hij is nog wel gewoon te koop, maar heb ‘m ooit voor Sinterklaas gevraagd omdat ik ‘m te duur vond om zo te kopen (30). Dus ga denk ik nu maar voor een goedkopere eerst.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach gosIs het ook nog een vintage botervloot of kan je wel redelijk makkelijk een vervangend exemplaar kopen?
30 is ook wel prijzig voor zo'n ding jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hij is nog wel gewoon te koop, maar heb ‘m ooit voor Sinterklaas gevraagd omdat ik ‘m te duur vond om zo te kopen (30). Dus ga denk ik nu maar voor een goedkopere eerst.![]()
Je moet ook niet gaan afwassen met Cha Cha Cha op de achtergrond. Dat is living on the edgequote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:11 schreef H_T het volgende:
Ik heb een paar maanden terug nieuw servies gekocht. Eén bord is al stuk en een bordje is beschadigd tijdens de afwas
De Sirtaki was ook al geen succesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan afwassen met Cha Cha Cha op de achtergrond. Dat is living on the edge
Zondequote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hij is nog wel gewoon te koop, maar heb ‘m ooit voor Sinterklaas gevraagd omdat ik ‘m te duur vond om zo te kopen (30). Dus ga denk ik nu maar voor een goedkopere eerst.![]()
Eurosportcommentator stelde weer niet teleur bij De Val Van Wout, "neeeeee, ik wil dat ze samen in de finale rijden!"quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
Ik heb ook vanaf nu vrij gevraagd en ik ga naar Wout en Mathieu kijken
Mathieu had gewoon moeten wachten en Wout een kusje op de knie moeten geven. Gr. Gr. hhl.bequote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eurosportcommentator stelde weer niet teleur bij De Val Van Wout, "neeeeee, ik wil dat ze samen in de finale rijden!"
Dat die domme Wout daar niet even rekening mee hield voordat hij de kasseien kopte
Nee het waren echt heel veel stukjes dus daar begin ik maar niet aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:11 schreef H_T het volgende:
[..]
30 is ook wel prijzig voor zo'n ding jaIs ie misschien nog te lijmen of wil je daar niet aan beginnen?
oh dat is ook zonde.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:11 schreef H_T het volgende:
Ik heb een paar maanden terug nieuw servies gekocht. Eén bord is al stuk en een bordje is beschadigd tijdens de afwas
Tuurlijk. Gaat wat makkelijk als bijna niemand live kijkt rond die tijdstippenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je het gespuis in F1 nog een beetje onder de duim kunnen houden?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gaat wat makkelijk als bijna niemand live kijkt rond die tijdstippen
Mathieu wacht nu wel netjes!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu had gewoon moeten wachten en Wout een kusje op de knie moeten geven. Gr. Gr. hhl.be
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu had gewoon moeten wachten en Wout een kusje op de knie moeten geven. Gr. Gr. hhl.be
En VDP viel al aan voor Wout vielquote:
Ik geloof het niet, maar het kwam 'maar' van Ikea. Ik kan dus nog een kleur bijkopen als ik wil en de kans is redelijk aanwezig dat die borden ook nog wel te koop zijn als ik wel meer nodig hebquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het waren echt heel veel stukjes dus daar begin ik maar niet aan.
[..]
oh dat is ook zonde.zijn ze ook los te koop zodat je het eventueel weer aan kunt vullen?
Mathieu werd geholpen door de motorenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mokerdomme Belgen vinden het niet eerlijk dat HUN WOUT mocht winnen
Je hebt er zin in zie ikquote:
Nee, want ik weet echt niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor Nederland-Schotland?
Echt zin om voor Memphis en Wijnaldum te juichen.
Het is een oefenwedstrijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Nederland racet tegen Schotlandquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want ik weet echt niet waar het over gaat
Dan is die zenuwen toch nergens voor nodigquote:
Coulthard is bejaardquote:
Ja, maar wij haken er gewoon niet serieus op inquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef Em31 het volgende:
Lieve schatten, jullie snappen toch wel dat ik niet serieus ben.
Dat is leuker dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Coulthard is bejaard
Dus wint Max makkelijk
Tenzij Jos vs Coulthard is, dan is het meer gelijkwaardige battle
Een foto waar niemand anders op staat is altijd goed als je een wielerwedstrijd wint natuurlijkquote:
Toen wij nog fanatiek de mode volgden, had je geen Zalando’s enzo, en moest je ergens voor midden december een winterjas kopen, want daarna hing in elke kledingwinkel alleen nog de zomercollectie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
Dank voor de uitleg over de tussenjas. Ik kan me niet herinneren dat zoiets bestond toen ik nog in Nederland woonde. Maar goed, toen hadden we ook nog geen tussenweer, alleen maar extremen.
Ik heb hier zelf een zomerjas en een winterjas (en die laatste is af en toe toch wel nodig). Maar dit jaar is m'n winterjas stuk gegaan en was ik te lui om 'm te laten fixen dus toch maar de hele winter met m'n zomerjas gedaan en dikke truien waar nodig.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Ik koop mijn whisky altijd direct bij degene die het maakt. Daar zit ten minste schot in de zaakquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
De tegenstander begint al met 1 schot op doel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Een schot tegen de paal zou ik wel sneu vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
De tegenstander begint al met 1 schot op doel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit vast wel iemand op McGrinder die daar blij mee zou zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een schot tegen de paal zou ik wel sneu vinden
Een schot in de roos landt zachter inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een schot tegen de paal zou ik wel sneu vinden
Ik was wel benieuwd naar Zirkzee en Brobbey in Oranje. Maar die zijn allebei geblesseerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Jaquote:
Arme vrouwquote:
Arme William, die heeft nu een vader en een vrouw die tegelijk kanker hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arme vrouwen arme kinderen. Zo heftig in zo’n jong gezin.
Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop.
Ook arme William ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Arme William, die heeft nu een vader en een vrouw die tegelijk kanker hebben.![]()
En tegelijk word er van hem verwacht dat ie voor zijn gezin zorgt en werk van de familie blijft draaien. Ga er maar aan staan.
De Britse media dwongen haar nu, door alle speculaties, om naar buiten te komen met dit nieuws.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook arme William ja.
Hopelijk krijgen ze nu de rust en ruimte als gezin, na al die speculaties van de laatste tijd na die onhandige fotosoap.
Compleet belaagd door alles en iedereen de laatste tijd, is toch ook bizar. Vooral die pers daar.quote:
Oh wtf, daar werd laatst toch al voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
En in Rusland is het ook misse boel, die concertzaalJe zou er maar zijn…
Dit kan ook nog wel eens een voorbode van veeeel meer narigheid zijn, ook gezien de recente woorden van Putin. Dit wordt ongetwijfeld weer in zijn voordeel “gespind”.
@:em31 je botervloot was de voorbode van nog veel meer onheil
Ja, de VS waarschuwde al, ze noemden zelfs concerten als mogelijk doelwitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wtf, daar werd laatst toch al voor gewaarschuwd.
Nee maar je bent toch zenuwachtig zeg je? Voor de wedstrijd toch? Waarom zeg je dat dan als het niet zo is? Of ben je zenuwachtig voor iets anders?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef Em31 het volgende:
Lieve schatten, jullie snappen toch wel dat ik niet serieus ben.
Gini is backquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Voor de modderregen, kou en stormen die jou kant op komen denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je bent toch zenuwachtig zeg je? Voor de wedstrijd toch? Waarom zeg je dat dan als het niet zo is? Of ben je zenuwachtig voor iets anders?
Timquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb besloten niet mee te doen aan Nederland-Schotland en in plaats daarvan Klokkenluider van Notre Dame te kijken
Veel plezier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb besloten niet mee te doen aan Nederland-Schotland en in plaats daarvan Klokkenluider van Notre Dame te kijken
Onmogelijk. Vandaag een graad of 23, lekker koffie gehaald in een strandclub. Koud weer bestaat niet Sjors, het is een leugen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor de modderregen, kou en stormen die jou kant op komen denk ik
Je kunt wel je kop in de modder steken, maar zie hier:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Onmogelijk. Vandaag een graad of 23, lekker koffie gehaald in een strandclub. Koud weer bestaat niet Sjors, het is een leugen.
Ja maar Spanje is groot hè. Het wordt hier ook wel wat koeler hoor maar de verwachting is nog steeds een graad of 19. Alleen maandag wordt het wat koeler met 16.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kunt wel je kop in de modder steken, maar zie hier:
[ afbeelding ]
Of is het fake news misschien
Dana brengt All kinds of everything.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kunt wel je kop in de modder steken, maar zie hier:
[ afbeelding ]
Of is het fake news misschien
Ik denk een keer iets spannends te meldenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Spanje is groot hè. Het wordt hier ook wel wat koeler hoor maar de verwachting is nog steeds een graad of 19. Alleen maandag wordt het wat koeler met 16.
Zat ik dan toch wel in de selectie?quote:
Beetje slecht weer voorspellen voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik denk een keer iets spannends te melden
Dat is vies, nagelbijtenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk nagelbijtend mee naar de wedstrijd.
Hoe durven ze.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje slecht weer voorspellen voor mijn verjaardag
Slim dit even subtiel melden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
Oh, dan steek ik wel even de ene na de andere sigaar in de brand.quote:
Ik heb nog snel een taart besteld bij de Hema, dus goed dat je net op tijd was!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk precies goed zo, niet te lang maar ook niet te kort op de dag zelf.
Ik ging vroeger altijd met m'n moeder taart eten bij de Hema, met warme chocolademelk. Wat ontzettend lief van je dat je dat onthouden hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb nog snel een taart besteld bij de Hema, dus goed dat je net op tijd was!
Hadden jullie een Hema dan, of was dat in de grote stad?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd met m'n moeder taart eten bij de Hema, met warme chocolademelk. Wat ontzettend lief van je dat je dat onthouden hebt![]()
![]()
Ermelo heeft een Hema jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hadden jullie een Hema dan, of was dat in de grote stad?
Vanillesigaartjes ruiken wel lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan steek ik wel even de ene na de andere sigaar in de brand.
Kijk eens aan, ik wist niet dat ze zo ver mee waren in de vaart der volkeren.quote:
Ja en dit was midden jaren 80 hè.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik wist niet dat ze zo ver mee waren in de vaart der volkeren.
Ben je alwéér jarigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tim Krul hoort gewoon onder de lat!quote:
Ik bedoel maar. Ze zullen in Putten en Voorthuizen jaloers zijn geweest!quote:
Er is vast wel een therapietje voor een aandschtstekort-stoornis.quote:
Serieus wel bijzonder dat je toen al bij de Hema wat kon eten/drinken daar danquote:
Zat ik net ook te denken, dat was bij ons toen ook nog nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Serieus wel bijzonder dat je toen al bij de Hema wat kon eten/drinken daar dantenminste dat is hier pas rond 2005 ofzo begonnen. Of nadat de V&D wegging volgens mij.
Ik weet nog dat ik op de middelbare school zat en we ineens bij de Hema konden zitten en er kwam ook een Bakker Bart. Wist niet wat ik meemaakte, allemaal lekkere broodjes halen en van alles.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zat ik net ook te denken, dat was bij ons toen ook nog niet![]()
Er was wel een afhaalbalie voor gebak, maar je kon er niet zitten.
Oh, in de metropool Dordrecht kan ik me niet anders herinneren dan dat je kan eten bij de Hema. Dat was kwalitatief ook nog best behoorlijk, zo’n 30 jaar terug.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar je moet eens kijken hoe soepel ze straks een strafcorner nemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
Veel van die Schotse voetballers lijken meer op hockeyers, maar toch voetballen ze wel goed
Broodje roomkaas van de V&D was altijd weer een hoogtepunt voor mini Em tijdens een dagje Leeuwarden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, in de metropool Dordrecht kan ik me niet anders herinneren dan dat je kan eten bij de Hema. Dat was kwalitatief ook nog best behoorlijk, zo’n 30 jaar terug.
V&D had ook een enorm groot restaurant toen. Nog voordat dat overprijsde La Place-meuk werd, die door onderbetaalde scholieren die niet weten of er aardappel of deeg in de patat zit werd klaargemaakt.
Wij hadden echt nauwelijks lunchrooms in de jaren ‘80. Ik kan me er maar een herinneren uit mijn jongste jeugd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, in de metropool Dordrecht kan ik me niet anders herinneren dan dat je kan eten bij de Hema. Dat was kwalitatief ook nog best behoorlijk, zo’n 30 jaar terug.
V&D had ook een enorm groot restaurant toen. Nog voordat dat overprijsde La Place-meuk werd, die door onderbetaalde scholieren die niet weten of er aardappel of deeg in de patat zit werd klaargemaakt.
Voor kleine Ari was dat als we naar de McDonalds in Enschede gingen, dat deden we een of twee keer per jaar en dat was FEESTquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Broodje roomkaas van de V&D was altijd weer een hoogtepunt voor mini Em tijdens een dagje Leeuwarden.
Je weet maar nooit wie je daar tegen komt neequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even naar de keuken, altijd spannend.
Wij hadden in de blijkbaar onverzadigbare markt voor restaurants in warenhuizen in Dordrecht ook nog het restaurant in het Lindershuis. Dat was een kleding-/meubelwinkel met op de bovenste verdieping een restaurant. Daar kreeg ik dan ranja met daaromheen allerlei snoepjes (Smarties, Bros, e.d.)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Broodje roomkaas van de V&D was altijd weer een hoogtepunt voor mini Em tijdens een dagje Leeuwarden.
En toch was het genoeg!!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Terug uit de keuken met iets te drinken. Nog steeds 0 - 0, mooi doch enigszins teleurstellend.
Ja, maar hij was wel net een tikje te laat.quote:
You did itquote:
Het ESF ook al. Het wordt een rustige zomer zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:30 schreef Arizona het volgende:
Duidelijk, wij worden kampioen. Het EK kan gewoon schriftelijk afgedaan worden!
Nee, hij had al gescoord toen jij in de keuken was maar ons TV-signaal heeft vertragingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel net een tikje te laat.
Dit heb ik gewoon live zien gebeuren.
JA JONGUUUHquote:
We hebben de OS nog!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ESF ook al. Het wordt een rustige zomer zo.
En dan ook nog eens 120 medailles bij de OS.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, ik kan leven met deze uitleg.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, hij had al gescoord toen jij in de keuken was maar ons TV-signaal heeft vertraging
Als je Delta hebt zoals ik dan klopt dit ook gewoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, hij had al gescoord toen jij in de keuken was maar ons TV-signaal heeft vertraging
Alleen al bij de judoquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 120 medailles bij de OS.
Is Tom Egbers alweer aan het presenteren?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Nederland speelde niet echt heel goed is wel het understatement van de week.
In 2021 won Italië het ESF en het EK, dus dat kan niet meer mis.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag trouwens hopen dat hij niet echt terugkomt om weer een OS te verkloten. Wat was dat tenenkrommend, elke dag weer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is Tom Egbers alweer aan het presenteren?
Alleen als ze de straffen voor passiviteit hebben afgeschaft.quote:
Ik zag net wel iemand huilend in beeld wegrennen, dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is Tom Egbers alweer aan het presenteren?
Dit was wel het hoogtepuntquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag trouwens hopen dat hij niet echt terugkomt om weer een OS te verkloten. Wat was dat tenenkrommend, elke dag weer.
Die heeft doodleuk 30 jaar lang de boel kunnen verkloten. Alleen Andere Tijden Sport deed die heel goed, maar dat kon die dan tig keer overdoen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag trouwens hopen dat hij niet echt terugkomt om weer een OS te verkloten. Wat was dat tenenkrommend, elke dag weer.
Dit was ook de reactie van de mensen bij Studio Sport toen ze hoorden van zijn schorsing.quote:
Niet te doen hoe slecht die man was als hij live moest presenteren. En zou me niet eens verbaasd hebben als we hem zonder dit schandaal nog jaren zouden zien presenteren, want waarom ze dat daar zelf niet doorhadden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft doodleuk 30 jaar lang de boel kunnen verkloten. Alleen Andere Tijden Sport deed die heel goed, maar dat kon die dan tig keer overdoen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
In 1963 werden we in de voorronde voor het EK uitgeschakeld door Luxemburg en pakte Annie Palmen nul punten op het ESF. Alles kan, de bal is rond.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In 2021 won Italië het ESF en het EK, dus dat kan niet meer mis.
Bij Studio Sport hebben ze nog altijd het idee dat er 6 miljoen mensen naar WK wedstrijden van Oranje kijken vanwege de NOS en het Studio Sport team.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet te doen hoe slecht die man was als hij live moest presenteren. En zou me niet eens verbaasd hebben als we hem zonder dit schandaal nog jaren zouden zien presenteren, want waarom ze dat daar zelf niet doorhadden?
Ja precies. Hij was het grootste voorbeeld ervan, dat als je eenmaal een gevestigde naam bent bij NOS sport je kunt blijven zitten totdat je stopt of zelf weggaat. Hoe slecht je het ook doet, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet te doen hoe slecht die man was als hij live moest presenteren. En zou me niet eens verbaasd hebben als we hem zonder dit schandaal nog jaren zouden zien presenteren, want waarom ze dat daar zelf niet doorhadden?
Ja precies. Waarbij het meest extreme de OS zijn. Daar blijven ze volhouden dat mensen liever praten over sport zien dan live sportquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Studio Sport hebben ze nog altijd het idee dat er 6 miljoen mensen naar WK wedstrijden van Oranje kijken vanwege de NOS en het Studio Sport team.
Af en toe denk ik, misschien klopt dat ook en wil een grote groep dat ook? Want waarom doen ze dit anders steeds?!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Waarbij het meest extreme de OS zijn. Daar blijven ze volhouden dat mensen liever praten over sport zien dan live sport![]()
En daarnaast presteren ze het zelfs bij het schaatsen om een of meerdere ritten te missen tijdens de grote toernooien, omdat babbelen belangrijker is.
Ja, Tom voelde zich onaantastbaar. En het erge was dat hij daar nog gelijk in had ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Hij was het grootste voorbeeld ervan, dat als je eenmaal een gevestigde naam bent bij NOS sport je kunt blijven zitten totdat je stopt of zelf weggaat. Hoe slecht je het ook doet, maakt niet uit.
In mijn geboortedorp had de Hema sowieso een coffee corner halverwege de jaren 90. Misschien daarvoor ook al, maar sowieso na de verbouwing van het winkelcentrum aldaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ed de Goey was ook een optie geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zeg
[..]
Ik zeg
[..]
Ik zeg
[..]
[..]
Oehoe oehoerend hard
De meeste mensen hebben niet echt een alternatief om hun sport te volgen, dus de kijkcijfers blijven goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Af en toe denk ik, misschien klopt dat ook en wil een grote groep dat ook? Want waarom doen ze dit anders steeds?!
Op zich willen de meeste casual sportkijkers dat ook wel zo ja. Maar dat komt grotendeels juist ook omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Als je ze live sport zou geven met een klein beetje duiding eromheen dan zouden ze ook wel kijken bij de OS. Maar ze zijn juist gewend dat er veel gepraat wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Af en toe denk ik, misschien klopt dat ook en wil een grote groep dat ook? Want waarom doen ze dit anders steeds?!
Vlak voor mijn vakantie had ik zo'n Nestle-chocozak meegenomen naar werk met de verwachting dat alles op zou zijn bij terugkomst. Dat klopt bijna: er is 1 Bros over en 4 doosjes Smartiesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden in de blijkbaar onverzadigbare markt voor restaurants in warenhuizen in Dordrecht ook nog het restaurant in het Lindershuis. Dat was een kleding-/meubelwinkel met op de bovenste verdieping een restaurant. Daar kreeg ik dan ranja met daaromheen allerlei snoepjes (Smarties, Bros, e.d.)![]()
Dat ja. Waarbij de meeste mensen ook nooit naar een buitenlandse zender kijken, dus dan weet je al helemaal niet beter. Misschien dat ze nog Eurosport kijken, maar hun uitzendingen op tv zijn tijdens de Spelen juist weer lachwekkend slecht, omdat ze mensen vooral het abonnement voor de app willen laten afsluiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben niet echt een alternatief om hun sport te volgen, dus de kijkcijfers blijven goed.
quote:
OCHTENDGYMNASTIEKquote:
quote:
FANATIEKquote:
quote:
OCHTENDGYMNASTIEKquote:
En lineaire TV is steeds meer voor een ouder publiek, die niet even online kijken naar uitzendingen, dus worden de hoogtepunten gedurende de dag tot vervelens toe herhaald.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Waarbij de meeste mensen ook nooit naar een buitenlandse zender kijken, dus dan weet je al helemaal niet beter. Misschien dat ze nog Eurosport kijken, maar hun uitzendingen op tv zijn tijdens de Spelen juist weer lachwekkend slecht, omdat ze mensen vooral het abonnement voor de app willen laten afsluiten.
Edquote:
Klopt. Als je dan al de hele dag al aan het kijken bent, heb je sommige dingen al twaalf keer gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En lineaire TV is steeds meer voor een ouder publiek, die niet even online kijken naar uitzendingen, dus worden de hoogtepunten gedurende de dag tot vervelens toe herhaald.
Het hoort er ook wel een beetje bijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:11 schreef sportfreak het volgende:
Heerlijk dat geklaag hier op de NOS, verheug me nu al op Parijs
Soms heb ik het idee dat het wel iéts beter wordt. Het was vooral altijd erg bij atletiek, echt woestmakend hoe snel ze weer naar de studio gingen altijd. Het viel me alleen de laatste keer op en ook bij het zwemmen, dat ze langer bij het gewone commentaar bleven en ook gewoon dingen uit gingen zenden zonder Nederlanders.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich willen de meeste casual sportkijkers dat ook wel zo ja. Maar dat komt grotendeels juist ook omdat ze het met de paplepel ingegoten krijgen. Als je ze live sport zou geven met een klein beetje duiding eromheen dan zouden ze ook wel kijken bij de OS. Maar ze zijn juist gewend dat er veel gepraat wordt.
Het is ook precies wat ze bij de NOS altijd als verdediging brengen. Maar het is vooral een self forfilling prophecy.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:11 schreef sportfreak het volgende:
Het gaat vaak met golfbewegingen. In het begin denk je, ze doen het best prima, veel live sport, juiste moment geschakeld, maar dan zit je opeens een dag later alleen maar naar pratende ex-sporters te kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat het wel iéts beter wordt. Het was vooral altijd erg bij atletiek, echt woestmakend hoe snel ze weer naar de studio gingen altijd. Het viel me alleen de laatste keer op en ook bij het zwemmen, dat ze langer bij het gewone commentaar bleven en ook gewoon dingen uit gingen zenden zonder Nederlanders.
Kan natuurlijk ook liggen aan dat er gewoon niets anders was op dat moment.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat vaak met golfbewegingen. In het begin denk je, ze doen het best prima, veel live sport, juiste moment geschakeld, maar dan zit je opeens een dag later alleen maar naar pratende ex-sporters te kijken.
Een NOS klaag topic zal wel mooi zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:11 schreef sportfreak het volgende:
Ja, dat de Schotten niet gescoord hebben is wel een wonder natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:18 schreef Redefine het volgende:
Nederland speelt lachwekkend slecht, maar scoort wel twee goede goals.
En dat is dus precies wat ze willen!!!!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik ben ineens heel positief over Saudi-Arabië.
Haha ja dat wel. Sowieso scheelt het niet 'hoeven' te kijken van een teamsport wel veel tijd voor andere sport.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]het is toch ook erg dat het eerste wat ik dacht nadat de voetbalvrouwen uitgeschakeld waren: oh nou dit scheelt wel zo'n 3 uur gelul bij de NOS tijdens de OS.
Volgens mij is dat er ook wel geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een NOS klaag topic zal wel mooi zijn
De toeslagenouders boeien me alleen nog geen fuck!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ze willen!!!!!!
Ik snap niet dat ie het nog probeert. Hij is 66, ga lekker iets eerder met pensioenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee sorry dit kan niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
De toeslagenouders boeien me alleen nog geen fuck!
Zeker. Hopelijk hebben ze niet al hun geluk voor dit jaar opgebruikt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat de Schotten niet gescoord hebben is wel een wonder natuurlijk.
Snap ik ook niet, helemaal niet na wat er nu gebeurd is. Maar hij en zijn vrouw voelen zich echt compleet slachtoffer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ie het nog probeert. Hij is 66, ga lekker iets eerder met pensioen
Deze verwijzing gaan heel weinig mensen in de SC snappenquote:
Dat geldt helaas voor de meesten van die types die zich op een dergelijke manier misdragen hebben. Waarbij dat natuurlijk ook wel gesterkt wordt door de Johan Derksens van deze wereld. Die lekker de onderbuik voed van de mensen die serieus denken dat een manager die angst aanjaagt de enige goede manager is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, helemaal niet na wat er nu gebeurd is. Maar hij en zijn vrouw voelen zich echt compleet slachtoffer.
Oh, die ken ik niet.quote:
Ja, daar komen we niet meer vanaf voor de zomer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:25 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me alsnog niet zo'n best idee toch, dat je het EK ingaat met Wijnaldum? Maarja, hij heeft nu gescoord dus dan weet je het wel.
Wappie Wout is erin gekomen, dus straks staat 6 - 0.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen is het blijkbaar 2 - 0 geworden?
Kan kloppen, ik was niet meer aan het kijken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wappie Wout is erin gekomen, dus straks staat 6 - 0.
3-0quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen is het blijkbaar 2 - 0 geworden?
Kan kloppen, ik was niet meer aan het kijken.
Als je alleen de uitslag leest of alleen maar de goals ziet denk je dat Oranje uitstekend gepresteerd heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |