Het is ook weer een flinke aanslag geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke hopelijk blijft het vandaag stabiel
Hier is het wel oké, hij is alleen heel moe
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ook weer een flinke aanslag geweest.
En jij, kom jij weer een beetje bij?
Wat?quote:
Mijn friese is fourt.quote:
Ja wij praten hier gewoon Nederlandsquote:
Jij overdraaft jezelf ook vaak.Doe eens pas op de plaats.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaan
Maar dat komt ook wel weer goed
Het is hier een beetje de lamme helpt de blinde verhaald
Mwa,jij hebt ook best een accent.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij praten hier gewoon Nederlands
SOms is het niet anders, wat er dit weekend gebeurde kan je niet voorzien en dan is er geen tijd voor een pas op de plaats.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij overdraaft jezelf ook vaak.Doe eens pas op de plaats.
Je had zelf de tt kunnen hebben als je op had geletquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwa,jij hebt ook best een accent.
Ik was toch naar de winkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had zelf de tt kunnen hebben als je op had gelet
Ik was naar de fysioquote:
Heeft hij je goed geknepen ja?quote:
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezigquote:
Logisch wel. Eerst alles op alles om paraat te staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaan
Maar dat komt ook wel weer goed
Het is hier een beetje de lamme helpt de blinde verhaald
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik slinger eens de streams aan, kijken of het wat is.
Ben er niet zo kapot van de laatste dagen.
Maar wie weet
Jeempie dat is ook lang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezig
Jeempie dat is ook lang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezig
Ik vind er geen hol meer aan...bléhquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijn
Hoop gedoe wel en eigenlijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijn
Tja meeste opdrachten zijn stomquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Komt gewoon door die opdracht... slappe hap..
ALtijd een uur, soms twee keer in de week een uurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeempie dat is ook lang...
[..]
Ik vind er geen hol meer aan...bléh
ik doe altijd kalm aan thnxquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
@:Ebinas en @:Dotteke een beetje kalm an doen hè...
Sterkte...
Jeutje dat is best veel... maar je lichaam heeft het nodig... dus belangrijk...🤗quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd een uur, soms twee keer in de week een uur
Ik vond het leuk tot vandaag nu ash de boel naar zich toe aan te trekken is
Dank je welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
@:Ebinas en @:Dotteke een beetje kalm an doen hè...
Sterkte...
Afschuwelijk nummerquote:
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??quote:
Daar kan je leuk vertoevenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??
[ x ]
Zal ook wel iets kosten zo apartementjequote:
Ja dat is voor de kapitalisten. Gewoon zelfs een eigen lift hebben. Tafels van 10 meter en ik weet niet hoeveel kamers. Eigenlijk is het gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ook wel iets kosten zo apartementje
Ja, maar goed ze zijn er en als ze het kunnen betalen en het mooi vinden lekker laten wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is voor de kapitalisten. Gewoon zelfs een eigen lift hebben. Tafels van 10 meter en ik weet niet hoeveel kamers. Eigenlijk is het gewoon belachelijk.
Gaaf !! Ik zou wel héél dik worden als ik boven al dat lekkere eten zou wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??
[ x ]
Gezellig Jock, ben je jarig?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef Jockari het volgende:
Goede namiddag !
Ben gezellig iets aan het vieren.
Daarstraks nog even langs de lampjesstad geweest, en wat rondkuieren. Op 2 uur Eindhoven gezien, en terug naar België om iets te eten.
Mooi weer.
Gefeliciteerd Jockari, nog vele jarenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
Neem allemaal een stukje !
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd 🥳quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proficiat!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja vermoeiend gedoe, en steeds als het dan even lijkt te doven, komt er weer iemand een kooltje op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:32 schreef Paul het volgende:
Zijn ze hier nu 2 dagen later nog over het wenen, amai
[ x ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Jockari, nog vele jaren![]()
en rustig aan met de drank als je nog naar huis moet rijden [ afbeelding ]
* Maar ik rijd met een politiewagen die ik van jou heb gekregen ;-)
Dat op zich is manipulatie ten opzichte van Glenn. Zij wil niet dat Glen op Alice gaat, omdat Ash schrik van haar heeft. Ook heeft ze schrik om op de bank te zitten naast eventueel Tom & Alice. Dus ja tuurlijk zegt zij om Alice mee te nemen naar de finale of net ervoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gaat niet op Alice die nemen ze mee naar de finale. Is verloren stem. Zij gaan de bank bepalen zegt ashley. Ze zegt Glenn ik kan me recht in de ogen kijken omdat ik doe wat ik zeg. Tyron en randy wil ze doen. Ashley denkt tommy, jimmy en zijzelf erop
Echt heerlijk eten en uit alle landen, maar het zou niet best voor je portemonnee zijn. Het is daar allemaal schreeuwend duur.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf !! Ik zou wel héél dik worden als ik boven al dat lekkere eten zou wonen.
wauw hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:32 schreef Paul het volgende:
Zijn ze hier nu 2 dagen later nog over het wenen, amai
[ x ]
Hoe kun je nou een beetje jarig zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou als je je dat appartement kan veroorloven kan dat eten er ook wel bij. Maar leuke markt idd ben daar een keer geweest met een CUL meetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt heerlijk eten en uit alle landen, maar het zou niet best voor je portemonnee zijn. Het is daar allemaal schreeuwend duur.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je je dat appartement kan veroorloven kan dat eten er ook wel bij. Maar leuke markt idd ben daar een keer geweest met een CUL meet
Ik had er schorseneren gekocht dus ik liep de hele avond met stokken in mijn tas. Nog wezen eten bij San San dat was ook een belevenis. Was de eerste keer in Rotterdamquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is waar![]()
Ik loop er vaak even door als ik op de markt ben geweest en door al die luchtjes die je ruikt kom je vanzelf wel met wat lekkers naar buiten
Het is best wel een leuke stad hoor. Ik zou er niet willen wonen maar ben wel blij dat ik er niet ver vandaan woon. Ik stap op de metro en stap uit in het centrum. Lekker shoppen, lekker eten, terrasje pakken en mensen kijken. En dan weer terug naar mijn eigen stadje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er schorseneren gekocht dus ik liep de hele avond met stokken in mijn tas. Nog wezen eten bij San San dat was ook een belevenis. Was de eerste keer in Rotterdam
Ik woon zelf in Amsterdam en het kwam niet zo snel in me op om naar Rotterdam te gaan. Zo zie je maar weer waar FOK soms goed voor is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is best wel een leuke stad hoor. Ik zou er niet willen wonen maar ben wel blij dat ik er niet ver vandaan woon. Ik stap op de metro en stap uit in het centrum. Lekker shoppen, lekker eten, terrasje pakken en mensen kijken. En dan weer terug naar mijn eigen stadje.
Misschien dat je dit beter in dat speciale andere topic voor ons kunt vervolgen ...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:25 schreef mario390 het volgende:
zolche boninho fakebeelden zijn in internet hij
als moeder van david om dat zijn blijven niet oke
is
[ afbeelding ]
Hey GGquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
@:engine
2e kuuk bij Bosuil staat in de chat
Ja zo ontzettend leuk dit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ah zo leuk![]()
Ik probeer nog steeds eerste kuikentje te zien maar mevrouw bosuil blijft er goed opzitten.
Zo af en toe eventjes![]()
[ afbeelding ]
Morguhquote:
Morguhquote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
@:engine
2e kuuk bij Bosuil staat in de chat
Daar is het pluisje eventjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend leuk dit.
Ik ook maar eentje
[ afbeelding ]
Goedemorgen kwebbelquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes... :![]()
Allemaal weer lekker fris en fruitig...
Schattig...quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend leuk dit.
Ik ook maar eentje
[ afbeelding ]
Mooi hè...🤗quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ah zo leuk![]()
Ik probeer nog steeds eerste kuikentje te zien maar mevrouw bosuil blijft er goed opzitten.
Zo af en toe eventjes![]()
[ afbeelding ]
Morguhquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes... :![]()
Allemaal weer lekker fris en fruitig...
Dat gaat geen vliegtuigje worden. Hoogstens een huurauto om hem aan huis op te pikken bij zijn exit.quote:
er zijn er 2 , dat dan weer wel, en in de Jimmy groep zijn ze nu bezig die samen te voegenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat gaat geen vliegtuigje worden. Hoogstens een huurauto om hem aan huis op te pikken bij zijn exit.
Ja het houdt niet op he maar het is een discussie forum dus het mag, zolang het niet zuigend naar de users isquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:14 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen, ga hier maar heen de cos is weer een welles nietes spelletje over ashley en Danny
quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen. Goed vliegweer vandaag [ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gisteren ook goed weer voor Geocaching. We hebben er weer 19 bij gefietst tussen Schaijk en Herpen![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk dat jullie dat doen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gisteren ook goed weer voor Geocaching. We hebben er weer 19 bij gefietst tussen Schaijk en Herpen![]()
[ afbeelding ]
Soms kom je de raarste dingen tegen. Kasten waarbij je moet puzzelen voor je ze open krijgt. Diep in de grond waar je ze met een magneet aan een touw moet uitvissen. Of hoog in een boom waar de hengel met een haak voor nodig is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie dat doen!
Veel gedaan gister, 19!!
Paar keer met een vriendin mee geweest. Vond het ook leuk om te doen. Je komt soms op mooie plekjes maar ook mooie cache plekken gezien. Bv in een oude ijzeren kast tegen een huis aan was heel mooi en leuk ingericht met een lieve tekst en een cadeautje voor de vinder erbij ook nog.
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
of kijk ik nu fout?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!
Jaa klopt! Dat vond ik dus ook leuk dat het steeds verschillend is.. sommige dingen waren heel makkelijk.. kwestie van even goed kijken..quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms kom je de raarste dingen tegen. Kasten waarbij je moet puzzelen voor je ze open krijgt. Diep in de grond waar je ze met een magneet aan een touw moet uitvissen. Of hoog in een boom waar de hengel met een haak voor nodig is.
Zo liggen ze niet in het echt. Eerst zie je dit figuur op de kaart met vraagtekens. Allemaal puzzels die je thuis oplost. Elke opgeloste puzzel geeft een coordinaat van de juiste locatie. Elke gevonden en "gelogde" cache wordt een gele smiley in het oorspronkelijke figuur (in dat geval de vlinder) op de kaart.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!
Goe bezig !quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte voor jullie koos! Vervelend dat het is uitgesteld en jullie langer moeten wachten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Pff mijn vrouw wordt geopereerd is al paar uur uitgesteld vanwege drukte. Sorry even offtopic
@Koos1958quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sterkte voor jullie koos! Vervelend dat het is uitgesteld en jullie langer moeten wachten.
Ook leukquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tweede ei bij de slechtvalk in Amsterdam
[ afbeelding ]
EN hele goedemiddag heer GGquote:
Met een cocktail?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zat in de stad op het terras
Ja in de COS ook een stuk rustiger, programma begint voor vele saai te wordenquote:
Karen mag er van mij ook wel uit. Kijken wat Ash gaat doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Tom slim is zet hij Karen er op,
Belgen er uit!
.dit even mijn opmerking die niet in de COS kon nu maar die ik wel kwijt wilde
Hey vakantieganger, al weer een beetje gewend?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:35 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,
Ik volg bb nog een beetje en lees af en toe een cos door maar ik vind er eigenlijk niks meer aan.
Niet 1 bewoner daar die ik leuk vindt. Ik zou als ik er in zou zitten denk ik met niemand een klik hebben of een goed gesprek kunnen voeren. Hooguit misschien Glen maar die loopt me teveel achter Ashley aan.
Ik erger me ook best wel een beetje aan de kleding van Alice. Niet dat ik het nou verkeerd zou vinden prive in huis maar op tv er zo bij lopen vinnik maar niks.
Randy : ja man nee man, iszo bro.
Ik vind ook van aĺlemaal dat ze weinig empathie hebben en slecht luisteren. Ik zou niemand mijn prive sores of werk ervaringen daar toe vertrouwen.
Fijne dag.
Smaakte heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de COS ook een stuk rustiger, programma begint voor vele saai te worden
O lekker
Ik had een kriekje besteldquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met een cocktail?![]()
Hier geen zon meer vanmorgen wel nog
Is ze al geholpen nu Koosquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Na een dag als vandaag met de operatie van mijn vrouw heb ik even iets van ze doen maar lekker daar in BB.
Ja was vorige jaar ook, de laatste weken nam het in de COS ook heel erg af omdat het saai wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smaakte heerlijk
Ja wordt tijd dat het afgelopen is
Nog 2 en dan weer weekendquote:
De dagen vliegen voorbijquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik had een kriekje bestelden wat gegeten
quote:
Zon geen ineens weg, gisteren meer zon.. Hoeveel graden was/is t daar danquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja lekker en gezellig in het zonnetje.
Oh bij jou daar alleen in de ochtend zon![]()
hiero liepen mensen al met blote, zeer witte, benen rond
Hier op dit moment 18 gradenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zon geen ineens weg, gisteren meer zon.. Hoeveel graden was/is t daar dan
Hier 14/15
In de zon helemaal wel idd denk dan wel 23quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier op dit moment 18 graden![]()
denk dat het vanmiddag dus iets warmer was nog.
Wij zijn dan ook kleuters hier. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
Stop eens met dat gekat op elkaar over een bewoner. Lijkt hier soms net een kleuterschool.
Ga straks mijn bolide, gevuld met zweepjes en notes maar weer eens klaar zetten. Man o man wat een gezuig in de cosquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook kleuters hier. Maar dat is een ander verhaal.
Gezellig en lekker. Zo te zien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:33 schreef Jockari het volgende:
Even terug. Lekker met mevrouw Jockari gaan eten in Kasterlee in de kempen ( http://www.kan10.be/ ).
Aanrader het sharing menu = verrassingsmenu tevens. 7-tal voorgerechtjes, hoofdgerecht en dessert.
[ afbeelding ]
Neem ook een doos van deze dingen mee, dan hebben ze wat anders om te zuigenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga straks mijn bolide, gevuld met zweepjes en notes maar weer eens klaar zetten. Man o man wat een gezuig in de cos
Heb ik er ooit wel eens ingegooid als iemand aan het zuigen was 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neem ook een doos van deze dingen mee, dan hebben ze wat anders om te zuigen![]()
[ afbeelding ]
Nog zin in een muisje? Er zijn er genoegquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:45 schreef engine het volgende:
Mevrouw bosuil was even op stap
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al pasta gehadquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zin in een muisje? Er zijn er genoeg![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neem ook een doos van deze dingen mee, dan hebben ze wat anders om te zuigen![]()
[ afbeelding ]
Op een goede 100 meter van mijn huis staat een zogeheten roestboom. Zitten soms wel 10 a 15 ransuilen in.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:45 schreef engine het volgende:
Mevrouw bosuil was even op stap
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is ook wel apart dat je ze verder niet hoort. Leuk hoor zoiets in je omgevingquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op een goede 100 meter van mijn huis staat een zogeheten roestboom. Zitten soms wel 10 a 15 ransuilen in.
Prachtig. er wordt gevraagd de lokatie geheim te houden ivm risico vandalisme of verstoring.
Ik heb 3 bomen in mijn tuin daar zitten ze ook regelmatig in.
S avonds zie ik ze over de vijver soms vliegen (samen met vleermuisjes) apart wel en mooi . Je hoort ze niet.
Ze vliegen echt geruisloos. Ik hoor ze heel soms wel eens "schreeuwen"quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel apart dat je ze verder niet hoort. Leuk hoor zoiets in je omgeving
Valt best mee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sorry hoor op cos gaat het mij echt te ver……
Veilig achter een toetsenbord lelijke dingen tikken…..
Prima dat je spelers of speler niet leuk vind maar dit gaat ver.
Valt allemaal best mee! Het is natuurlijk ook niet makkelijk om fan van Aslie te wezuhquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sorry hoor op cos gaat het mij echt te ver……
Veilig achter een toetsenbord lelijke dingen tikken…..
Prima dat je spelers of speler niet leuk vind maar dit gaat ver.
Ik ben geen fan maar ik heb veel om haar gelachen en toen er over haten werd gesproken door rohani vond ik dat ook naar want haten is zo een groot woord….quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt allemaal best mee! Het is natuurlijk ook niet makkelijk om fan van Aslie te wezuh![]()
Nee johquote:
Wij hebben een megatuin (22 are groot), maar weet niet echt wat daar allemaal leeft (vuursalamanders en andere salamanders in de vijver weet ik wel).quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op een goede 100 meter van mijn huis staat een zogeheten roestboom. Zitten soms wel 10 a 15 ransuilen in.
Prachtig. er wordt gevraagd de lokatie geheim te houden ivm risico vandalisme of verstoring.
S avonds zie ik ze over de vijver soms vliegen (samen met vleermuisjes) apart wel en mooi . Je hoort ze niet.
Mja, zou kennequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tis denk ik meer dat het taalgebruik mij triggert
Ik heb dat gevoel niet bij die drie hoor, zijn op hun manier kritisch. Niet ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, zou kenne. Ik erger me ook aan Pearlbitch en Mazaru en Freakyfriday (waarschijnlijk familie van Aslie alledrie) als ik de cos lees en ze constant Tommie en Alies zie afzeiken en dat gedrocht met haar debiele secondant ophemelen
. Maar laat het uiteindelijuk toch van me afglijden want even huilen en het gaat wel weer
![]()
Pearlbitch is al 20 jaar de rls trol als het om een bepaalde dame gaat. Die doet het er om op een soms wat grappige manier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, zou kenne. Ik erger me ook aan Pearlbitch en Mazaru en Freakyfriday (waarschijnlijk familie van Aslie alledrie) als ik de cos lees en ze constant Tommie en Alies zie afzeiken en dat gedrocht met haar debiele secondant ophemelen
. Maar laat het uiteindelijuk toch van me afglijden want even huilen en het gaat wel weer
![]()
Ze zeiken wel veelquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet bij die drie hoor, zijn op hun manier kritisch. Niet ?
Weet ik tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Pearlbitch is al 20 jaar de rls trol als het om een bepaalde dame gaat. Die doet het er om op een soms wat grappige manier.
Het buiten van je tuin genieten wordt echt veel leuker als je opzoekt welke dieren en vogels er te zien zijn. (ook welke bomen er staan) Als ik iets zie waarvan ik de naam niet weet zoek ik het op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij hebben een megatuin (22 are groot), maar weet niet echt wat daar allemaal leeft (vuursalamanders en andere salamanders in de vijver weet ik wel).
Gisteren drie roofvogels (geen vogelkenner, maar wreed grote spanwijdte van vleugels) zien cirkelen boven onze kippen. Voor de zekerheid toch maar opgehokt die kiekens.
Mooi is dat he. Hier aan de overkant zitten ook uilen in de bomen. Heb ze nooit gezien wel gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zo een beste tuin.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij hebben een megatuin (22 are groot), maar weet niet echt wat daar allemaal leeft (vuursalamanders en andere salamanders in de vijver weet ik wel).
Gisteren drie roofvogels (geen vogelkenner, maar wreed grote spanwijdte van vleugels) zien cirkelen boven onze kippen. Voor de zekerheid toch maar opgehokt die kiekens.
A wat lieffffquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:35 schreef Iceage het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lucky youquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sowieso. Is verschil met nederland. Ik woon op den "boerenbuiten".
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:35 schreef Iceage het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
elke avond en nacht stuk of 4 a 5quote:
Ik snap wel dat ze terug blijven komenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
elke avond en nacht stuk of 4 a 5![]()
uiteraard swinters niet want ze houden winterslaap. meestal bij invallen schemering wachten er al 2.
goede kattebrokjes met vlees eten ze ook graag. Nogmaals nooit melk geven wel fris water.
Het zijn wel enorme knoeiersquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze terug blijven komen![]()
Als het een filmpje is dat op imgur staat dan gewoon de link naar de mp4 tussen youtube tags zetten:quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:42 schreef Iceage het volgende:
ik weet niet meer hoe ik hier een filmpje plaats wat ik op pc heb buiten youtube om.
1 | [youtube]https://i.imgur.com/jLW97DI.mp4[/youtube] |
nee filmpje staat op mijn pc.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het een filmpje is dat op imgur staat dan gewoon de link naar de mp4 tussen youtube tags zetten:
[ code verwijderd ]
Vriendin heeft ooit politie gebeld omdat er inbrekers in de tuin van de beneden buren aan het inbreken waren...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:52 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het zijn wel enorme knoeiersen ze poepen ook gewoon vlakbij het eten. In tegenstelling tot bv katten en marters hebben ze geen vaste poepplek. En als ze jonge egeltjes willen maken samen dan maken ze toch best veel herrie
Die maken een herrie dan. Niet normaall.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vriendin heeft ooit politie gebeld omdat er inbrekers in de tuin van de beneden buren aan het inbreken waren...
Waren ook 2 egeltjes in een romantische bui
Ah, je zoekt een plek om ze te uploaden?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die maken een herrie dan. Niet normaall.
Dankje ik ga even testen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, je zoekt een plek om ze te uploaden?
imgur.com neemt filmpjes tot een minuut
streamable.com heb je een gratis account voor nodig, maar dan kun je tot 250 mb/10 min. per upload.
De youtube-tags die voor imgur werken, werken alleen niet voor streamable, maar dan kun je de uiteraard wel de link gewoon plaatsen.
Wat een leuk filmpje zeg. Familie egelquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:07 schreef Iceage het volgende:
Als het goed is werkt dit echter ik zag dat het maar 2 dagen bewaard wordt.
https://streamable.com/sr1r8z
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:09 schreef Iceage het volgende:
Ik wist niet dat Mama egel net als een poes jongen in de bek pakt en ermee loopt. Wel logisch het zijn zoogdieren.
Werkt prima! Maar 2 dagen?!quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:07 schreef Iceage het volgende:
Als het goed is werkt dit echter ik zag dat het maar 2 dagen bewaard wordt.
https://streamable.com/sr1r8z
Ik heb geen account aangemaakt dus denk daarom maar 2 dagen geldig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Werkt prima! Maar 2 dagen?!
Ik heb gewoon een gratis account en zie nu dat ik er zelfs nog een filmpje van BB van vorig jaar tussen heb staan
https://streamable.com/r3mcyg
Ah dan zal dat het zijn ja. Wist niet dat dat ook konquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb geen account aangemaakt dus denk daarom maar 2 dagen geldig.
Bedankt voor je hulp
Is jammer inderdaad, je kunt er wel zo'n clickable plaatje voor maken als link, maar vind dat persoonlijk net weer iets te veel moeite na het opnemen en uploaden ervanquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, vind streamable ook ideaal voor dit soort dingen. Alleen jammer dat je ze niet als filmpje kunt embedden. Alleen link kunt gebruiken.
Lekker rustig. Ik ook in een klein leuk rustig dorp maar toch op 200m lopen een kleine supermarkt en een bakker en een bibliotheek in een buurtcentrum. ik heb dan wel geen 22 are maar 1500 vierkante meterquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sowieso. Is verschil met nederland. Ik woon op den "boerenbuiten".
Ja heb er ook even naar gekeken, maar dat vond ik ook onhandig. En verder zijn er al zoveel platforms waar 'fans' al zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is jammer inderdaad, je kunt er wel zo'n clickable plaatje voor maken als link, maar vind dat persoonlijk net weer iets te veel moeite na het opnemen en uploaden ervan![]()
Maar verder top!
Hoi Frummeliequote:Op donderdag 21 maart 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik heb zin in vandaag, benieuwd naar de nominaties alhoewel het niet echt een verrassing gaat zijn..
Maar Ashley op de bank is al leuk..
Hejjj Engine...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Ik vond het gisteravond al leukdie dames gaan er zo slecht mee om dat het ook wel weer grappig is.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja heb er ook even naar gekeken, maar dat vond ik ook onhandig. En verder zijn er al zoveel platforms waar 'fans' al zitten.
Ik dacht dat je op insta niet zolang kon uploaden, maar heb de hele Danny freeze daar gedropt vanmiddag van 16 minuten. Daar is bereik wel wat minder, behalve als ie opgepakt wordt door de eigen account van bewoner oid.
Op TikTok wel meeste bereik, maar daar is limiet 10 minuten, maar kun je redelijk makkelijk splitsen in meerdere delen. De Danny freeze heeft daar al 80k views geloof ik sinds 18u vanavond.
Maar door algoritme stort dat morgen opeens zomaar ook opeens weer in.
Leukste video vandaag vond ik wel de Randy in de speelhoek
Nooit echt iets met AI gedaan, maar had dit idee en je kunt redelijk simpel die audio genereren.
Zoveel leuke reacties daarop, ook van de BB stagiaires zelf![]()
https://www.tiktok.com/@:(...)=7320658503932003873
Good luck en beterschap daarnaquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
Sterkte Fritsie, moet jij daar een paar dagen voor blijven?quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De tijd van aan jonge god is alleen voorbij,quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
Succes @:Fritsie1960!!!![]()
![]()
@:FreshFruit gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!![]()
Ik roep al 2 jaar dat dat een eikel is. Heeft mij ook gebloktquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Ik lees net op FB dat Oliver de Volder alle pro-tom-berichten en anti-ashley-berichten afkeurt![]()
Dat mag niet in zijn groep
Kan mij er iets b ij voorstellen, die strijd en de haat die dat met zich meebrengt is niet meer leukquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Ik lees net op FB dat Oliver de Volder alle pro-tom-berichten en anti-ashley-berichten afkeurt![]()
Dat mag niet in zijn groep
Eehhmm... dit gebeurt nu gewoon omdat Oliver ashley-fan isquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij er iets b ij voorstellen, die strijd en de haat die dat met zich meebrengt is niet meer leuk
Ik snap dat ook nooit zo. Mensen verdedigen degene waar ze fan van zijn alsof het hun kind is. Of alsof het tegen hun gezegd wordt ipv over een bewone.
En ze haten degene die ze niet mogen, of juist weel lullig doen tegen degene die fan zijn van iemand die ze niet mogen.
Het is niet leuk, gebeurd hier ook. Soms net een kleuterschool
jij mag Pietje niet dan vind ik Jantje stom lekker puh
Klaasje doet iets, ja maar Wim doet het ook
Echt soms
Ik snap het wel ik ben geen ashley fan maar baal ook hoe het gaatquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... dit gebeurt nu gewoon omdat Oliver ashley-fan isJe mag daar alleen positief lullen over Ashley en alleen negatief over Tom
Wat dacht je van OldFruitquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
Maareh... Wat wordt het dan nu? Genoeg opties natuurlijk, al klinken ze niet allemaal even vriendelijk..
OldFruit, StaleFruit of SourFruit?
Misschien TaintedFruit, RancidFruit of MoldyFruit?
Hoewel dan weer te vroeg, maar toch: RuinedFruit, ProcessedFruit of RottenFruit?
Anyways, congratz @:FreshFruit
Hey Heer JKquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:04 schreef JustinK het volgende:
Gefeliciteerd meneer Fruit![]()
@:FreshFruit
mij ook blijkbaar lolquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik roep al 2 jaar dat dat een eikel is. Heeft mij ook geblokt
Vraag blijft waarom die fan is ? Dan kan dan toch alleen maar fysieke appearance zijn ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... dit gebeurt nu gewoon omdat Oliver ashley-fan isJe mag daar alleen positief lullen over Ashley en alleen negatief over Tom
Sterkte Dotteke!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
De ene zieke weg de andere zieken terug
Dochter lief met 40.5 graden koorts hier boven liggen en de kleine hobbelt hier beneden rond
Met zo met spoed naar de KNO arts
Klinkt niet goed... maar we verblijven hoopvol of beter gezegd we rekenen er op !quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Dochter lief met 40.5 graden koorts hier boven liggen en de kleine hobbelt hier beneden rond
Thnx Li0nquote:
Ja.... met lichte regionale verschillen... maar dat is een patatje oorlogquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:38 schreef Ptr67 het volgende:
Toch nog even een vraagje...
Een 20-tal jaar geleden stapte ik als Belg een nederlands frituur binnen, en ik zag op de menu "Frietje Oorlog" staan. Zonder te vragen wat dit zou inhouden bestelde ik het gewoon
Ik kreeg dus een bakje friet met mayo, ketchup en ajuin, en daarnaast in het bakje warme pindasaus en een stukje brood.
Is dit nog altijd het geval in NL ?
Das al serieuze koorts.Verzorg ze.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Dus ne friet special met pindasaus en brood.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:38 schreef Ptr67 het volgende:
Toch nog even een vraagje...
Een 20-tal jaar geleden stapte ik als Belg een nederlands frituur binnen, en ik zag op de menu "Frietje Oorlog" staan. Zonder te vragen wat dit zou inhouden bestelde ik het gewoon
Ik kreeg dus een bakje friet met mayo, ketchup en ajuin, en daarnaast in het bakje warme pindasaus en een stukje brood.
Is dit nog altijd het geval in NL ?
Ja, zo zou je het ook kunnen bestellenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ne friet special met pindasaus en brood.
lol smakelijk KinKiJanquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Met ketchup ken ik 'm niet, maar er zijn inderdaad verschillen per regio en zelfs binnen een zelfde stad kunnen er verschillen zijn.
De meest simpele variant is enkel friet met daarover mayo en pindasaus. Sommigen gooien er inderdaad uien overheen. Ook Curry komt voor, maar vooral in Noord-Brabant.
Sommige noemen het inmiddels anders vanwege het woord 'oorlog', zoals frietje rotzooi en zelfs frietje vrede, maar ook daar krijg je nog gewoon hetzelfde als je een frietje oorlog besteld. Denk niet dat dat er nog uit gaat.
Goffer, nou krijg ik daar zin in
Ik heb en wil geen fb (gezien hun voorwaarden) Als ik het wel had zou ik op zijn site een mailbom zetten met 1000 caps van Ashley met een rood kruis erdoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik roep al 2 jaar dat dat een eikel is. Heeft mij ook geblokt
Er wordt wel meer geroepenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Iceage het volgende:
Ben de cos aan het bijlezen.
Oei als ze bedwantsen hebben dan moet het hele huis ontsmet worden en alle textiel minimaal op 60 graden worden gewassen en met bv een stoomcleaner alles maar dan ook alles gedaan worden.
Je kunt ze trouwens met het blote oog goed zien.
Als ik op een vakantie ben met veel reizen en "uit de koffer leven" controleer ik altijd even bij verblijf onder het matras enachter het hoofdboard bed etc.
Google maar eens op bedbugs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:42 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier een nieuwe mok en sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mijn collega's begrijpen nix van mijn lachbuien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier een nieuwe mok en sorry.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke felicitaties.![]()
Koorts al wat gezakt Zuster Dot?quote:
Nee, ze is net naar de kno geweest Normaal hadden ze haar opgenomen maar omdat de kinderen bij mij waren kon ik nog wel wat langer oppassenquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koorts al wat gezakt Zuster Dot?
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze is net naar de kno geweest Normaal hadden ze haar opgenomen maar omdat de kinderen bij mij waren kon ik nog wel wat langer oppassen
Weer een andere ab kuur de derde op een rij heeft ze er vandaag al drie verschillende ingenomen
thnxquote:
Er is een nieuwe stoel onderweg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog wat moois voor je verjaardag gekregen FF?
EEn bureaustoel?quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een nieuwe stoel onderweg.
Soort van.Geen gamechair,dat lijkt me niks.quote:
DIe ken ik helemaal niet.quote:
Zo een BB-hangstoel ???quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een nieuwe stoel onderweg.
Die hebben we wel in de tuin.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo een BB-hangstoel ???
[ afbeelding ]
Dit is een gamechair.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe ken ik helemaal niet.
Hopelijk een stoel waar je lekker in zit
Kussen in de rug lijkt mijn niet lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een gamechair.
[ afbeelding ]
Is dat niet te laag voor bij een bureau, of zit je niet bij een bureau?quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg meer zoiets.
[ afbeelding ]
Aan een grote glazen tafel.De zithoogte is hetzelfde wat ik nu heb.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet te laag voor bij een bureau, of zit je niet bij een bureau?
Dank u.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:33 schreef Ebinas het volgende:
@:FreshFruit
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
[ afbeelding ]
O oke,quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan een grote glazen tafel.De zithoogte is hetzelfde wat ik nu heb.
Nou dan kan je beter in dat relaxte appartement in Benidorm zitten...quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Iceage het volgende:
Ben de cos aan het bijlezen.
Oei als ze bedwantsen hebben dan moet het hele huis ontsmet worden en alle textiel minimaal op 60 graden worden gewassen en met bv een stoomcleaner alles maar dan ook alles gedaan worden.
Je kunt ze trouwens met het blote oog goed zien.
Als ik op een vakantie ben met veel reizen en "uit de koffer leven" controleer ik altijd even bij verblijf onder het matras enachter het hoofdboard bed etc.
Google maar eens op bedbugs
Jeetje Dot, jij krijgt het ook wel voor je kiezen...quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog wat moois voor je verjaardag gekregen FF?
Wow wat een ding, ik word al bang als ik ernaar kijk..quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een gamechair.
[ afbeelding ]
Nou mooi stoeltje...quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg meer zoiets.
[ afbeelding ]
Mijn lichaam schreeuwt niet doen niet doen. Maar ik kan het niet aanzien als het andere niet goed gaat. Dan zet ik mij zelf aan de kant. Rekening krijg ik van de week wel gepresenteerd, of zo te voelen begint het nu alquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje Dot, jij krijgt het ook wel voor je kiezen...![]()
Sterkte op de ziekenboeg...
Jemig, het houdt ook niet op voor je hequote:Op donderdag 21 maart 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze is net naar de kno geweest Normaal hadden ze haar opgenomen maar omdat de kinderen bij mij waren kon ik nog wel wat langer oppassen
Weer een andere ab kuur de derde op een rij heeft ze er vandaag al drie verschillende ingenomen
Ja precies, ik snap je heel goed, ik zou dat ook niet kunnen... maar je moet toch ook een beetje op jezelf passen... want dat is niet oké... makkelijk zeggen van mijn kant natuurijk...quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lichaam schreeuwt niet doen niet doen. Maar ik kan het niet aanzien als het andere niet goed gaat. Dan zet ik mij zelf aan de kant. Rekening krijg ik van de week wel gepresenteerd, of zo te voelen begint het nu al
Het zijn andere die wat hebben, niet ik zelf gelukkigquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig, het houdt ook niet op voor je he
Ze is nu naar huis vriendlief is vrij nu van het werk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap je heel goed, ik zou dat ook niet kunnen... maar je moet toch ook een beetje op jezelf passen... want dat is niet oké... makkelijk zeggen van mijn kant natuurijk...
Nou kalm an...
Oké... effe rust...quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is nu naar huis vriendlief is vrij nu van het werk.
DUs ff weer ruimte voor mij zelf
Dat scheelt wel, maar toch het "paraat" staat om te zorgen kost ook veel energiequote:Op donderdag 21 maart 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn andere die wat hebben, niet ik zelf gelukkig
Ja dat zeker wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, maar toch het "paraat" staat om te zorgen kost ook veel energie
Hangen en wurgenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel.
Hoe is het bij jou?
Sterkte ook voor jou . Denk ook aan je zelfquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hangen en wurgen![]()
Soms krijg ik even wat ruimte en dan ineens kukelt alles weer in elkaar
Doe ik ook zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterkte ook voor jou . Denk ook aan je zelf
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hangen en wurgen![]()
Soms krijg ik even wat ruimte en dan ineens kukelt alles weer in elkaar
Ziet er gezellig uit Mazquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:20 schreef mazaru het volgende:
Ik heb de lente in mijn bol![]()
Vanmiddag naar het tuincentrum geweest en plantjes gekocht. Morgen in de potjes doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |