Al sinds het begin, en degene die de typfout maakte had het eruit kunnen halenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat er loempa’s in de TT staat
Bij jou wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:16 schreef Arizona het volgende:
Weertje vandaag hoor
Gisteren viel het hier nog tegen, maar vandaag is het een heerlijke lentedag met veel zon en 18 graden
Bij jou weer geen lentedag?quote:
Wat is jouw weer dan vandaag?quote:
De zomerjas was perfect net buiten!quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het winterjas aan, winterjas uit, winterjas weer aan, rits los.
Uitstekend! Hup C-Maxquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Auto is weer door de APK gesleept, moesten een paar kleine dingetjes aan gebeuren.
Minder duur dan vorig jaar, dus dat is mooi.
Het is lang geleden dat ik een winterjas aan heb gehadquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De zomerjas was perfect net buiten!
Aan deze informatie heb je niets meer, maar toch
Goed onthouden.quote:
Ik ging voor de tussenjas en dat was eigenlijk ook al te warm.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het winterjas aan, winterjas uit, winterjas weer aan, rits los.
Ik had vanmiddag al pasta, dus nu gewoon brood gegeten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie als avondeten? Ik heb een poging tot amatriciana gedaan. Met nadruk op poging
Is dat een nooit uitgebrachte single van Treblequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie als avondeten? Ik heb een poging tot amatriciana gedaan. Met nadruk op poging
Hij mag al stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed onthouden.![]()
Prima ding, is uit 2005 maar blijft het goed doen.
Wat ging er mis ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Ha, ik heb toevallig dat filmpje bijgepakt (sowieso maakt hij goede recepten) maar mijn saus bleef te dun. Maar het smaakt opzich nog primaquote:
Ik had ravioli met een sali/boter/parmezaan saus en pompoen uit de oven. Was goed gelukt maar wel behoorlijk vet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Had zomaar gekunt. Maar het dikke pastasaus met pancetta en peper.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat een nooit uitgebrachte single van Treble![]()
Wij hadden AGV. Met nootmuskaat over de boontjes!
Dat Roger_Epiales zo vroeg wakker is snap ik, maar jij? Kwam je net terug van een avondje totaal van het padje zijn?quote:
Ik had als middageten groene tagliatelle met spinazie-cremesaus gemaakt. Was erg lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Nee ik werd rond 4 uur ineens wakker, maar zag pas vanochtend dat ik toevallig echt binnen een minuut reageerde.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat Roger_Epiales zo vroeg wakker is snap ik, maar jij? Kwam je net terug van een avondje totaal van het padje zijn?
Ja daarom, alsof je er al klaar voor zatquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik werd rond 4 uur ineens wakker, maar zag pas vanochtend dat ik toevallig echt binnen een minuut reageerde.
En dat zonder plaspauze.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, om 4 uur ineens wakker worden en dan niet direct weer in slaap vallen
Em31 voelde gewoon aan dat ik ook wakker was en wilde een beetje meelevend zijn, denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom, alsof je er al klaar voor zat
Jeetje, om 4 uur ineens wakker worden en dan niet direct weer in slaap vallen
Straks samen in de cel met Quincyquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat in juli seksuele intimidatie in Nederland ook online strafbaar wordt.
Dan vraag ik me wel af of je als user dan ook in Nederland moet zitten of dat het al voldoende is dat het een Nederlands forum is?
(Is het dat nog niet dan?)quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat in juli seksuele intimidatie in Nederland ook online strafbaar wordt.
Dan vraag ik me wel af of je als user dan ook in Nederland moet zitten of dat het al voldoende is dat het een Nederlands forum is?
Kloptquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Em31 voelde gewoon aan dat ik ook wakker was en wilde een beetje meelevend zijn, denk ik.
Heel vriendelijk, werd gewaardeerd.
Pannenkoekenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
De lente begon vannacht om 4:06, was je daar onbewust heel blij om?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik werd rond 4 uur ineens wakker, maar zag pas vanochtend dat ik toevallig echt binnen een minuut reageerde.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pannenkoeken
[..]
De lente begon vannacht om 4:06, was je daar onbewust heel blij om?
Dat is bij nader inzien wel merkwaardig inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ben nog niet aangeklaagd?
Begrijpelijk, ik zou dat ook niet zomaar verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kloptmaar ik zal toch proberen het vannacht niet weer te herhalen.
Nee maar af en toe verdien je zo vroeg wel wat gezelligheid hoor, je zet toch vaak koffie klaar he!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik zou dat ook niet zomaar verwachten natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar af en toe verdien je zo vroeg wel wat gezelligheid hoor, je zet toch vaak koffie klaar he!
Dit vind jij wel gezellig?quote:
Ik stuur je zo wel een mixtape van m'n beste thuiskaraoke-performances.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
Net thuis van een concert van The Pixies. Nu is mijn concertagenda leeg voor de komende tijd en kan ik eindelijk eens goed inluisteren voor het komende songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |